• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mieren doden nooit meer opstaan trallallalaa lalaaalaa


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Antiheld schreef:
    (...)

    Shit, betrapt


    Hahaha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Kijk je door je oude Youtube filmpjes en ga je bijna dood omdat je deze terug vindt *O*
    Ik hoop hem ooit nog een keer te meeten, hahah, en dat hij nog een vraag van mij beantwoord :Y)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 21:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, dus op mijn lijstje van vandaag stonden twee aardrijkskundeprojecten en de start van een Nederlands project

    en 200 woorden schrijven aan een verhaal waar ik verzot op ben

    en raad eens wat ik nu aan het uitstellen ben wtf Jip


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sandberg schreef:
    (...)

    Hahaha


    Misschien ben ik wel gemaakt voor jouw vriendin, HET LOT


    Sarah = ongewoon sexy

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    To pick or to nick, that's the question


    Both. Both is good. :Y)

    En noh, Yolanda, mierenmoordenaar! Rip mier. Je zingt ondertussen zelfs, dat moet traumatisch zijn als er nog miervriendjes in de buurt waren. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Oké, dus op mijn lijstje van vandaag stonden twee aardrijkskundeprojecten en de start van een Nederlands project

    en 200 woorden schrijven aan een verhaal waar ik verzot op ben

    en raad eens wat ik nu aan het uitstellen ben wtf Jip


    Als jij nou schrijft, ga ik nog een poging doen naar die 750 te komen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De toetsweek is altijd een geschikt moment om nieuwe fandoms binnen te treden. Kuch.

    is nu ook officieel hamilton trash


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Square schreef:
    (...)

    Both. Both is good. :Y)

    En noh, Yolanda, mierenmoordenaar! Rip mier. Je zingt ondertussen zelfs, dat moet traumatisch zijn als er nog miervriendjes in de buurt waren. :')


    Yolanda is een onschuldig lammetje vergeleken met mijn fruitvliegjes-massamoord. Ja, die pleeg ik echt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    (...)

    Als jij nou schrijft, ga ik nog een poging doen naar die 750 te komen.

    DEAL


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eigenlijk zou ik moeten gaan slapen, zodat ik morgen weer productief ben, maar in werkelijkheid zit ik als een retard om nep meldingen te lachen.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Als jij nou schrijft, ga ik nog een poging doen naar die 750 te komen.

    Deal. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Als jij nou schrijft, ga ik nog een poging doen naar die 750 te komen.


    De mieren leven nog, helaas. XD


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Yolanda is een onschuldig lammetje vergeleken met mijn fruitvliegjes-massamoord. Ja, die pleeg ik echt.


    Zoveel geweld had ik nooit achter jullie gezocht. Ik zie jullie nu in een volkomen ander licht, twee silhouetten op een berg van mieren- en fruitvlieglijkjes. Dit is vrij schokkend.



    Wiarda schreef:
    (...)
    DEAL

    Wiarda schreef:
    (...)
    Deal. :Y)


    Dubbel deal! :9~:9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pontmercy schreef:
    De toetsweek is altijd een geschikt moment om nieuwe fandoms binnen te treden. Kuch.

    is nu ook officieel hamilton trash


    HAMILTON, oh mijn God, jaaa. *O*
    Dat toetsweek-probleem klinkt bekend. "Why do you write like you're running out of time?" Tja, omdat ik de hele avond Hamilton heb geluisterd en nu mijn huiswerk in tien minuten moet maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan