• Ik weet niet of dit goed staat.

    Oké, net moest ik even een kleine boodschapje doen voor mijn ouders. Geen probleem. Ik steek over en liep dus over een zebrapad. Aan de ene kant stopte een auto wel, maar aan de andere kant, wilde een vrouw doodleuk door rijden. Ja hallo, je kan moeilijk dwars door me heen. (cat) Dus ik schrok en stopte voor haar (wat natuurlijk niet goed is) en nog wilde ze door rijden maar stopte ze dus gelukkig wel. Ik keek haar boos aan en liep vervolgens snel door. Maar echt nog even en ik lag onder een auto. Je ziet me toch lopen, ik neem aan dat je het niet leuk vind als iemand onder je auto komt te liggen. :')

    Maar goed, hebben jullie ook zoiets gehad? :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind dat in gewone steden en middelgrote gemeenten dat allemaal wel meevalt. Misschien ligt het gewoon aan de vriendelijke Kempenaars. Maar voor mij stoppen ze eigenlijk altijd. Ik heb daar nooit problemen mee eigenlijk.
    Zelf rijd ik enorm veel met de auto en ik stop altijd. En aangezien ik zelf veel ervaringen heb dat andere automobilisten stoppen, omdat het ook gewoon moet, vind ik het hier een beetje lijken op een territoriaal probleem dan op een globaal probleem aangezien ik in mijn omgeving daar echt nooit last van heb, zowel dorp als stad.

    Ik vind het rotter als fietsers geen licht op hebben. Als het dan schemert of donker is, is dat levensgevaarlijk want dan zie je die mensen echt niet. Ook het tegenovergestelde is waar. Sommige mensen hebben zo'n fel licht dat je er extern op kan zetten en dat is gewoon verblindend. Daar wordt ik altijd vervelend van omdat ik dan zelf de weg niet meer kan zien omdat ik verblind word. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury