• Hee mensen,

    Ik wil heel graag dit soort masker kopen voor mijn EFF kostuum(en dan heb ik het over de halve schedels, niet die stoffen dingen), maar zoals jullie zien link ik je door naar AliExpress. Nu vroeg ik mij af of er mensen iets besteld hebben bij deze site en het toen ook netjes hebben gekregen zonder gedoe als; Duane kosten, verzendkosten (normale niet meegerekend) en al die dingen. Is het altijd veilig ook met bedragen boven de 20 euro en zo?
    Hoe verliep jouw aankoop en kreeg je alles ook gewoon binnen. En als je het niet binnen krijgt, wat gebeurt er dan? And last but not least; Hoe is de kwaliteit.

    Greetings.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 21:45 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik heb ervaring met dit. Sieraden Yay, kleding nay. Echt geen kleding kopen, weggegooit geld. Alles krimpt in de was of staat belabberd. Ik heb ak twee jurken ontvangen die absoluut niet aan het plaatje voldoen en heb mn gekd terug gevraagd (natuurlijk zie je die nooit meer terug, maarja..)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Een vriendin van mij heeft daarop ook wel eens besteld, ze zei dat het wel heel lang duurt voor je het krijgt en als je het niet krijgt dat je dan gewoon een mailtje in het Engels moet sturen en dan krijg je je geld terug.
    Het staat erbij of het gratis verzend kosten is of niet : )


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb alleen pijlen voor boogschieten daar gekocht. Die waren 38 euro en zijn gewoon prima aangekomen zonder extra kosten. Maar je moet maar net geluk hebben, want volgens mij is het zo dat ze bij de douane prikacties doen en zo kun je óf wel extra kosten moeten betalen óf niet. You never know I guess.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bij masker zou ik goed kijken naar het materiaal of het stevig is anders is er ook nog worbla als optie^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sws altijd naar de reacties eronder kijken en als er geen reacties zijn NIET KOPEN!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Yes, is veilig. Ik heb daar spul vandaan besteld. Ik zou even kijken naar de verkoper en de beoordelingen, want er zitten altijd minder betrouwbare mensen tussen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou zeggen ja voor de meeste dingen, maar met kleding heb ik eveneens last gehad ^
    Qua jou item, zou ik inderdaad de tips van hierboven aanraden. Er zijn altijd fijnere/betere verkopers en mindere.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ja, ik bestel er altijd m'n telefoonhoesjes en tot nu toe alles keurig binnen gehad. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Heel erg bedankt voor jullie tips!
    Ik heb nu twee bestellingen geplaatst en ben benieuwd!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik heb er 95% goede ervaringen mee. Ik heb er al een boel sieraden, water decals voor nagels, telefoonhoesjes (een voor mijn vorige en voor mijn huidige gsm), een pruik en een portefeuille gekocht. Alleen de portefeuille is nooit aangekomen. Dus dat was jammer, maar dat geld zie je niet meer terug. Maar de rest kwam allemaal zeer degelijk aan. De kleine prulletjes komen meestal aan zoals op de foto, maar er zijn ook dingen die anders aankomen. Dat lees je meestal in de reacties. Mijn cosplay-pruik was exact zoals op de foto en na een week bij mij thuis. Net zoals ook anderen in de reacties zeiden. Ik was daar echt superblij mee.

    Mijn vriend heeft daar een aantal horloges besteld en hij is daar ook tevreden van. Je mag alleen niet verwachten dat het super geweldige kwaliteit is. Zeker niet voor zo'n laag bedrag.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb er 95% goede ervaringen mee. Ik heb er al een boel sieraden, water decals voor nagels, telefoonhoesjes (een voor mijn vorige en voor mijn huidige gsm), een pruik en een portefeuille gekocht. Alleen de portefeuille is nooit aangekomen. Dus dat was jammer, maar dat geld zie je niet meer terug. Maar de rest kwam allemaal zeer degelijk aan. De kleine prulletjes komen meestal aan zoals op de foto, maar er zijn ook dingen die anders aankomen. Dat lees je meestal in de reacties. Mijn cosplay-pruik was exact zoals op de foto en na een week bij mij thuis. Net zoals ook anderen in de reacties zeiden. Ik was daar echt superblij mee.

    Mijn vriend heeft daar een aantal horloges besteld en hij is daar ook tevreden van. Je mag alleen niet verwachten dat het super geweldige kwaliteit is. Zeker niet voor zo'n laag bedrag.


    Bedankt c:

    Ik hoop dat dit wel degelijk aankomt. Het is voor EFF, hahah.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Let wel op: de regels wat betreft bezorging zijn aangepast. Vanaf nu moet je heeeel vaak tekenen voor pakketjes uit China en als je niet thuis bent moet je het de volgende dag ophalen bij een bepaald punt. (Dat maakte ik afgelopen week voor het eerst mee.) Veel bezorgers gooien het gewoon in de brievenbus omdat ze geen zin hebben om het helemaal naar zo'n ophaalpunt te brengen, maar het zou dus kunnen dat je een hele stricte bezorger hebt zoals ik laatst.
    Verder ben ik heel tevreden met AlieExpress en de dingen die ik er heb gekocht, zelfs kleren, zijn op een enkeling na niet tegengevallen!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    De kwaliteit is doorgaans niet geweldig, maar dat komt natuurlijk ook door de prijs. Ik heb er mijn Slytherin mantel, stropdas, sjaal, toverstaf vandaan en die vond ik prima. Mijn man had er ook cosplay vandaan en daar was hij ook tevreden over. Dus een yay, zou ik zeggen.


    Every villain is a hero in his own mind.