• Mijn husky heeft altijd goed haar brokken gegeten van Hills lam en rijst, duur merk.
    nu wil ze bijna niet meer eten, maar ho maar als er vlees of iets tussen zit kan ze in een keer eten.... maar haar darmen zijn gevoelig en gaat ze gelijk van aan de schijt...
    heeft iemand ideeën wat ik haar anders te eten kan geven? heb ook al een ini mini beetje vis geprobeerd ma wil toch echt liever op goede brokken houden of iets anders?


    I just come to read

    Ander merk brokken?


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn dierenarts zei eens;"Een hond kan 3 weken zonder voedsel. Hoe cru het ook klinkt, zet de bak met eten neer en wacht tot hij gaat eten. Zorg wel dat hij genoeg drinkt."

    Wij deden dit met onze hond en toen ja, ging ze vanzelf weer eten. Als hij na een aantal dagen echt niet eet zou ik ander voer nemen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gewoon op zoek gaan naar andere voeding dat je hond misschien wel wil eten.


    16 - 09 - '17

    Wij geven onze hond (labrador) Smuldier, want ze kon niet tegen brokken. Nu heeft ze nergens last van.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Onze herders krijgen vers vlees. Dit is ons aangeraden (door meerdere deskundigen) het best en meest natuurlijk te zijn. Bij de jongste in het begin ook even wennen, want die was ook enkel brok gewend, maar uiteindelijk niets anders meer. Nu heb ik geen ervaring met husky's specifiek, maar geld dit wel als algemeen. Ik weet niet wat voor brok je nu geeft?(Ben niet bekend met Hills en wat er in zit naast de rijst/lam) Want zo lang als het 100% vlees is kan het geen kwaad en zou je door kunnen zetten, maar mocht er graan/tarwe in verwerkt zitten per direct stoppen. Is een groot probleem onder brokken en kan allergieën en al dat nare opwekken. Wij zijn daar ook op uit gekomen toen onze honden geen brok meer wilden eten helaas.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 20:11 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.