Spotgaai schreef:
(...)
Dat is het mooie; it doesn't have to hurt like hell. Alleen moet je je partner volledig vertrouwen dat hij ook stopt als jij zegt "stop" en je eigen pijngrens kennen. Ik had ook, zeker aan het begin, echt een paar weken tussen de voorbereiding zitten. En we hebben het er uitgebreid over gehad, als ik het echt helemaal niet meer wilde, zou hij dat accepteren. Dat maakte het voor mij ook een stuk makkelijker. Mijn pijngrens is vrij laag, maar nu gaat het wel oké :]
Hmmm... misschien dat ik er wel een andere kijk op kan krijgen. c: Ik vertrouw hem sowieso al, dus ik hoef die angst inderdaad niet te hebben. Thank you.
Antiheld schreef:
(...)
Ongetwijfeld is het een toevoeging. Alleen doe je dat voor mijn gevoel pas als je uitgekeken bent op gewoon seks. Blijkbaar moet het dan strakker, maar nee, probeer het vast ooit, maar ik ben een tevreden man zo
Ik zou het ook niet zo zien, omdat het zogenaamd strakker moet of zo. Een beetje spice erin gooien. Recentelijk zijn mijn vriend en ik dus echt wel wat meer aan het experimenteren met dingen, puur om het weer aantrekkelijk te maken. Na bijna drie jaar kan alles standaard worden, en dat is het laatste dat we willen. We zijn al wat dingen out of our comfortzone aan het doen omdat we die drang hebben.
I'm your little ray of pitch black.