• Hallo, welkom in het Sims topic. Hier mag alles gedeeld worden over de Sims. Of het nu de Sims 1 is, 2, 3, 4 of Middeleeuwen; voel je welkom om alles te delen!
    Sims spel(len) in bezit

    Sims 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 2, 3 en 4.

    Sims 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 2.

    Sims 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 3.

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 3 en 4

    Sims 3.

    Sims 2 en 3.

    Sims 3 en 4.

    Sims 1, 2 en 3 (twijfelt over 4).

    Sims 2, 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 1, 2, 3 en 4.

    Sims 1, 2, 3 en 4.

    Sims 1 en 4

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 4.

    Sims 1, 2, 3 en 4.


    Uitbreidingspaketten

    Sims 3: Geen. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles.

    Sims 3: Alles.

    Sims 2: Alles m.u.v. Villa en Tuin accessoires.

    Sims 3: Geen. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Sims 3: Alles

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 3: Beestenbende en bovennatuurlijk

    Sims 3: Bijna alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Sims 4: In De Natuur, Aan Het Werk en Beleef Het Samen.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Nog niet bekend.

    Sims 3: Alles. Sims 4: Aan Het Werk en Beleef Het Samen.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Bijna alles. Sims 3: Nachtleven en Ikea.

    Sims 1: Alles.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 4: Alles.

    Sims 1: Geen. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles.



    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 13:11 ]


    26 - 02 - '16

    Dodeka schreef:
    (...)

    Yup, ik had dan geluk dat ik Sims 3 en nog drie uitbreidingspakketen van mijn cadeaubonnen kon besteden. :') Maar de rest zelf betaald haha. Maar inderdaad, sommige pakketen was ik echt blij mee omdat ze leuk waren/zijn, maar de studententijd vond ik jammer omdat hij steeds vastliep na een tijdje. :/ Mmmhh klinkt zeker allemaal verschillend. Ja naar de supermarkt en de Boekenwinkel vind ik altijd het leukst om naar toe te gaan. :Y) Komt je Sim tenminste naar buiten, anders zitten ze te zeuren dat het gauw naar buiten moet, haha. Maar zeker verschillend.


    Ik heb gelukkig nooit problemen gehad met de uitbreidingen van Sims 3, want lijkt me echt jammer om dat probleem bij studententijd te hebben, die is echt leuk! Alleen ja, beestenbende, wat een ellende!

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 20:34 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik heb gelukkig nooit problemen gehad met de uitbreidingen van Sims 3, want lijkt me echt jammer om dat probleem bij studententijd te hebben, die is echt leuk! Alleen ja, beestenbende, wat een ellende!


    Nee verder heb ik ook geen problemen bij de uitbreidingen, maar ik heb als laatste toen der tijd studententijd gekocht en toen was het elke keer raak. Mijn sim liep vast of het hele spel. De aller eerste keer was ik heel ver in studententijd en ik was het vergeten te saven en ja hoor ik moest helemaal overnieuw. :c Maar hij is zeker leuk ja! En gelukkig heb ik beestenbende niet haha. Ik wilde hem eerst hebben want het leek me harstikke leuk maar toen ik de reacties zag van mensen die hem hadden, had ik hem niet meer gekocht. Heb jij ook Katy Perry uitbreiding? Die vind ik nog steeds gaaf haha ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Dodeka schreef:
    (...)

    Nee verder heb ik ook geen problemen bij de uitbreidingen, maar ik heb als laatste toen der tijd studententijd gekocht en toen was het elke keer raak. Mijn sim liep vast of het hele spel. De aller eerste keer was ik heel ver in studententijd en ik was het vergeten te saven en ja hoor ik moest helemaal overnieuw. :c Maar hij is zeker leuk ja! En gelukkig heb ik beestenbende niet haha. Ik wilde hem eerst hebben want het leek me harstikke leuk maar toen ik de reacties zag van mensen die hem hadden, had ik hem niet meer gekocht. Heb jij ook Katy Perry uitbreiding? Die vind ik nog steeds gaaf haha ^^


    Ik had de commentaar toen nog niet gezien, dus ik kocht beestenbende. Ik had daarna natuurlijk ontzettend veel spijt, het was echt geldverspilling. Op zich kan ik er mee spelen, maar dieren met gaten zijn niet bepaald mooi. Nope, die heb ik niet. Ik was niet echt een grote Katy Perry fan, dus vond ik dat pakket niet noodzakelijk, haha.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik had de commentaar toen nog niet gezien, dus ik kocht beestenbende. Ik had daarna natuurlijk ontzettend veel spijt, het was echt geldverspilling. Op zich kan ik er mee spelen, maar dieren met gaten zijn niet bepaald mooi. Nope, die heb ik niet. Ik was niet echt een grote Katy Perry fan, dus vond ik dat pakket niet noodzakelijk, haha.


    Ai, ja dat is balen. :c Ik kijk altijd eerst naar het commentaar voordat ik iets koop. :') Maar inderdaad het zal vast leuk zijn maar dieren met gaten erin hahahha. N'aaaw haha begrijpelijk. Ik dan weer wel maar hij is zeker leuk. Leuke aanvulling op parkjes en hangplekken voor tieners/volwassenen. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Dodeka schreef:
    (...)

    Ai, ja dat is balen. :c Ik kijk altijd eerst naar het commentaar voordat ik iets koop. :') Maar inderdaad het zal vast leuk zijn maar dieren met gaten erin hahahha. N'aaaw haha begrijpelijk. Ik dan weer wel maar hij is zeker leuk. Leuke aanvulling op parkjes en hangplekken voor tieners/volwassenen. :Y)


    Ach ja, ik vermaakte me prima met alles wat ik had van Sims 3, haha. Nu speel ik altijd Sims 4.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ach ja, ik vermaakte me prima met alles wat ik had van Sims 3, haha. Nu speel ik altijd Sims 4.


    Ja precies, ik vind het leuk spelen en -voor mij- dan verveelde ik me niet snel. Maargoed ik moet nog een paar uitbreidingspakketen hebben en dan heb ik alles! :Y) Veel plezier met Sims 4. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Dodeka schreef:
    (...)

    Op zich werkt 3 goed, alleen sinds ik studententijd heb hapert hij heel erg en als ik hem eraf haal werkt Sims perfect. :') Ik wilde ook beestenbende hebben, maar daar heb ik alleen maar slechts over gehoord. Maar inderdaad sommige uitbreidingensetten werken niet optimaal, helaas. :/


    Klopt, 90% van mijn problemen komen van Beestenbende. Super zonde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    (...)

    Klopt, 90% van mijn problemen komen van Beestenbende. Super zonde.


    En ja dat is zeker zonde. :/ Bij mij is het dan studententijd want als ik hem eraf haal, werkt de sims goed. Dus dat is ook zonde maar hij is super leuk om te spelen. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Tabai schreef:
    (...)

    Klopt, 90% van mijn problemen komen van Beestenbende. Super zonde.


    Echt eh, terwijl de dieren juist leuk zijn in de Sims. Bij het eerste deel althans wel. Geweldig! :3


    26 - 02 - '16

    Dodeka schreef:
    (...)

    Ja precies, ik vind het leuk spelen en -voor mij- dan verveelde ik me niet snel. Maargoed ik moet nog een paar uitbreidingspakketen hebben en dan heb ik alles! :Y) Veel plezier met Sims 4. ^^


    Thanks (:


    16 - 09 - '17

    Naz schreef:
    (...)

    Echt eh, terwijl de dieren juist leuk zijn in de Sims. Bij het eerste deel althans wel. Geweldig! :3


    True, paarden was eens wat anders dan enkel honden en katten. Moest die uitbreiding er komen voor Sims 4, dan hoop ik toch even dat ze wat extra moeite doen om er nog wat meer diertjes in te steken, altijd leuker.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    True, paarden was eens wat anders dan enkel honden en katten. Moest die uitbreiding er komen voor Sims 4, dan hoop ik toch even dat ze wat extra moeite doen om er nog wat meer diertjes in te steken, altijd leuker.


    Ja, ook reptielen o.i.d. zou gaaf zijn. Of dat je naar een dierentuin kan c;


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Ja, ook reptielen o.i.d. zou gaaf zijn. Of dat je naar een dierentuin kan c;


    Jaaa, zou echt leuk zijn! Ik heb al zo vaak zitten denken, ze kunnen echt zoveel met Sims doen, maar dat doen ze niet. Echt jammer gewoon, want je kan alles zoveel leuker maken. Ik snap dat het veel werk is, maar steek er dan even wat extra tijd in in plaats van uitbreiding na uitbreiding meteen uit te brengen. Maar ja, dat is hoe ik denk.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Jaaa, zou echt leuk zijn! Ik heb al zo vaak zitten denken, ze kunnen echt zoveel met Sims doen, maar dat doen ze niet. Echt jammer gewoon, want je kan alles zoveel leuker maken. Ik snap dat het veel werk is, maar steek er dan even wat extra tijd in in plaats van uitbreiding na uitbreiding meteen uit te brengen. Maar ja, dat is hoe ik denk.


    Zo denk ik er ook over. Dierenverzorger of dierenarts zouden ook leuke beroepen zijn c;


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Zo denk ik er ook over. Dierenverzorger of dierenarts zouden ook leuke beroepen zijn c;


    Jep. Of dat je zo'n hele dierenwinkel kan uitbaten.


    16 - 09 - '17