Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Okeee, ik zet om zeven uur de wekker, zet hem dan op half acht, word wakker, blijf even wakker in bed liggen en word dan ineens om kwart voor negen weer wakker.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
@ KyloRen: Haha, nee, ik merkte het eerst ook niet eens op. Het is dat ik mijn tekst altijd cursief doe, want anders was het wel anders denk ik :'D En dat balkje boven je tekstvak is opeens wel heel erg netjes
Patholoog schreef:
(...)
Inderdaad! Ik dacht echt dat het aan mijn internet lag, maar het duurde wel erg lang voordat het normaal was om daaraan te liggen, haha.
Haha, is begrijpelijk tho om zo te denken. Van wat heb je het internet? Ziggo? KPN?
Nippon schreef: @ KyloRen: Haha, nee, ik merkte het eerst ook niet eens op. Het is dat ik mijn tekst altijd cursief doe, want anders was het wel anders denk ik :'D En dat balkje boven je tekstvak is opeens wel heel erg netjes
(...) Haha, is begrijpelijk tho om zo te denken. Van wat heb je het internet? Ziggo? KPN?
Ziggo thuis, en telenet op kot.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt