• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Hoe ga ik dit zo min mogelijk beeldend uitleggen

    Nee laat maar haha ik kan dit echt niet
    sorry


    i put the fun in funeral

    Naz schreef:
    Anaal. Ik hoop dat ik niet meer uit hoef te leggen. Één keer en nooit weer!


    Hm, ik heb hier juist een compleet andere mening over


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Naz schreef:
    (...)

    Oké..
    Well. Ik had een jaar een relatie met die jongen. Hij betekende toen alles voor me en was het enige wat ik toen had. Ik was bang hem kwijt te raken dus ging ik met alles in zee wat hij wilde. Het klinkt stom, maar het kwam kort na een periode die een nasleep was van pesterijen en ellende. Ik was zo ontzettend onzeker. Als ik de tijd terug kon draaien dan had ik dat gedaan, dan had ik nooit... UGH. Sorry.

    Bah, ik begin nu alleen maar meer van mezelf te walgen.



    Hiervan moet je jezelf echt niet de schuld geven. Waarschijnlijk wist die jongen dat je onzeker was en heeft daar gewoon misbruik van gemaakt zodat je zou doen wat hij wilde. Hij is degene die zich zou moeten schamen en niet jij.

    Eigenlijk zou je hetzelfde bij hem moeten doen, maar goed.


    Physics is awesome

    Asuka schreef:
    (...)

    Ik kan je dit zeggen: Ik ben in mijn leven tweemaal verkracht. Bam. Glashard. Ik ben er nog altijd niet overheen, en jank me er nog vaak om kapot — ik zie dit ook niet gauw veranderen. Maar ook jij, net als ik, zult iemand vinden die je zal respecteren en waarderen. Hoe onwerkelijk het soms lijkt, het komt goed. Er is iemand die de damaged jouw gaat accepteren en dol op je zal zijn. Ook al zei je geen nee, het was niet goed — het is goed dat je dit echter weet. You'll be fine, het komt goed. I feel you.


    Voor die tijd ben ik door iemand aangerand, ik dacht dat ik wel beter zou weten. Jezus zeg ik ben zo stom...


    26 - 02 - '16

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Hm, ik heb hier juist een compleet andere mening over

    Serieus? Puur uit interesse, ik ben echt vreselijk benieuwd. Mijn vriend heeft een vreemde drang ernaar, puur omdat het terrein is dat niemand heeft betreden en ik ben eigenlijk gewoon vreselijk bang ervoor.


    I'm your little ray of pitch black.

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Hm, ik heb hier juist een compleet andere mening over


    Inderdaad
    beetje anaal is prima


    i put the fun in funeral

    Naz schreef:
    (...)

    Voor die tijd ben ik door iemand aangerand, ik dacht dat ik wel beter zou weten. Jezus zeg ik ben zo stom...

    Ja, hetzelfde geldt hier. Ik dacht ook dat ik beter wist — hoe ver ik daarnaast zat. It sucks badly, but you'll be fine. Ik durf nu ook veel meer, ondanks dat ik op negen van de tien dagen echt waardeloos in mijn vel zit. Mijn vriend sleept mij eigenlijk overal echt geweldig doorheen. Het is fijn om door iemand geleid te worden die je kunt vertrouwen. Het komt goed met je, oké? Het is niet jouw schuld. Sommige mensen maken gewoon graag misbruik.


    I'm your little ray of pitch black.

    Naz schreef:
    (...)

    Oké..
    Well. Ik had een jaar een relatie met die jongen. Hij betekende toen alles voor me en was het enige wat ik toen had. Ik was bang hem kwijt te raken dus ging ik met alles in zee wat hij wilde. Het klinkt stom, maar het kwam kort na een periode die een nasleep was van pesterijen en ellende. Ik was zo ontzettend onzeker. Als ik de tijd terug kon draaien dan had ik dat gedaan, dan had ik nooit... UGH. Sorry.

    Bah, ik begin nu alleen maar meer van mezelf te walgen.


    Ik snap je gedrag wel. Maar ja het is na die tijd natuurlijk wel heel erg vervelend.
    Eerlijk gezegd; ik heb spijt van de slechts 3 keer dat ik het gedaan heb. De eerste keer was zelfs omdat ik ook geen nee durfde te zeggen en die jongen heel erg pushte om het te doen. Tja... dan heb je natuurlijk die nasleep met de gedachten zoals "ik had nee moeten zeggen". Maar uiteindelijk kun je de tijd niet meer terug draaien. Het is gewoon een kwestie van vooruitkijken denk ik dan maar... ookal is het nog zo vervelend

    Asuka schreef:
    (...)
    Serieus? Puur uit interesse, ik ben echt vreselijk benieuwd. Mijn vriend heeft een vreemde drang ernaar, puur omdat het terrein is dat niemand heeft betreden en ik ben eigenlijk gewoon vreselijk bang ervoor.


    Yup ^^ Mijn vriend begon er eerst ook over, waarna ik zelf ook wel nieuwsgierig werd, en zo zijn we een paar maanden geleden het opgestart. Pas een week of drie geleden is het echt gebeurd, daarvoor was gewoon voorbereiding. Heel veel voorbereiding.. Het belangrijkste, in mijn mening, is geduld en vertrouwen. En natuurlijk de voorbereiding

    Edit; ik was trouwens eerst ook vreselijk bang ervoor, maar daarom doen we het gewoon rustig aan ^^

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 20:03 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Maar heb je in het begin er niet aan moeten wennen? Ik heb echt een haat/liefdesverhouding met tampons, ze laten me echt niet doorlekken, maar het in- en uit doen is niet echt fijn.

    Vanaf de allereerste keer had ik een hekel aan maandverband (ik was tien en het voelde alsof ik een luier aanhad en bah, maandverband, naar) dus toen heb ik er gewoon zo'n silktouch OB pakje bij gekocht. Die zijn best prettig in te brengen, eigenlijk, dus ik weet niet echt beter.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Audacity schreef:
    Hoe ga ik dit zo min mogelijk beeldend uitleggen

    Nee laat maar haha ik kan dit echt niet
    sorry


    Jawel hup hup


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    (...)
    Vanaf de allereerste keer had ik een hekel aan maandverband (ik was tien en het voelde alsof ik een luier aanhad en bah, maandverband, naar) dus toen heb ik er gewoon zo'n silktouch OB pakje bij gekocht. Die zijn best prettig in te brengen, eigenlijk, dus ik weet niet echt beter.


    O, wel fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt met tampons. Hoe doe je het dan die laatste dag?


    Physics is awesome

    Tampons zijn heilig. Maandverband vind ik bah.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik snap je gedrag wel. Maar ja het is na die tijd natuurlijk wel heel erg vervelend.
    Eerlijk gezegd; ik heb spijt van de slechts 3 keer dat ik het gedaan heb. De eerste keer was zelfs omdat ik ook geen nee durfde te zeggen en die jongen heel erg pushte om het te doen. Tja... dan heb je natuurlijk die nasleep met de gedachten zoals "ik had nee moeten zeggen". Maar uiteindelijk kun je de tijd niet meer terug draaien. Het is gewoon een kwestie van vooruitkijken denk ik dan maar... ookal is het nog zo vervelend

    A hug for you guys.


    I'm your little ray of pitch black.

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Yup ^^ Mijn vriend begon er eerst ook over, waarna ik zelf ook wel nieuwsgierig werd, en zo zijn we een paar maanden geleden het opgestart. Pas een week of drie geleden is het echt gebeurd, daarvoor was gewoon voorbereiding. Heel veel voorbereiding.. Het belangrijkste, in mijn mening, is geduld en vertrouwen. En natuurlijk de voorbereiding

    Edit; ik was trouwens eerst ook vreselijk bang ervoor, maar daarom doen we het gewoon rustig aan ^^

    Jaa over de voorbereiding heb ik ook het een en ander gelezen, toch lijkt het me allemaal zo akelig. I mean... it is gonna hurt like hell. Ik heb een hoge pijngrens, maar rondom seks is die echt zó laag dat ik bang ben dat het me helemaal af zal schrikken. Ik heb een beetje een angst dat ik hem ervan zal beschuldigen en me terug ga trekken. >_<' In mijn ogen lijkt zoiets me dus echt niet lekker, en ik kan gewoon niet één mening tot me door laten dringen, wat ben ik toch een watje eigenlijk.


    I'm your little ray of pitch black.