• Met carnaval ieder jaar is het traditie om nonnevotten te eten en ik vroeg me af of jullie dat ook kende. Dus, wie is net zo verzot op nonnevotten als ik?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb er nog nooit van gehoord. Wat is het precies?

    Ken je Berliner bollen? Het is een beetje dat deeg, maar dan opgerold gelijk hierboven. Echt goddelijk lekker. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ken je Berliner bollen? Het is een beetje dat deeg, maar dan opgerold gelijk hierboven. Echt goddelijk lekker. ^^

    Oh, ja nu je het zo zegt lijkt dat er ook wel erg op ja. Lijkt me lekker haha.
    Is dit iets wat gebonden is aan een streek of zo? Want we vieren hier ook carnaval (twente), maar heb het nog nooit langs zien komen.

    Het ziet er wel lekker uit, maar toen ik de titel zag dacht ik dat er reclame ging gemaakt woorden voor kuisdoeken voor nonnen.:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    KyloRen schreef:
    (...)
    Oh, ja nu je het zo zegt lijkt dat er ook wel erg op ja. Lijkt me lekker haha.
    Is dit iets wat gebonden is aan een streek of zo? Want we vieren hier ook carnaval (twente), maar heb het nog nooit langs zien komen.


    Blijkbaar wel, dat vroeg ik mij dus af. Ja dus. En het is inderdaad super lekker!

    @Jarne, haha, nee. Dat zijn nonnenvodden, lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgens mij heb ik het in Nijmegen gezien een keer en een hapje genomen van de nonnevot die mijn vader had gekocht. Hij ziet er leuk uit!


    Physics is awesome