Nippon schreef:
(...)
I dont mind. Ik krijg toch genoeg haatreacties, haha.
Wat heeft iedereen toch met dat ik hard reageer? Ik gebruik geen smileys, misschien dat het daardoor zo hard lijkt, maar ik bedoel het niet gemeen ofzo. Ik vind gewoon dat ik eerlijk rechtstreeks moet zijn ipv het omleiden. Dat mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn schuld. Sorry dat ik niet aan sugar coating doe.
Maar waar ik dus eigenlijk op wilde reageren van jouw berichtje: Je verbaasd me echt met dit berichtje. Ik vind dat je gelijk hebt (doh), maar nogmaals het is niet mijn bedoeling om mensen op hun voet te trappen. Het is me gewoon opgevallen. Net zoals het Lucht Je Eten topic (nee, geen haat, alleen een voorbeeld), dat werd aangemaakt vanwege het vele praten over eten hierin. Waarom kan dat dan niet gedaan worden met muziek?
Het was geen haatreactie hoor ^^
Ik weet inmiddels dat je het niet gemeen bedoeld, maar je bent niet altijd even... subtiel haha. Oké, vat dat niet verkeerd op, maar rechtstreeks kunnen sommige mensen als aanvallend opvatten. Geloof me, mensen denken ook altijd dat ik heel agressief reageer maar dan bedoel ik het helemaal niet zo (resultaat, kabaal in huis). Soms hebben mensen even een reminder nodig dat je het niet hard bedoeld, I guess
Haha nou zeg, alsof ik het nooit met je eens ben :')
[ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 15:44 ]
Frey_ > Whittaker