• Hallo meiden. Ik ben pas nieuw op deze site, maar de site zag er interessant uit.
    Ik ben op zoek na iemand, waarmee ik leuk kan kletsen via de mail, over vanalles en nog wat. Ik hoop dat hieruit een leuke goede vriendschap ontstaat en we vaak kunnen afspreken. Maar voordat we afspreken wil ik je door en door kennen, omdat ik het moeilijk vind mensen te vertrouwen.

    Ik zal even wat kort over mezelf vertellen: Ik kom uit zuid-limburg en ben 18 jaar oud. Mijn hobbies zijn shoppen, lezen, voetbal en series/films kijken. Meer vertel ik in de mail als je interesse zou hebben!

    Ik hoor graag van je!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 19:27 ]

    Nederlandse of Belgische Limburg? ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik dacht even dat dit een oude post van mezelf was ofzo.:') #TeamRoze

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 15:42 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Maakt niet uit, zelf woon ik in Nederlands limburg :)

    Ik in de Belgische. ;P Maar mij mag je altijd een berichtje sturen. ^^ Iedereen mag dat trouwens, het is altijd fijn nieuwe mensen te leren kennen.
    Je hebt je profielfoto veranderd in Boo en Buddy. :o


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik kom uit de buurt van Maastricht, ik ben 20 jaar en ik studeer biologie in Leuven. Echter, ik ben niet zo sociaal of praterig, maar je mag me altijd een bericht sturen. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hazy schreef:
    Nederlandse of Belgische Limburg? ^^


    Historisch gezien is dat één en hetzelfde. :Y) Ik woon niet in Limburg, maar je mag me altijd een bericht sturen als je wil. Although dat het misschien wel wat ver is. In elk geval, heel veel succes!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried