• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naz schreef:
    Eigenlijk zou ik moeten gaan slapen, zodat ik morgen weer productief ben, maar in werkelijkheid zit ik als een retard om nep meldingen te lachen.



    Hahahahaha, zoo waar :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Square schreef:


    Zoveel geweld had ik nooit achter jullie gezocht. Ik zie jullie nu in een volkomen ander licht, twee silhouetten op een berg van mieren- en fruitvlieglijkjes. Dit is vrij schokkend.


    I joined the Dark Side. Ik ben een zeer schuldig moordlustig lammetje.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Geschiedenis is altijd zo langdradig... En die vragen zijn echt een drama om te maken want ik weet 9 van de 10 keer niet wat ik nou moet antwoorden..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kutyoutube.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dit is onrealistisch, Leah, leer ermee leven dat je sowieso ook gaat eindigen achter een bureau, of het nu is om papierwerk te doen of om hele dagen achter een computer te zitten. Hoe groot is de kans dan ook dat dat niet het geval is? Eén op honderdduizend?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    I joined the Dark Side. Ik ben een zeer schuldig moordlustig lammetje.


    Oké, maar een lammetje met een rode lightsaber, dan? Dat is best wel awesome. :9~
    Dan blijven er alleen geen vliegenlijken meer over, gok ik.

    @ Yolanda: Goedzo! Houd die onschuld vast. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Debbaut schreef:
    Kutyoutube.

    Who's Watching This In FEBRUARY 2016


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oke het feit dat je dat naar mij stuurde is zo cute, maar ik weet niet wat ik moet denken van dit... ):


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Maar eens voor de 3e keer beginnen aan Fargo


    Sarah = ongewoon sexy

    Square schreef:
    (...)

    Oké, maar een lammetje met een rode lightsaber, dan? Dat is best wel awesome. :9~
    Dan blijven er alleen geen vliegenlijken meer over, gok ik.

    @ Yolanda: Goedzo! Houd die onschuld vast. :'D


    Ik gebruik die lightsaber om vliegen te lokken. Werkt goed. Verder blijven mijn kwaadaardige daden nog wat beperkt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Welcome to feeltopia..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aan de ene kant wil ik wel naar school morgen, maar ik betwijfel of het me gaat lukken gezien ik nog steeds misselijk ben ;c


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oh ik ben zo ontzettend boos. Wat een ontzettende asdgsjah leraar en afshajga school. Fucking hell. Stik erin.

    AFHSJDFSDJSJK waarom blijf ik aan dat hartje denken? Oke dit fuckt me up dus ik ga even lekker huilen D:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze jongen slaat mijn gedachten op hol, goddamnit. Dit gevoel is lang geleden, that's for sure.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]