• Ik ben op zoek naar leuke Harry Potter fanfictions. Dus als jij een leuke hebt dan wil ik die graag lezen :3


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Ik en één van m'n beste vriendinnen schrijven een fanfiction alleen we gaan hem pas activeren als we hem af hebben(en we zijn nu bij het proloog (': )
    Toch wat info, mocht je geïnteresseerd zijn, waarschuwen we wel wanneer hij begint. (:


    "We kunnen vrienden worden, Potter. Je hoeft geen vrienden te zijn met zielige mensen zoals Longbottom," mompelde Malfoy.
    "Nee dankjewel, ik kan mijn eigen vrienden heel goed kiezen," antwoordde Potter en ze keek naar haar vrienden.


    Eindelijk! Het is zover, Harry Potters en Ginny Weasley's oudste kind mag naar Hogwarts High School of Witchcraft and Wizardry. Maar Rose, de oudste Potter, is natuurlijk niet de enige, ook Draco Malfoy's en Hermione Grangers kind ,Lily Malfoy, mag naar Hogwarts. Nog voor het sorteren begint, zijn ze gezworen vijanden, net als hun vaders waren. Geen twijfel aan mogelijk.Voor eens en altijd gezworen vijanden, niemand, niets dat het nog kan veranderen, toch?


    i wanna die with you once or twice.

    Ik raad je sowieso aan te kijken bij de stories van Square en Pads. Verder heb ik zelf deze stories voor je:

    Afgeronde verhalen



    Genre: Harry Potter fanfic, fantasie, spanning, drama en een vleugje romantiek
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder, voornamelijk vanaf hoofdstuk 13
    Lengte: 99 hoofdstukken, +-116K
    Samenvatting:
    Masquerades, precursors of theatre as we know it, where a source of chaos. They cloaked conspiracy, treachery, murder and mystery. Well, I'm something like that. A mystery cloaked by a mask. A secret hidden in the shadows. I'm The Mystery Behind the Mask.

    Gryffindor corresponds to the element of fire, Hufflepuff to the element of earth, Ravenclaw to the element of air and Slytherin corresponds roughly to the element of water. United their power would have been beyond imagination.

    Quinn is zo'n typisch gevalletje van samensmelting. In de verstreken jaren zijn de bloedlijnen van de vier oprichters wel eens in contact gekomen, maar nog nooit is het voorgekomen dat iemand afstamde zowel Gryffindor, als Hufflepuff, als Ravenclaw, als Slytherin. Haar bestaan is zeventien jaar geheim gehouden door een ex dooddoener, met het idee haar krachten te kunnen gebruiken wanneer zij een volwassen heks is. Nu dit het geval is, stuurt hij haar naar Hogwarts met maar één simpele missie: het volbrengen van het plan van de gesneuvelde Heer van het Duister. Echter blijkt Quinn ook nog haar eigen inbreng en mening te hebben en is het volbrengen van haar taak lastiger dan gedacht. Vooral wanneer ene James Sirius Potter ook nog in de waan lijkt te zijn dat hij ooit net zo'n beroemde held zal worden als zijn vader.



    Genre: Harry Potter fanfic, Fantasie, Romantiek, Komedie
    Leeftijdskeuring: 12+
    Lengte: 16 hoofdstukken, +- 32K
    Samenvatting:
    Als alles in het leven fout lijkt te gaan en je hart alleen met leegte is gevuld, je warmte mist en duisternis je omringt, weet dan dat het licht dichterbij is dan je denkt en zal verschijnen op de meest onverwachte manieren.


    "Leave me alone, Potter!"
    "No, I won't leave you. Not like he did"


    Het dramatische, romantische en humoristische verhaal over de aanloop naar de dag dat Lily Evans eindelijk de naam "James" over haar lippen kreeg, in plaats van hem op hatelijke toon "Potter" te noemen. Een dag die James Potter nog altijd benoemt tot het beste verlate kerstcadeau ooit.


    Lopende verhalen



    Genre: Harry Potter fanfic, romantische komedie, fantasie
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder
    Planning: Start 1 februari 2016, afronden in 2016
    Samenvatting:
    Wanneer Harry begint te twijfelen aan de liefde tussen zijn ouders, grijpt Sirius Black in en vertelt zijn petekind hoe James en Lily precies bij elkaar zijn gekomen, namelijk dankzij zijn eigen heldhaftige optreden. Het humoristische verhaal wordt bijgeschaafd door Remus Lupin, die koste wat het kost wil voorkomen dat Harry slachtoffer wordt van Sirius' levendige fantasie. Echter zorgt dit ervoor dat Harry uiteindelijk niet het ontstaan van één perfect koppel krijgt te horen, maar twee.



    Genre: Harry Potter fanfic, Parodieën, komedie, romantiek
    Leeftijdskeuring: Alle leeftijden
    Planning: Lopend in 2016
    Samenvatting:
    De bekende Frozen songs in een Jily jasje.


    Some people are worth singing Frozen songs for. She was one of those people. Merlins sparkling flip flops, she could make all my totally awesome Potter coolness melt in an instant and my super hot Quidditch body shiver as if I was in deep deep snow. I couldn't just let her go, could I?


    Happy Birthday my Potter!

    Op mijn profiel heb ik er twee staan, waarvan ene afgerond en de ander nog bezig. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hier is een mooi overzicht van actieve en afgeronde HP-stories. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lily_Evans schreef:
    Ik raad je sowieso aan te kijken bij de stories van Square en Pads. [...]


    Aw, dankje. ^^

    Maar inderdaad, ik heb een hele hoop Harry Potter fanfic. Het is iets te veel om hier alles apart te noemen, dus hier is een link naar mijn Schrijvers ID, waar ze allemaal op een rijtje staan met beschrijvingen. Het verhaal waar ik op dit moment het meeste mee bezig ben en bijna dagelijks iets voor post, is Lights all askew in the heavens, een Marauders fanfic (met Wolfstar als focus). (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit is mijn lopende Harry Potter story ^^ Hopefully you'll like it!

    Het begin is een kopie van Rowlings verhaal, het hele eerste jaars gebeuren tot het sorteren. En daarna begin in met het echt verhaal. Dat je niet denkt, ugh dit is saai xD Maar dat heb ik gedaan om mijn hoofdpersonage te introduceren en de eerste ontmoetingen uit te schrijven hihi


    A Darkened Heart || HP
    x link ~ Drama/Fanfiction/Fantasy ~ HP ~ Nederlandstalig x
    Ailionora (Eleanor) Whelan begint aan haar zesde jaar op Hogwarts. Al zag ze op tegen het leren voor de naderende N.E.W.T's van het volgende jaar, ze was opgelucht dat ze eindelijk was verlost van het weeshuis waar zij wederom haar tijd had moeten doorbrengen in de vakantie. Na alles wat er het afgelopen jaar was gebeurd, hoopte ze deze keer op een rustig jaar, zonder problemen en gevaren die op de loer liggen. Zoals elk jaar, leek dit een te moeilijke taak voor Hogwarts.
    Niet alleen komt de school opnieuw in de problemen, Eleanor zelf houd het ook niet veilig. Ze stuit op een groot geheim, verborgen door haar moeder en altijd verborgen gebleven, tot nu toe. Na het openen van één deur, ontrafelt ze het mysterie van de dood van haar gehele familie en blijkt datzelfde gevaar, dichterbij dan zij ooit zou hebben vermoeden.



    En deze is van Natas en mij ^^

    Quizlet goes to Hogwarts || HP
    x link ~ avontuur/Fanfiction/Fantasy ~ HP ~ Nederlandstalig x
    Zweinstein staat op zijn kop als de leerlingenkamers opeens gevuld zijn met voormalige Dreuzels. Al snel komen de nieuwe leerlingen tot de ontdekking dat Quizlet hét aanknopingspunt is, omdat ze allemaal users zijn van die website. De enige twee buitenbeentjes zijn Mike en Layla - zij leven al langer op Zweinstein, maar zijn weinig behulpzaam doordat ze hun geheugen hebben verloren.
    Wat doen de Quizletters op Zweinstein? Waar zijn de oorspronkelijke leerlingen en docenten gebleven? Hoe komen ze weer naar huis? En is Zweinstein werkelijk zo leuk als Rowling hen al die tijd heeft doen geloven?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Op mijn profiel heb ik er 1 staan die ik zelf schrijf (niet afgerond, net begonnen)
    En ik ben ook een Co auteur van een Harry Potter Fanfiction.
    Hier is de samenvatting:

    The Dark Ring
    Lang geleden kreeg Snape een kind.
    Dat kind groeide op in Zweinstein.
    Ze kreeg les van Perkamentus als ze niets te doen had...
    Maar als ze dan eindelijk 11 jaar is mag ze echte lessen volgen.
    Toch had ze de schooljaren anders voorgesteld...
    Ze was nog niet eens ingedeeld en de problemen waren er al...

    En dat meisje was ik!

    Proloog
    Ik word wakker, het is donker, zo donker als nacht, nee zelfs dat niet het is donkerder dan nacht. Alles doet pijn. Ik pak mijn toverstok, “Lumos Maxima.” Door de toverspreuk is de hele kamer verlicht. Ik zie dat ik in een kelder zit.
    Ik wil opstaan, maar het lukt niet, het doet pijn. Ik kijk naar mijn handen, mijn nagels zijn zwart. Ik kijk verder naar mijn lichaam, ik heb sneeën in mijn rechteronderarm. Precies waar het duistere teken hoort te zitten. Ik schrik, die sneeën vormen een slang.
    Snel grijp ik naar mijn Ring, gelukkig die heb ik nog. Ik laat de Ring los en zie dat de Ring zwart afgeeft op mijn hand. Mijn nagels zijn veranderd, wat nog meer? Snel tover ik een spiegel en houd het voor mijn gezicht. Van schrik laat ik de spiegel vallen, ik heb zwart haar…


    Jo en Belle

    Dit verhaal gaat over de zusjes (ze weten nog niet dat ze zusjes zijn) Jo en Belle, twee studenten aan Zweinstein hoge school voor Hekserij en Hocus Pocus.
    Jo is de dochter van Severus Snape, en zit in Zwadderich. Belle is de dochter van Bellatrix Lestrange en zit in Griffoendor. Jo zal alles doen om er achter te komen wie haar moeder is en Belle wil weten wie haar vader is, Zullen ze er ooit achter komen?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lucens schreef:
    Ik en één van m'n beste vriendinnen schrijven een fanfiction alleen we gaan hem pas activeren als we hem af hebben(en we zijn nu bij het proloog (': )
    Toch wat info, mocht je geïnteresseerd zijn, waarschuwen we wel wanneer hij begint. (:

    "We kunnen vrienden worden, Potter. Je hoeft geen vrienden te zijn met zielige mensen zoals Longbottom," mompelde Malfoy.
    "Nee dankjewel, ik kan mijn eigen vrienden heel goed kiezen," antwoordde Potter en ze keek naar haar vrienden.


    Eindelijk! Het is zover, Harry Potters en Ginny Weasley's oudste kind mag naar Hogwarts High School of Witchcraft and Wizardry. Maar Rose, de oudste Potter, is natuurlijk niet de enige, ook Draco Malfoy's en Hermione Grangers kind ,Lily Malfoy, mag naar Hogwarts. Nog voor het sorteren begint, zijn ze gezworen vijanden, net als hun vaders waren. Geen twijfel aan mogelijk.Voor eens en altijd gezworen vijanden, niemand, niets dat het nog kan veranderen, toch?


    Even voor de duidelijkheid, mevrouw vergat je te waarschuwen. Dit verhaal is geactiveerd :)


    You are my piece of paradise.

    Chocoladekoekje schreef:
    (...)

    Even voor de duidelijkheid, mevrouw vergat je te waarschuwen. Dit verhaal is geactiveerd :)

    Ehum, 'mevrouw' heeft allang gewaarschuwd alleen in Molla's gb (x


    i wanna die with you once or twice.

    Samen met de getalenteerde darkestsecrets schrijf ik een Harry Potter Next Generation Fanfiction; Defying Gravity.
    Wij zouden het super leuk vinden als je een kijkje wil nemen!



    Defying gravity, een verhaal over het verleggen van grenzen, licht zoeken in de duisternis, risico's nemen en de samenkomst van 2 personen die niemand had kunnen voorspellen


    I was an angel living in the garden of evil

    Kintsukuroi | Sirius Black
    Zelfs de mensen met de grootste mond hebben gevoelens, zelfs Sirius heeft wel eens pijn. Misschien
    is het zo dat juist doordat Sirius zo'n grote mond heeft dat hij moeilijk met gevoelens uit de weg kan.
    Hij heeft altijd het laatste woord, geniet volop feest, drinkt als geen ander, versiert meisjes en maakt
    van alles een grap. Soms lijkt het wel of alles een spelletje voor hem is. Maar is dat wel zo? Wat
    schuilt er achter de charmante glimlach van Zwarts? Weet hij dat zelf eigenlijk wel? Al nieuwsgierig?



    Hier ben ik nu mee bezig. Ik heb ook nog een andere story over Sirius en eentje over Lily Luna Potter.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Lily_Evans schreef:
    Ik raad je sowieso aan te kijken bij de stories van Square en Pads. Verder heb ik zelf deze stories voor je:

    Afgeronde verhalen



    Genre: Harry Potter fanfic, fantasie, spanning, drama en een vleugje romantiek
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder, voornamelijk vanaf hoofdstuk 13
    Lengte: 99 hoofdstukken, +-116K
    Samenvatting:
    Masquerades, precursors of theatre as we know it, where a source of chaos. They cloaked conspiracy, treachery, murder and mystery. Well, I'm something like that. A mystery cloaked by a mask. A secret hidden in the shadows. I'm The Mystery Behind the Mask.

    Gryffindor corresponds to the element of fire, Hufflepuff to the element of earth, Ravenclaw to the element of air and Slytherin corresponds roughly to the element of water. United their power would have been beyond imagination.

    Quinn is zo'n typisch gevalletje van samensmelting. In de verstreken jaren zijn de bloedlijnen van de vier oprichters wel eens in contact gekomen, maar nog nooit is het voorgekomen dat iemand afstamde zowel Gryffindor, als Hufflepuff, als Ravenclaw, als Slytherin. Haar bestaan is zeventien jaar geheim gehouden door een ex dooddoener, met het idee haar krachten te kunnen gebruiken wanneer zij een volwassen heks is. Nu dit het geval is, stuurt hij haar naar Hogwarts met maar één simpele missie: het volbrengen van het plan van de gesneuvelde Heer van het Duister. Echter blijkt Quinn ook nog haar eigen inbreng en mening te hebben en is het volbrengen van haar taak lastiger dan gedacht. Vooral wanneer ene James Sirius Potter ook nog in de waan lijkt te zijn dat hij ooit net zo'n beroemde held zal worden als zijn vader.



    Genre: Harry Potter fanfic, Fantasie, Romantiek, Komedie
    Leeftijdskeuring: 12+
    Lengte: 16 hoofdstukken, +- 32K
    Samenvatting:
    Als alles in het leven fout lijkt te gaan en je hart alleen met leegte is gevuld, je warmte mist en duisternis je omringt, weet dan dat het licht dichterbij is dan je denkt en zal verschijnen op de meest onverwachte manieren.


    "Leave me alone, Potter!"
    "No, I won't leave you. Not like he did"


    Het dramatische, romantische en humoristische verhaal over de aanloop naar de dag dat Lily Evans eindelijk de naam "James" over haar lippen kreeg, in plaats van hem op hatelijke toon "Potter" te noemen. Een dag die James Potter nog altijd benoemt tot het beste verlate kerstcadeau ooit.


    Lopende verhalen



    Genre: Harry Potter fanfic, romantische komedie, fantasie
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder
    Planning: Start 1 februari 2016, afronden in 2016
    Samenvatting:
    Wanneer Harry begint te twijfelen aan de liefde tussen zijn ouders, grijpt Sirius Black in en vertelt zijn petekind hoe James en Lily precies bij elkaar zijn gekomen, namelijk dankzij zijn eigen heldhaftige optreden. Het humoristische verhaal wordt bijgeschaafd door Remus Lupin, die koste wat het kost wil voorkomen dat Harry slachtoffer wordt van Sirius' levendige fantasie. Echter zorgt dit ervoor dat Harry uiteindelijk niet het ontstaan van één perfect koppel krijgt te horen, maar twee.



    Genre: Harry Potter fanfic, Parodieën, komedie, romantiek
    Leeftijdskeuring: Alle leeftijden
    Planning: Lopend in 2016
    Samenvatting:
    De bekende Frozen songs in een Jily jasje.


    Some people are worth singing Frozen songs for. She was one of those people. Merlins sparkling flip flops, she could make all my totally awesome Potter coolness melt in an instant and my super hot Quidditch body shiver as if I was in deep deep snow. I couldn't just let her go, could I?



    Al deze story's zijn zéér aan te raden, echt, ze zijn geweldig!! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lily_Evans schreef:
    Ik raad je sowieso aan te kijken bij de stories van Square en Pads.

    Haha that's sweet c:

    • Afgeronde Stories •

    All was well... [Dramione] • [4 shot]
    x Link • 5K • Drama/Romantiek/Stand Alone • HP; Dramione • Engelstalig x
    The day has come, the day has come where the true nature of their love is exposed. She is a Gryffindor, he a Slytherin. She is a mudblood, he a pure blood. They don’t belong together, it’s not right. The Battle of Hogwarts has started and so has the battle for their love. A gruesome story about two lovers who are confronted with impossible choiches. A secret relationship is exposed in the most cruel way imaginable. Will their love survive?

    Crazy • Sirius Black
    x Link • 50K • Drama/Fanfiction/Fantasy • HP; Sirius Black • Nederlandstalig x
    Katherina Vakrov wordt dagenlang gemarteld door Voldemort en zijn aanhangers omdat zij als één van de weinige weet, waar Lily en James ondergedoken zitten. Langzaam wordt ze gek, maar ze geeft niet toe, nooit zal ze hen verraden. Nadat ze weer vrijkomt lijkt alles de goede kant op de gaan in de oorlog tegen Voldemort, totdat Sirius Black - James' beste vriend - de familie Potter verraad en de wereld van Katherina compleet in elkaar stort.

    Birthday Wishes [Wolfstar] • [4 shot]
    x Link • 4K • Stand Alone/Fanfiction/Romantiek • HP; Wolfstar • Nederlandstalig x
    Het is Remus' verjaardag en Sirius heeft een heel bijzonder cadeau voor hem klaarstaan... "My present, is my love for you."

    I'm not stupid! • Wolfstar
    x Link • 27K • Drama/Fanfiction/Romantiek • HP; Wolfstar • Engelstalig x
    Sirius Black is the most popular boy at school and he hides two big secrets. When the chronically sick Remus Lupin turns up and becomes Sirius’ new tutor, slowly things change and secrets come out…

    • Lopende Stories •

    Just say "yes" • A Marauders story
    x Link • 3K • Drama/Fanfiction/Romantiek • HP; Marauders • Engelstalig x
    James Potter and Sirius Black are both trying to get a date to the annual christmas ball, but it turns our different than they had wished...

    Secrets • Draco Malfoy
    x Link • 5K • Drama/Fantasy/Avontuur • HP; Draco Malfoy • Nederlandstalig x
    Everyone has secrets, the one worse than the other. But some of us have secrets that are so dark, so deep, that they can never tell them to anyone. Not even to their best friends and the persons the act like they trust. Those secrets are so strong, that they will change the world if they will ever come out. But are they really able to keep them to themselves? Will they change the situation of their secrets? Or will the secret change them?

    Fifty Shades of Black • HP
    x Link • 0K • Drama/Fanfiction/Fantasy • HP; Black family • Nederlandstalig x
    The house of Black is een van de weinige nog bestaande pure blood families in de wizarding world. In de familie wordt er alles gedaan om het motto hoog te houden, maar niet alles is zo zuiver als het lijkt. Hoewel het gezegde ons verteld dat de banden van bloed het sterkst zijn en familie altijd familie blijft, lijkt het niet altijd zo te werken. Volg de leden van de Black familie in hun strijd tegen de moderne wereld en in hun keuzes die er gemaakt moeten worden en alles wat vertrouwd leek op het spel zetten. Toujour pur.


    Though zou ik eerder de afgeronde gaan lezen, omdat de andere op dit moment niet erg veel progress hebben.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.