Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Oké m'n vader heeft iets besteld voor onze verjaardag... en ik weet 99% zeker dat het een soort doek is wat opgehangen moet worden. Uhhh. Hopelijk is het geen doek waar onze hoofden op staan wat voor het huis gehangen wordt. :')
Mijn eerste rijles ging goed. Heb bij stoppen en wegrijden de auto niet een keer af laten slaan, vind ik eigenlijk wel knap van mezelf. Klinkt heel arrogant, I know, maar als je weet hoe onzeker ik in die auto stapte..
Oncilla schreef:
Mijn eerste rijles ging goed. Heb bij stoppen en wegrijden de auto niet een keer af laten slaan, vind ik eigenlijk wel knap van mezelf. Klinkt heel arrogant, I know, maar als je weet hoe onzeker ik in die auto stapte..
Zo. Daar mag je naar mijn idee dan zeker wel trots op zijn. Yaay!
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
lol, je begint het gesprek met 'Vrienden worden?' en dan praat je non-stop tegen me. Als ik dan zeg dat ik kinda maybe een vriendin heb, is het gedaan met praten. Geen vrienden dan, neem ik aan? :'D