• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Rollen
    Naam | User | Leeftijd | Niveau | Pagina
    Naam: De personages komen uit Nederland. Engelse namen zijn mogelijk, maar over het algemeen heeft iedereen een Nederlandse (achter)naam
    Leeftijd: We houden leerlingen in het examenjaar aan, dus: 16/17/18
    Niveau: Vmbo-tl, havo of vwo
    Vakkenpakket: Nederlands, Engels en wiskunde zijn verplicht
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Relaties: Deze worden besproken in het praattopic of via PB/GB
    Thuissituatie: Niet iedereen heeft een heftige thuissituatie, houd daar rekening mee
    Extra: Denk aan hobby's, angsten, doelen in het leven etc.

    Vrouwen TIJDELIJKE STOP TOTDAT ER MEER MANNEN ZIJN
    • Ella Loraine van Riddershoven | Sempre | 17 | Havo | 1.2
    • Martine Justine Hester | Dumbledore | 16 | Vmbo | 1.2
    • Naomi Catarina DiMarco | Falahee | ? | 1.2
    • Tessa Lieke Martens | DownTheRoad | 16 | Vmbo | 1.5
    • Milou van der Linden | IncroyabIe | 16 | Vwo | 1.5
    • Manami Akiyama | Raccoon | 16 | Vwo | 1.5
    Mannen
    • Valentijn Robbert van Gestel | Dumbledore | 18 | Havo | 1.4
    • Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven | Philip | 17 | Havo | 1.3
    • Shane de Jong | Mirin | 17 | Vmbo | 1.1
    • Daley van Beek | watahmaloehn | 17 | Vmbo | 1.2
    • Mohammed Fatih Idrissi | Falahee | 18 | Havo | 1.2
    • Johannes Frederick Joncker | Raccoon | 17 | Havo | 1.5
    • Beau ter Ham | IncroyabIe | 17 | Vwo | 1.5

                                                                                                                     

    Regels
    • We hanteren de huisregels van Quizlet
    • Reserveringen blijven drie dagen staan
    • Je beheerst genoeg kennis van de Nederlandse taal om zo foutloos mogelijk te schrijven
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    • Houd geslacht en niveaus gelijk
    • Geen perfecte personages
    • Je schrijft minimaal 300 woorden
    • Vragen? Stel ze!
    • Veel plezier



    Topics
    • Rollentopics 1
    • Praattopics 1
    • Speeltopics

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 20:27 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kan ik nog meedoen?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Zou ik een VWO-jongen kunnen reserveren :3


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Shane is klaar op pagina 1. Ik zoek relaties voor hem, wie wil? ^^
    Het liefste bespreken in pb of gb!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Naomi en Mo zijn beide af (:


    El Diablo.

    Ella is ook af n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    -

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 22:28 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    DANA LINNEKAMP
    “Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!”

    Naam
    Dana • daa na • 1> From a surname which originally belonged to a person who was Danish. It was originally given in honour of American lawyer Richard Henry Dana (1815-1882), the author of 'Two Years Before the Mast'.
    2> Feminine form of Daniel or Dan > Daniel >From the Hebrew name Daniyyel meaning "God is my judge". Daniel was a Hebrew prophet whose story is told in the Book of Daniel in the Old Testament. He lived during the Jewish captivity in Babylon, whe re he served in the court of the king, rising to prominence by interpreting the king's dreams. The book also presents Daniel's four visions of the end of the world.
    Due to the popularity of the biblical character, the name came into use in England during the Middle Ages. Though it became rare by the 15th century, it was revived after the Protestant Reformation. Famous bearers of this name include English author Daniel Defoe (1660-1731), Swiss mathematician Daniel Bernoulli (1700-1782), and American frontiersman Daniel Boone (1734-1820).
    Dan > Means "he judged" in Hebrew. Dan in the Old Testament is one of the twelve sons of Jacob and the founder of one of the twelve tribes of Israel.
    3>Means "wise" in Persian.
    Linnekamp • lih neh kamp • familienaam

    Dana is al bij al best tevreden met haar naam, hij is kort, en de meeste mensen spellen hem dan ook niet fout. Haar achternaam wordt nog wel eens als Linnenkamp geschreven, in plaats van Linnekamp, maar ze heeft geleerd zich hier niet al te erg aan te irriteren. Haar naam, ondanks het feit dat deze allesbehalve lang is, wordt vaak afgekort naar Daan, aangezien dit een lettergreep minder is. Vroeger ergerde het meisje zich altijd aan deze bijnaam, gezien het ook een jongensnaam is, maar tegenwoordig maakt het haar niet zo veel meer uit.

    Leeftijd
    Dana is zeventien jaar en geboren op 9 Augustus. Dit heeft haar altijd al en van de jongste leerlingen gemaakt, en naast het feit dat ze altijd al jonger geschat wordt dan ze is, irriteert dit haar vaker dan ze toe zou willen geven. Toch is ze wel blij met haar verjaardag, gezien deze praktisch altijd in de zomervakantie valt. Haar sterrenbeeld is een leeuw.

    Niveau
    VWO

    Vakkenpakket
    CM • Dana volgt Duits, Engels, Nederlands, Geschiedenis, Kunst (Beeldende Vorming), Aardrijkskunde, LO, CKV en Wiskunde A. Geschiedenis is haar beste vak, waarna Engels volgt.

    Karakter
    [COMING]

    Uiterlijk
    [FC: Elle Fanning]
    [COMING]

    Thuissituatie
    [COMING]

    Relaties
    [COMING]

    Extra
    [COMING]




    Ik heb alvast een klein beginnetje ^^ De rest komt later, maar ik ga morgen op vakantie en wil voor die tijd meerdere dingen op Q qua opmaak en dingen waarvoor ik echt de laptop nodig heb, afgemaakt hebben c:


    take me back to the basics and the simple life

    Wanneer word het praattopic aangemaakt voor de relaties te bespreken?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Ik maak jeaden zondag af ik zit momenteel even intern zonder laptop. Mijn excuses btw :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik maak morgen of vanmiddag een praattopic


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alles is bijgewerkt


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben wel geïnteresseerd. Moeten de leerlingen trouwens een Nederlands diploma hebben? ( ik ken niets van het Nederlandse schoolsysteem)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik ben wel geïnteresseerd. Moeten de leerlingen trouwens een Nederlands diploma hebben? ( ik ken niets van het Nederlandse schoolsysteem)


    Ze zijn nu bezig om een diploma te halen voor de middelbare school, op verschillende niveaus. Anders vertel ik het even persoonlijk, dan kun je vragen wat je nier weet c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh damnit, ik moet dit ook nog maken. Houd me naar asap mee bezig!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried