• Hallo, welkom in het Sims topic. Hier mag alles gedeeld worden over de Sims. Of het nu de Sims 1 is, 2, 3, 4 of Middeleeuwen; voel je welkom om alles te delen!
    Sims spel(len) in bezit

    Sims 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 2, 3 en 4.

    Sims 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 2.

    Sims 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 3.

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 3 en 4

    Sims 3.

    Sims 2 en 3.

    Sims 3 en 4.

    Sims 1, 2 en 3 (twijfelt over 4).

    Sims 2, 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 1, 2, 3 en 4.

    Sims 1, 2, 3 en 4.

    Sims 1 en 4

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 4.

    Sims 1, 2, 3 en 4.


    Uitbreidingspaketten

    Sims 3: Geen. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles.

    Sims 3: Alles.

    Sims 2: Alles m.u.v. Villa en Tuin accessoires.

    Sims 3: Geen. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Sims 3: Alles

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 3: Beestenbende en bovennatuurlijk

    Sims 3: Bijna alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Sims 4: In De Natuur, Aan Het Werk en Beleef Het Samen.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Nog niet bekend.

    Sims 3: Alles. Sims 4: Aan Het Werk en Beleef Het Samen.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Bijna alles. Sims 3: Nachtleven en Ikea.

    Sims 1: Alles.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 4: Alles.

    Sims 1: Geen. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles.



    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 13:11 ]


    26 - 02 - '16

    Zodra ik een laptop bij de hand heb, pas ik het aan (:


    26 - 02 - '16

    Zet mij maar ook bij! :Y)

    Naam: Filiz (Dodeka)
    Welke Sims: Sims 3
    Uitbreidingen: Bijna alles, ik mis er nog 4/5 volgens mij. Als je echt wilt weten welke, dan moet ik het even zoeken haha :')

    Ik heb ook al een tijd niet meer gespeeld, maar ik wil wel weer binnenkort het spelen. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Denize hier. Ik heb Sims 2 en 3, beide met alle uitbreidingspaketten.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 16:21 ]


    El Diablo.

    Zo klopt het weer, geloof ik ^^


    26 - 02 - '16

    Oeh, Sims! Ik heb Sims 3 & 4 maar speel alleen nog 4. Ik heb beleef het samen, aan het werk en in de natuur (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Naam: Laura
    Spellen/uitbreidingspakket: Alles van 1, 2 en 3 en ik twijfel over 4.

    Vind het zo jammer dat 3 nooit zo goed werkt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    Vind het zo jammer dat 3 nooit zo goed werkt.


    Op zich werkt 3 goed, alleen sinds ik studententijd heb hapert hij heel erg en als ik hem eraf haal werkt Sims perfect. :') Ik wilde ook beestenbende hebben, maar daar heb ik alleen maar slechts over gehoord. Maar inderdaad sommige uitbreidingensetten werken niet optimaal, helaas. :/


    One Who Travels A Higher Path.

    Bij mij werkt Sims 3 gewoon goed, alleen jammer van Beestenbende.


    16 - 09 - '17

    Naar wat ik ervaar werkt Sims 4 beter en dat is ook nog eens een minder zwaar spel c;


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Naar wat ik ervaar werkt Sims 4 beter en dat is ook nog eens een minder zwaar spel c;


    Alleen wat is het verschil tussen 3 en 4? Is het dan verbetert of kan je daar veel meer in doen?


    One Who Travels A Higher Path.

    Dodeka schreef:
    (...)

    Alleen wat is het verschil tussen 3 en 4? Is het dan verbetert of kan je daar veel meer in doen?


    Nou ja, het is realistischer; Sims kunnen foto's van zichzelf maken met telefoons, je kan ze in sommige banen zelf besturen en bepalen hoe ze hun werk uitvoeren, dat soort dingen ^^

    Er moeten nog heel wat expansion packs komen, dus het is nog niet eerlijk om de spellen te vergelijken, eigenlijk c;


    26 - 02 - '16

    Demi hier! c:

    Ik heb Sims 2, alles daarvan geloof ik. Sims 3 heb ik ook veel, alleen van de stuff packs weinig en de laatste drie expansion packs niet. Sims 4 heb ik alleen Beleef het Samen en Aan het Werk.


    That is a perfect copy of reality.

    Naz schreef:
    (...)

    Nou ja, het is realistischer; Sims kunnen foto's van zichzelf maken met telefoons, je kan ze in sommige banen zelf besturen en bepalen hoe ze hun werk uitvoeren, dat soort dingen ^^

    Er moeten nog heel wat expansion packs komen, dus het is nog niet eerlijk om de spellen te vergelijken, eigenlijk c;


    Op die manier, haha. Het klinkt wel leuk. (: Maar om nou dan ook Sims 4 te kopen. Ze zijn al vrij duur per uitbreidingset dan heb ik liever dat ik alle sets heb van Sims 3, behalve die van beestenbende dan. ^^

    Ja precies. Het is nog vrij nieuw dus de rest moet je dan nog uitzoeken of het leuk is. Maar het klinkt wel leuk. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Dodeka schreef:
    (...)

    Op die manier, haha. Het klinkt wel leuk. (: Maar om nou dan ook Sims 4 te kopen. Ze zijn al vrij duur per uitbreidingset dan heb ik liever dat ik alle sets heb van Sims 3, behalve die van beestenbende dan. ^^

    Ja precies. Het is nog vrij nieuw dus de rest moet je dan nog uitzoeken of het leuk is. Maar het klinkt wel leuk. (:


    Het is inderdaad vrij duur en soms word je best teleurgesteld met de uitbreidingen, ik dan toch. Je verwacht er meer van dan het uiteindelijk is. De eerste uren is het dan ook super leuk, maar daarna begint het mij al snel te vervelend. Sims 4 is wel een vooruitgang, maar heus niet bij alles. Zo is het reizen weer zoals bij Sims 2 ongeveer, er zijn geen peuters en ook met het eten is het weer anders. Bij Sims 3 kan je naar de supermarkt, de boekenwinkel en zo, maar dat heb je dan weer bij Sims 4 niet. Alles zit gewoon in de koelkast en boeken bestel je met de computer.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Het is inderdaad vrij duur en soms word je best teleurgesteld met de uitbreidingen, ik dan toch. Je verwacht er meer van dan het uiteindelijk is. De eerste uren is het dan ook super leuk, maar daarna begint het mij al snel te vervelend. Sims 4 is wel een vooruitgang, maar heus niet bij alles. Zo is het reizen weer zoals bij Sims 2 ongeveer, er zijn geen peuters en ook met het eten is het weer anders. Bij Sims 3 kan je naar de supermarkt, de boekenwinkel en zo, maar dat heb je dan weer bij Sims 4 niet. Alles zit gewoon in de koelkast en boeken bestel je met de computer.


    Yup, ik had dan geluk dat ik Sims 3 en nog drie uitbreidingspakketen van mijn cadeaubonnen kon besteden. :') Maar de rest zelf betaald haha. Maar inderdaad, sommige pakketen was ik echt blij mee omdat ze leuk waren/zijn, maar de studententijd vond ik jammer omdat hij steeds vastliep na een tijdje. :/ Mmmhh klinkt zeker allemaal verschillend. Ja naar de supermarkt en de Boekenwinkel vind ik altijd het leukst om naar toe te gaan. :Y) Komt je Sim tenminste naar buiten, anders zitten ze te zeuren dat het gauw naar buiten moet, haha. Maar zeker verschillend.


    One Who Travels A Higher Path.