• Ik was aan het schrijven aan mijn HP story en het was een Draco p.o.v.
    Het moment dat ik hem de Kamer van hoge nood uit wil laten lopen, bedenk ik me iets. Draco zou met Korzel en Kwast hebben gecommuniceerd toch? Korzel of Kwast zouden geluid maken als ze Draco wilde laten weten dat hij de kamer wel of niet uit kon komen. Maar hoe wisten zij dat Draco naar buiten wilde komen? Hoe communiceerden ze met elkaar? Via een spreuk ofzo? Of ik moet zo langs dat stuk hebben gelezen.... Iemand??


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Volgens mij wisten ze dat niet. Ik denk alleen dat ze duidelijk maakten wanneer het echt niét de moment was om er uit te komen, of hij dat nu van plan was of niet.


    What would Emma do?

    Dat deden ze toch door iets te laten vallen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Dat deden ze toch door iets te laten vallen?


    Ja dat deden zij om draco te waarschuwen, maar hoe wisten ze wanneer ze die moestne laten vallen zodat draco het hoorde. Ze gaan dat ding niet om de 10 seconde op de grond smijten omdat Draco misschien voor de uitgang kon staan, toch? xD
    Ze hadden geen idee wanneer hij voor de deur stond, dus daar zit ik mee. Hoe kunnen ze weten wanneer ze het moeten latnen vallen enzo

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 15:58 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ja dat deden zij om draco te waarschuwen, maar hoe wisten ze wanneer ze die moestne laten vallen zodat draco het hoorden. Ze gaan dat ding niet om de 10 seconde op de grond smijten omdat Draco misschien voor de uitgang kon staan, toch? xD


    Misschien was hij altijd in de buurt aan het werken? Of werden de geluidsgolven versterkt toen ze in de kamer kwamen? Op zich best wel iets om over na te denken.*.*


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Misschien was hij altijd in de buurt aan het werken? Of werden de geluidsgolven versterkt toen ze in de kamer kwamen? Op zich best wel iets om over na te denken.*.*


    hhahhaa ja toch?! xD Tis echt een mysterie voor mij. Er moest toch een manier zijn hoe draco kon zeggen van: yo ik sta nu voor de deur, is er iemand?
    Kwast: *laat pan vallen*
    'Oke dan wacht ik even'


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wauw.. breinbreker


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Debbaut schreef:
    (...)

    Misschien was hij altijd in de buurt aan het werken? Of werden de geluidsgolven versterkt toen ze in de kamer kwamen? Op zich best wel iets om over na te denken.*.*


    Dat geluidsgolven denk ik niet, want buitrn de kamer hoor je niet wat er in de kamer gebeurd. Anders was Dumbledores army allang ontdekt in de 5e klas. Andersom.zou nog wel kunnen.. Maar geeen idee xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    De kamer past zich aan naar de behoeften van de gebruiker. Het zou best kunnen dat er geluidsgaten zitten, waarmee hij kan communiceren. De kamer vormt zich naar hoe jij hem nodig hebt. Dat geeft je werkelijk elke oplossing die je nodig hebt!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    De kamer past zich aan naar de behoeften van de gebruiker. Het zou best kunnen dat er geluidsgaten zitten, waarmee hij kan communiceren. De kamer vormt zich naar hoe jij hem nodig hebt. Dat geeft je werkelijk elke oplossing die je nodig hebt!


    True! Maar zou die dat ook kunnen doen met de buitenwereld. Ik.bedoel anders zou de muur als een soort spiegelglas kunnen werken. Dan had hij korzel en kwast niet een nosid gehad


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    True! Maar zou die dat ook kunnen doen met de buitenwereld. Ik.bedoel anders zou de muur als een soort spiegelglas kunnen werken. Dan had hij korzel en kwast niet een nosid gehad


    Nou, een spiegel muur werkt toch niet zoals je zou willen. Je kan er aan beide kanten gewoon doorheen kijken, alleen moet je bij de ene kant echt tegen het glas aanstaan en bij het andere niet. Maar een soort gaten in de muur kan wel, toch?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Misschien dat hij een klein klopje op de deur gaf, of zelf ook een geluid maakte ten teken dat hij klaar was??


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Nou, een spiegel muur werkt toch niet zoals je zou willen. Je kan er aan beide kanten gewoon doorheen kijken, alleen moet je bij de ene kant echt tegen het glas aanstaan en bij het andere niet. Maar een soort gaten in de muur kan wel, toch?


    Nee magish spiegelglas dan he. Zoals bij csi en alles. Aan de ene kant zou het dan gewoon een muur lijken, maar aan de binnekant kan draco dan gewoon de gang zien.
    Want gaten in de muur, dan zien ze die aan de buitenkant toch ook? En dan horen ze ook wat er daarbinnen gebeurt

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 16:47 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Nee magish spiegelglas dan he. Zoals bij csi en alles. Aan de ene kant zou het dan gewoon een muur lijken, maar aan de binnekant kan draco dan gewoon de gang zien.
    Want gaten in de muur, dan zien ze die aan de buitenkant toch ook? En dan horen ze ook wat er daarbinnen gebeurt


    Er hingen allemaal kleden voor de deur, misschien hingen die voor de gaten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Goede vraag eigenlijk. Volgens mij lieten ze gewoon iets vallen als er iemand in de buurt was. Dus niet wanneer de kust veilig was, maar wanneer het juist andersom was. Toch?


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Goede vraag eigenlijk. Volgens mij lieten ze gewoon iets vallen als er iemand in de buurt was. Dus niet wanneer de kust veilig was, maar wanneer het juist andersom was. Toch?


    Klopt.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.