• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci


    Dit is het speeltopic voor de 3 vrouwen in een relatie, en de 3 vrijgezelle mannen.



    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    O N D E R K O M E N S.
    Het gemeenschappelijke huis. Hier zullen ze overdag de tijd doorbrengen. Hier bevindt zich ook de keuken, en de badkamers en dergelijke.
    Dit zijn hun slaapvertrekken. Dit is hun stukje privé op het eiland.
    Dit is de opstelling. Dus het gemeenschappelijke huis in het midden, met aan weerszijden drie huisjes. Alles staat in verbinding met elkaar.

    In ieder huis bevind zich ook een aparte ruimte, waar de mannen & vrouwen die in een relatie zitten, elke avond rond een uur of 8/9 naar beelden van hun partner op het andere eiland kunnen kijken. Ze krijgen dan zo'n 15/20 minuten aan beeldmateriaal te zien.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.




    T O P I C S.
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2



    B E G I N.
    [justify]We beginnen bij het punt dat iedereen net afscheid genomen heeft en zich net gesetteld heeft in hun slaapvertrekken. Iedereen kan bij elkaar binnen lopen, of naar het gemeenschappelijke huis gaan.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:30 ]


    Faith is everything.


    N I K O S • P A Y N E
    • Blinded by the lovely ladies. •

    'En jij bent ook de eerste die ik zie,' er was een dik accent te vinden in haar stem, al kon ik totaal niet plaatsen wat het was. Het interesseerde me echter wel, en het leek me een goed gespreksonderwerp — je moest immers toch iets?
          'Nice to meet you, ik ben Krista,' zegt ze tenslotte lieflijk. Haar hand glijdt naar haar paardenstaart, waarna ze haar lange, bruine lokken vrijlaat. Mijn ogen volgen haar handeling, al is het meer omdat ik niet had verwacht dat er zo'n bos haar uit zou komen. Niet dat ik er zoveel verstand van had, maar het verbaasde me zeker. 'Aangenaam, Krista.'
          'Ja, het is hier stukken beter weer dan in Malmö, waar ik vandaan kom,' zegt ze uiteindelijk, waardoor ik een goedkeurend geluidje gaf. 'Ik wilde je inderdaad vragen waar dat prachtige accent vandaan kwam, maar Zweden verklaard een hoop.' Het was geen leugen geweest, Zweeds had altijd mijn interesse gehad, enkel leek de taal me te moeilijk om het te leren. Lachend had ik plaatsgenomen op de strandstoel na haar goedkeuring — beleefd blijven zat immers in mijn bloed, dat zou geen een programma weten te verpesten.
          In mijn ooghoeken hield ik in de gaten waar de camera's waren, en het waren er veel die ik al soepel spotte. Het bleef vreemd voor me om constant gefilmd te worden, al wekte het uiteraard ook zeker wel interesse op. Het punt dat er een stel knappe dames hier te vinden waren maakte het stukken beter. Het nadeel was dat mijn zussen waarschijnlijk zouden kijken en me letterlijk enkele klappen tegen mijn achterhoofd zouden geven voor mijn gedrag.
          Wanneer ik een flesje open hoor draaien werp ik een blik richting Krista — waarvan ik haar naam in mijn hoofd al duizendmaal probeer te herhalen om deze te onthouden en niet verkeerd uit te spreken. 'Waar heb je dat drinken vandaan? In de kamer zeker?' Zo goed had ik niet rondgekeken, misschien had ik dat eens moeten doen.
          Vervolgens kwam er een andere brunette aanlopen — deze droeg een lange jurk in een opvallende kleur en had kortere haren dan Krista. 'Hoi, goedemiddag. Ik ben Addison.'
          Een charmante glimlach siert mijn gezicht. 'Goedemiddag Addison, ik ben Nikos. Dit is Krista.' Mij was altijd geleerd de dames in je aanwezigheid voor te stellen, dus dat deed ik dan ook puur uit automatisme. Ik wierp een korte blik op Krista, in de hoop dat ik haar naam goed uitgesproken had, waarna mijn blik weer richting Addison gleed.
          'Hebben jullie er bezwaar tegen als ik erbij kom zitten?' vroeg de net aangekomen brunette liefjes. Ik schudde mijn hoofd ter antwoord. 'Natuurlijk niet.' Kort gleed ik met mijn hand door mijn bruine lokken, waarvan de gel er zowat uit leek te willen zweten. Zo maar even in het water duiken, want deze zag er heerlijk uit. Mijn blik gleed er dan ook kalmpjes heen, terwijl ik mijn slippers al uitdeed.


    I'm your little ray of pitch black.



    Life fast, die young, bad girls do it well

    Krista Bengstsonn


    "Ik wilde je inderdaad vragen waar dat prachtige accent vandaan kwam, maar Zweden verklaard een hoop," zegt Nikos waardoor ik zachtjes lach.
    "Vele mensen hebben geen flauw idee waar Malmö ligt," verklaar ik vervolgens zodat ik hem niet uitlach.
    "Waar heb je het drinken vandaan?" vraagt hij vervolgens.
    "Ik had het zelf meegenomen," zeg ik "ik drink namelijk enkel biologisch drinken aangezien dat beter is voor de wereld en jezelf,". Ik kan mezelf wel slaan vanwege de uitleg, ik lijk net zo bioloog. Vervolgens komt er nog een meid aan, die zich voorstelt als Addison. Ze lijkt mij in ieder geval geen bitch, wat goed nieuws is. Ik heb er alles behalve zin in om met twee trutten op een eiland te zitten met jongens die willen dat wij vreemdgaan. Als Nikos mij voorstelt, valt het mij op dat hij mijn naam verkeerd uitspreekt.
    "Mijn naam is spreek je uit als Kristah en niet als Kristaa," zeg ik plagend terwijl ik naar Addison kijk "Leuk je te ontmoeten Addison,". Vervolgens neem ik weer een slokje citroenwater voordat Addison vraagt of ze plaats mag nemen.
    "Natuurlijk mag je hier zitten," zeg ik terwijl ik mijn flesje in de strandtas douw "Ik ben niet zo gemeen om iemand te verbieden om ergens te zitten,"

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 18:22 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    'Goedemiddag Addison, ik ben Nikos. Dit is Krista.' Ik knikte, en er verscheen direct een glimlach op mijn gezicht toen Krista, Nikos verbeterde bij de uitspraak van haar naam. 'Die fout zal ik vast ook nog wel eens gaan maken, waarvoor alvast mijn excuses. Ook leuk om jou te ontmoeten Krista, hetzelfde geld natuurlijk ook voor jou, Nikos.' Ik nam plaats op één van de andere strandstoelen toen ze beide te kennen hadden gegeven het geen enkel probleem te vinden als ik erbij kwam zitten, en mijn blik gleed direct naar het azuurblauwe water.
    'Maar ik vind het nog altijd onbeleefd om bij twee mensen te gaan zitten terwijl ze in gesprek zijn. Vandaar de vraag.' Met deze woorden verklaarde ik de vraag die ik nog niet zo lang geleden gesteld had, en mijn ogen gleden even kort naar Nikos. Gezien het feit dat hij zijn slippers uitdeed, gokte ik dat hij het water in zou springen.
    'Waar komen jullie vandaan? Jullie hebben beiden een accent wat ik niet echt plaatsen kan.' Het was waar, ik had echt geen idee waar ze beiden vandaan kwamen. Ikzelf kwam gewoon uit Seattle, Washington, daar was niets bijzonders aan. Maar zowel Krista als Nikos spraken met een accent wat ik niet herkende. Misschien kwamen ze wel van een ander wereldcontinent — we zaten hier immers op een prachtig Thais eiland, en het zou dus ook zomaar kunnen dat ze van Europese afkomst waren. Of ze kwamen beide uit totaal andere staten dan waar ikzelf vandaan kwam.


    Addison Amelia Montgomery

    "It's not childish to hold on to hope, it's actually hard, very, very hard."


    Faith is everything.



    Krista Bengstsonn



    Wanneer Addison plaats neemt in een van de zes strandstoelen, vraagt ze naar onze afkomsten.
    "Ik ben Driekwart Zweeds en een kwart IJslands," zeg ik "dat is denk ik wel te raden met zo'n naam als de mijne,".
    Ik ben stiekem best wel trots op mijn nationaliteit, vooral doordat ze zeggen dat Zweedse mensen vaak als de mooiste mensen zijn, wat klopt. Dat is nogal handig voor het geval dat Daniel vreemdga. Ik kan dan namelijk gemakkelijk terugkeren naar Malmö waar er genoeg jongens zijn die mij wel willen daten, waar ik echt geen probleem mee heb.
    "Waar kom jij vandaan Addison," zeg ik glimlachend terwijl ik wat zonnebrandproducten pak om mijn armen en schouders in te smeren "Ik ben namelijk belabberd met het raden van afkomsten met behulp van slechts accenten,". Ik haal de tube uit mijn tas terwijl ik vervolgens het spul uit de verpakking knijp zodat ik het vervolgens op mijn lijf kan smeren. Een ding heb ik me namelijk echt beloofd voor deze vakantie. Ik ga een goed kleurtje krijgen, en dat gaat enkel lukken door te zonnen en mijn lijf goed te verzorgen, en dat begint met zonnebrandproducten. Als ik de goede hoeveelheid crème heb, gooi ik de tube in de tas en smeer ik mijn benen in. Vervolgens zie ik een tweede jongen op ons aflopen die zich voorstelt als Lloyd.
    "Leuk je te ontmoeten Lloyd, ik ben Krista," zeg ik glimlachend

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 21:09 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lloyd Devin Thompson


    Een korte zucht rolde over mijn lippen terwijl ik de grote pui in mijn slaapvertrek openschoof. Een warme windvlaag verwarmde direct daarna mijn gezicht en ik sloot genietend even mijn ogen. Het uitzicht voor mij was adembenemend mooi waardoor mijn blik automatisch afdwaalde naar het einde van de horizon en hield een specifiek punt - niet bewust - voor een korte tijd vast. Daarna draaide ik mij om en keek peinzend naar de grote open uitgepuilde koffer die ik op het tweepersoonsbed had neergelegd. Eigelijk zou ik hem moeten uitpakken maar iets in mij hield mij tegen. Daardoor besloot ik om mijn makkelijke, maar ietwat dikkere, outfit - die ik gedragen had tijdens de reis - in te wisselen voor een makkelijke korte broek en een wit strak v-halsje, die zich perfect om mijn lichaam heen spande. Goedkeurend keek ik in de spiegel terwijl ik de laatste paar plukjes met een lik gel op zijn plek probeerde te houden. Al weken lang had ik uitgekeken naar deze dag. Mijn vrienden thuis vonden mij helemaal geschikt voor dit programma en ik moest eerlijk bekennen dat ik er ook gewoon echt zin in had. Zoekend keek ik mijn kamer nog eens rond en vond mijn schoenen uiteindelijk onder mijn bed. Hoe ze daar terecht kwamen wist ik niet maar daar bleef ik niet te lang stil bij staan. Het was tijd om de rest te ontmoette. Ik slenterde mijn kamer uit op weg naar het avontuur voor de komende tien dagen. Ik wandelde naar het dichtstbijzijnde gebouw en hoorde tot mijn geluk al stemmen. Ik bleef eventjes staan, al leunend, om het tafereel kort te bekijken. Twee wonder mooie vrouwen en een vrolijke jongeman hadden zich al geïnstalleerd op de ligstoelen die in het vertrek stonden. Een kuchte even zachtjes om ze niet te laten schrikken en lachte vrolijk. "Hoi daar allemaal, ik ben Lloyd."


    someone out there feels better because you exist


    N I K O S • P A Y N E
    • Blinded by the lovely ladies. •

    Krista had me weten te verbeteren, waardoor ik haar naam zo'n drie keer over mijn tong liet rollen, in de hoop dat ik het ditmaal beter zei. 'Beter?' Ik wierp de langharige brunette een speelse glimlacht toe die mijn parelwitte tanden ontblootte.
          'Die fout zal ik vast ook nog wel eens gaan maken, waarvoor alvast mijn excuses. Ook leuk om jou te ontmoeten Krista, hetzelfde geld natuurlijk ook voor jou, Nikos,' zei Addison uiteindelijk. Waarom ik knikte. 'Wederzijds.' Ik had haar hand ook willen pakken om er vervolgens een kus op te drukken, maar dat was nu te overdreven geweest, daar was ik geheel bewust van. Sowieso vermaakte ik me met twee brunettes aan mijn zijde.
          'Maar ik vind het nog altijd onbeleefd om bij twee mensen te gaan zitten terwijl ze in gesprek zijn. Vandaar de vraag,' verklaarde Addison zichzelf. Ik lachte kort om haar vriendelijkheid, al zorgde ik er duidelijk voor dat het niet om uitlachen ging. 'Niet om het een of ander, maar welke man wil nou niet twee aantrekkelijke dames rond hem heen hebben?' Een jongensachtige grijns speelde op mijn gezicht wat duidelijk moest maken dat ze dit geflirt nog maar met een korreltje zout hoefden te nemen.
          'Waar komen jullie vandaan? Jullie hebben beiden een accent wat ik niet echt plaatsen kan,' ik was ondertussen al opgestaan, dus liet mijn blik naar Addison glijden. Het zat eraan te komen. 'Texas.' Ik had mijn best gedaan het er zo vriendelijk mogelijk uit te gooien, en volgens mij was dat me ook aardig gelukt. Krista beantwoord de vraag ook, waardoor er een lichte glimlach op mijn gezicht speelt. Afleiding. Voordat ik Addison echter de vraag kon stellen waar zij vandaan kwam deed Krista het al.
          'Ik ga het water eens even testen,' het was totaal niet bedoeld om charmant te doen of iets dergelijks, het water intrigeerde me en ik wilde het oprecht proberen. Ik liep er rustig op af en dook er kalmpjes in. Wanneer ik bovenkom zie ik een andere goed uitziende man aankomen. 'Hoi daar allemaal, ik ben Lloyd.' Verteld de jongeman. Een grijns siert mijn gezicht terwijl ik mijn vuist naar hem uitsteek. 'Ik ben Nikos, aangenaam man.'
          Op een rustig tempo klim ik uit het zwembad, al moest ik toegeven dat dit gedeelte puur was om mijn lichaam te showen. De manier waarop het water over mijn wasbordje gleed had al veel vrouwen wild gemaakt in mijn leven. Het kon niet ontzien worden.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sunset Dyani Wade



          Ik liep terug het huisje in om een bikini aan te doen en daarover een korte broek met een simpel shirt. Nou, nu dan naar het gemeenschappelijke huis. Ik zou er toch heen moeten, en dan had ik het maar alvast gehad. Met een lichte brok ik mijn keel liep ik er naar toe, waar ik de vijf andere mensen aantrof. 3 mannen - waar ik mijn ogen snel weer vanaf haalde - en twee andere vrouwen. "Hallo. Mijn naam is Sunset." zei ik met een zachte stem, een tikkeltje verlegen. Ik ging op een van de stoelen zitten - niet direct naast de anderen, hoewel dat nu moeilijk was. Ik liet mijn ogen opnieuw even over alle aanwezigen gaan, en toen over het vertrek. Verder op in het vertrek zag ik dat zich daar een aparte ruimte bevond. Daar zou dan de tv waarschijnlijk zijn, waarop we konden kijken wat onze partners uitvoerden. Niet heel lang natuurlijk, een kwartiertje ongeveer. Ik maakte me daar zorgen om. Meer dan ik eigenlijk zou moeten.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 11:21 ]

    'Niet om het een of ander, maar welke man wil nou niet twee aantrekkelijke dames rond hem heen hebben?' Ik kon er niets aan doen dat ik erom moest lachen. 'En welke dame wil er nu niet in het gezelschap verkeren van een aantrekkelijk uitziende man?' Het was puur bedoeld als compliment, want ik was hier met een doel. 'Ik ben Driekwart Zweeds en een kwart IJslands, dat is denk ik wel te raden met zo'n naam als de mijne.' Ik knikte begrijpend, terwijl het kwartje bij mij nu wel viel. 'Waar kom jij vandaan Addison?' Het was een vraag die ik ook wel verwacht had aangezien ik dezelfde gesteld had, en er verscheen een glimlach op mijn gezicht. 'Ik kom zelf uit Seattle, Washington. De USA dus.' Ik was trots op het feit dat ik een geboren Amerikaanse was, en ik was nog steeds dol op Seattle, ondanks dat ik er mijn hele leven al woonde. Nikos was al opgestaan toen ik de vraag stelde, waardoor ik nu ook even goed de tijd had om hem te bekijken. Hij zag er goed uit, dat kon en zou ik ook niet ontkennen.
    'Texas.' Het kwam er vriendelijk uit, waardoor ik nu ook zijn accent had weten te plaatsen. Ik was nooit goed geweest in het plaatsen van accenten waarmee mensen spraken, maar op het moment dat ze het verklaarden, viel het kwartje bij mij ook vrijwel direct. 'Ik ga het water eens even testen.' Niet veel later nadat hij deze woorden gezegd had, dook hij soepeltjes het heldere water in. 'Hoi daar allemaal, ik ben Lloyd.' Deze woorden lieten me omkijken, waar een tweede man ten tonele verscheen. Ook deze man zag er totaal niet verkeerd uit, en ik wist nu al dat dit tien interessante dagen zouden gaan worden. Ik kwam omhoog van de ligstoel, en ik stak met een glimlach mijn hand uit naar Lloyd. 'Aangenaam, Lloyd. Ik ben Addison.' Mijn blik gleed vrijwel direct even kort naar Nikos toen hij uit het water vandaan kwam, en ik kon het opnieuw niet laten om hem goed te bekijken. Kijken mocht immers wel, ik mocht er alleen niet aankomen. Aan zijn lichaam te zien, bracht hij heel wat uren door in de sportschool. Of hij deed intensief werk, dat kon natuurlijk ook nog.


    Addison Amelia Montgomery

    "It's not childish to hold on to hope, it's actually hard, very, very hard."


    Faith is everything.



    Kirsta Bengstsonn


    Ik had nu niet meer zo veel aandacht aan de rest besteed, aangezien ik mij afvraag wat Daniel zit uit te spoken op Koh Kood. Want als hij nu al van plan is om vreemd te gaan, zal ik hem persoonlijk ontvruchtbaar maken, wat veel pijn zal doen. Maar ja, ik ben soms een nogal wraaklustig persoon. Mijn tactiek word namelijk, eerst gewoon kijken of de jongens hun best gaan doen om te flirten, en pas deel te nemen als ik zie dat Daniel iets flikt. Ik loop naar de andere kant van de kamer om me eventjes wat meer uit te houden als een kat in een boom. Want als Daniel vreemdga, wat niet al te niet logisch is, moet ik hem wel terugpakken. Als ik hier dan niet iemand vind om goed te flirten, keer ik gewoon lekker terug naar Zweden, waar er genoeg jongens zijn die mij maar al te graag willen en ook hun zien er niet slecht af. Als ik Nikos zie proberen om ons te verleiden, rol ik mijn ogen lichtjes. Bij mij moet je meer je best doen dan alleen je lichaam vertonen. Geen idee of Lloyd, de jongen die net aankwam en de nog te arriverende jongen zo zijn, maar als ze enkel zo mij willen laten vreemdgaan, zullen ze diep falen. Ik pak mijn oordopjes en ik luister naar muziek.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 11:15 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lloyd Devin Thompson


    De blondine die zich voorstelde als Krista glimlachte vriendelijk. En aan haar accent te horen kwam ze niet van dichtbij. De andere vrouw, die met haar rug naar mij toe zat, draaide zich om bij het horen van mijn woorden. Elegant kwam ze van haar ligstoel af en ook zij glimlachte vriendelijk terwijl ze haar hand naar mij uitstak. "Aangenaam, Lloyd. Ik ben Addison" Zei ze met haar zoete vriendelijke, ietwat hoge, stem. Waar na haar blik vrijwel direct afdwaalde naar de persoon die uit het water kwam. Ik volgde haar blik en tot mijn vreugde zag ik dat ik niet de enige man was. Niet dat ik het vervelend zou vinden om met al deze schoonheden tien dagen op een eiland te moeten doorbrengen. Zeker niet maar het was wel fijn om een soortgenoot te hebben. De jongeman die net het water uitgekomen was stelde zich voor als Nikos. Zo te zien was hij, net als ik, een charmeur en vaak te vinden in de sportschool. Ik mocht hem meteen. Het derde en laatste meisje verscheen kort na mij maar leek wat verlegener te zijn dan de andere twee dames. "Hallo. Mijn naam is Sunset." zei ze met een zachte stem en ging daarna meteen op een van de stoelen zitten. Ze leek zich niet zo snel te willen mengen in een gesprek en dat intrigeerde mij. In mijn hoofd maakte ik een notitie. Aantekening voor mijzelf; Sunset zou een lastige klus worden, hier voor zou ik mijn best moeten doen en veel tijd in moeten steken, geduldig zijn. Maar ook Krista leek haar aandacht verloren te hebben en had haar oortjes gepakt. Als zij het spelletje wouden spelen, deed ik er vrolijk aan mee en ik zou niet rusten voordat ik gewonnen had. Het water waar Nikos zo net nog in lag zag er aanlokkelijk uit en aan de warmte hier op dit eiland was ik niet gewend. Alles in mijn lichaam smeekte om verkoeling. Verkoeling die het water van het zwembad kon bieden. "Dat water ziet er goed uit zeg." Terwijl ik Addison, waar ik nog steeds naast stond, aankeek. "Heb jij geen zin om te zwemmen?" vroeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 12:36 ]


    someone out there feels better because you exist


    N I K O S • P A Y N E
    • Blinded by the lovely ladies. •

    'En welke dame wil er nu niet in het gezelschap verkeren van een aantrekkelijk uitziende man?' had Addison geantwoord, waardoor ik niets anders kon dan even lachen. Ik zag het niets meer dan als een onschuldig compliment. 'Well, bedankt.'
    Lloyd gaf me een goede eerste indruk, ik voelde al gelijk wederzijds begrip en had al het idee dat ik hem wel zou mogen. Al was ik niet een al te moeilijk persoon hierin. Misschien moest ik hem wel als een concurrent zien, maar waarom zou ik voor die kant kiezen als net zo goed een gezellige tijd tegemoed kon gaan? Onder zijn strakke shirt was overduidelijk ook zichtbaar dat de man trainde, wat ik zeker kon respecteren.
          Kirsta was er vandoor gegaan en zat aan de andere kant, geheel in haar eentje met haar oortjes in, waardoor ik een verbaasde blik haar kant op wierp. Die was ineens honderdtachtig graden gedraaid, waardoor ik die verovering al gauw opgaf. Het leek me een leuke dame, maar als het zo moest was het jammer.
          'Hallo. Mijn naam is Sunset,' hoor ik uiteindelijk een derde brunette zeggen. Er waren nu al veel brunettes hier te vinden, wat me aangenaam verraste. Brunettes hadden overduidelijk mijn voorkeur, wat ik zeker kon waarderen dus. Het meisje leek zich echter terug te trekken, zoals Kirsta deed maar dan zonder electronica. Ook deze checkte ik voor nu af, al had ze iets fragiels, wat me deed denken aan mijn tweelingzus.
          Met grote passen nam ik plaats op de ligstoel, waar ik ditmaal op ging liggen. 'Dat water ziet er goed uit zeg.' Het was Lloyd die gesproken had. 'Het is heerlijk, man.' Ik knikte erheen. 'Probeer het uit.' Zijn aandacht leek ook naar Addison te gaan, waardoor ik stiekem ergens wel een steek voelde. In mijn ogen was Addison de enige dame waarmee ik nu zou kunnen flirten, de enige die mijn interesse zou kunnen vasthouden omdat ze opener leek dan de andere dames. Ik hield van een uitdaging, maar de één leek te wispelturig voor mij, terwijl de andere in mijn ogen depressief oogde. Het waren vast leuke en interessante dames, maar ik zou toch eerder gaan voor degene met wie ik kon lachen.
          Lloyd leek me een redelijke man, en het was niet mijn bedoeling de jongeman erop aan te vallen, dus beloofde ik mezelf om later eens een vriendelijk gesprekje met hem aan te gaan over de dames en zijn eerste indruk. Misschien konden we het hier netjes over hebben. De gozer leek me tof, dus ik zag hier wel een soort van vriendschap opbouwen waarin we elkaar begrepen.
          Mijn ogen gleden kort van Addison naar Lloyd. Ik wilde eigenlijk iemand vragen waar ik drinken vandaan kon halen, want de hitte had ervoor gezorgd dat er een droge keel op begon te spelen, en dat was net iets waar ik geen groot fan van was. Ik hield echter mijn mond dicht en ging relaxed achterover hangen. Het was immers vakantie.


    I'm your little ray of pitch black.

    'Hallo. Mijn naam is Sunset.' Deze woorden, die overigens erg zacht uitgesproken werden, lieten mijn hoofd opnieuw draaien. Mijn blik viel op een meisje wat enige ligstoelen van ons verwijderd plaatsgenomen had, en compleet teruggetrokken voor zich uit leek te kijken. Krista had ons inmiddels ook verlaten, om zich ook terug te trekken met haar oordopjes in. Ik haalde kort mijn schouders op, en richtte me weer naar Lloyd.
    'Dat water ziet er goed uit zeg.' Ik kon niets anders doen dan beamend knikken, en er verscheen direct weer een glimlach op mijn gezicht. Ergens had ik zin om te gaan zwemmen, maar ik had ook weer geen zin om terug naar mijn huisje te lopen om een bikini aan te trekken. 'Heb jij geen zin om te zwemmen?' Ik richtte mijn blik nu iets omhoog, zodat ik de man aan kon kijken. 'Natuurlijk heb ik wel zin om te gaan zwemmen, maar dat is iets voor later. Ik heb hieronder namelijk geen zwemkleding aan.' Zei ik lachend, terwijl ik naar de jurk knikte die door de wind zachtjes om mijn lichaam heen waaide. 'Het is heerlijk, man. Probeer het uit.' Ditmaal was het Nikos die sprak, en ik bekeek hem opnieuw, maar ditmaal met een schuin hoofd.
    'Lig je prima zo?' Het zag er comfortabel uit, dat moest ik toegeven. Maar ik voelde nu nog niet de behoefte om uitgebreid te genieten van de zon. Iets in me zei namelijk dat we nog niet geheel compleet waren. 'Wil iemand trouwens iets drinken? De koelkast zal vast al wel gevuld zijn.' Dat moest haast wel, aangezien Krista ook al iets te drinken in haar hand gehad had. Ik had zelf namelijk ook enige dorst, dus ik was de beroerdste niet, en ik zou dan gelijk voor iedereen wat meenemen — als ze wilden uiteraard.


    Addison Amelia Montgomery

    "It's not childish to hold on to hope, it's actually hard, very, very hard."


    Faith is everything.



    Kirsta Bengstsonn

    De reden dat ik me terugtrok is om twee redenen: ten eerste wil ik aan iedereen laten zien dat ik geen makkelijke prooi ben die je in tien secondes voor jezelf hebt, en ik moet veder met liedjes studeren voor een optreden in een festival in Liseberg, waarvoor ik nu genoeg tijd heb. Ik ben namelijk zangeres en optreden is daardoor hartstikke belangrijk en leuk. Ik zing vooral popliedjes en typische schlager liedjes. Ik pak het boekje op en ik loop weer naar de strandstoelen buiten zodat ik mijn slordige handschrift kan lezen. Ik hoor Addison vragen of iemand wat drinken wilt.
    "Ik hoef niet, ik heb namelijk al van mezelf citroenwater bij me," zeg ik glimlachend terwijl ik me daarna focus op het eerste liedje, wat Faller heet. Ik zoek de meezing versie mee, en daarna mond ik de tekst mee. Ik hoop dat niemand het kan horen want het zou nogal beschamend zijn dat iedereen mij een typisch schlager lied horen zingen, wat je niet zal verwachten van mij, maar de show die je met dat soort liedjes kan zetten is geweldig en het publiek vind het geweldig, wat behoorlijk goed voor mijn portemonnee is. Als ik klaar ben, gooi ik de oordopjes in mijn tas. Een lied leren per dag is goed genoeg om niet voor paal te staan op mijn eerste festival.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina


    Jason Harry Boreas 

    Mijn koffer sleepte ik door mijn koffer, voor ik hem ergens op de grond laat staan en mezelf even op het bed laat zakken. Met een schuin hoofd kijk ik even rond in de kamer, die er niet verkeerd uitziet. Ik kon hier wel aan wennen. Ik sta weer op als ik de kamer naar mijn mening genoeg heb bewonderd. Ik zocht even in mijn koffer naar een zwembroek, en wissel de short die ik aan heb om met de zwembroek zodat ik gewoon straks het water in kan duiken wanneer ik maar wil. Ik stop de rest van mijn spullen weer terug in mijn koffer - al doe ik het ietwat slordig, zodat ik er niet te lang over doe. Ik heb meestal niet zo het geduld om koffers de eerste keer al netjes in te pakken. Daarna loop ik in mijn zwembroek, met een simpel zwart shirt en een paar slippers naar de groep toe, die al allemaal een beetje in een gesprek verwikkeld lijken te zijn.
    "Hey, ik ben Jason, " zeg ik tussen neus en lippen door in een korte stilte en ik zwaai even naar iedereen, niet verwachtend dat iedereen apart een hand wilde.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lloyd Devin Thomspon



    "Natuurlijk heb ik wel zin om te gaan zwemmen, maar dat is iets voor later. Ik heb hieronder namelijk geen zwemkleding aan." Zei Addison lachend, toch leek ze ietwat te twijfelen naar mijn eigen zeggen. Nog voordat ik kon antwoorden mengde Nikos zich in het gesprek "'Het is heerlijk, man.' Met een knik doelde hij op het zwembad 'Probeer het uit.' Ik had echter alleen nog geen zwemkleding aan, niet dat dat mij zou tegen houden. Omgekleed was ik immers zo. "Nou een ander keertje dan." knipoogde ik naar Addison terwijl ik mezelf ook op een van de ligstoelen naast Nikos liet zakken. Ik had me voorgenomen om het rustig aan te doen met de dames, we hadden namelijk nog tien volle dagen samen. 'Wil iemand trouwens iets drinken? De koelkast zal vast al wel gevuld zijn.' Het was Addison die de korte stilte die er hing verbrak. "Ja, lekker ik." antwoorden ik glimlachend. De warmte was mij naar mijn hoofd gestegen en ik snakte naar een koele verfrissing. Nu ik besloten had om nog niet te gaan zwemmen kon ik net zo goed iets tegen mijn dorst doen. Het gezelschap was compleet bij de verschijning van de jongeman die zich voorstelde als Jason. Ik zwaaide vrolijk terug. "Hoi Jason, ik ben Lloyd." Nu we compleet waren kon het echte werk nu echt gaan beginnen. Ik had er zin in en in ieder geval zou ik boven alles flink genieten.


    someone out there feels better because you exist