• Hallo! Ik heb hier op Q al de topics doorgespit op zoek naar een goede site waar ik films op kan kijken. Maar nergens vind ik Mockingjay part 2...

    Heeft iemand deze toevallig op internet gekeken en weet die welke site ik kan gebruiken?4

    Please note
    - Het is niet toegestaan een link te plaatsen naar een pagina met een illegale download en/of productcodes. Verwijzen naar een site is toegestaan, zolang er maar niet de exacte link wordt gegeven. (bv. Piratebay, 4shared)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 18:07 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Hmm. Kat zou je kunnen proberen, maar dat is downloaden. Heb je al geprobeerd te zoeken op tumblr, vaak als je iets intypt als The hunger games movie krijg je wel streams voor alle delen. Dat zou ik eens proberen. (:


    The truth is out there.

    Misschien kan je Viooz eens proberen? Dat is een site waar je films kan kijken.


    16 - 09 - '17

    Ik denk dat hij wel op putlocker staat; daar heb ik in ieder geval zo ongeveer alles kunnen vinden wat ik wilde zien. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Zoek ik ook. Is nog niet op primewire, meestal staat daar veel op.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wil je, en de mensen die hierop gaan reageren, wijzen op de volgende regel:

    Vermelden van andere sites;
    - Het is niet toegestaan een link te plaatsen naar een pagina met een illegale download en/of productcodes. Verwijzen naar een site is toegestaan, zolang er maar niet de exacte link wordt gegeven. (bv. Piratebay, 4shared)

    Krull schreef:
    Ik wil je, en de mensen die hierop gaan reageren, wijzen op de volgende regel:

    (...)



    Dan zal ik mijn vraag even aanpassen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik heb je een privébericht gestuurd.


    You were born original, don't die as a copy.