• Hallo, welkom in het Sims topic. Hier mag alles gedeeld worden over de Sims. Of het nu de Sims 1 is, 2, 3, 4 of Middeleeuwen; voel je welkom om alles te delen!
    Sims spel(len) in bezit

    Sims 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 2, 3 en 4.

    Sims 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 2.

    Sims 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 3.

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 3 en 4

    Sims 3.

    Sims 2 en 3.

    Sims 3 en 4.

    Sims 1, 2 en 3 (twijfelt over 4).

    Sims 2, 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 1, 2, 3 en 4.

    Sims 1, 2, 3 en 4.

    Sims 1 en 4

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 4.

    Sims 1, 2, 3 en 4.


    Uitbreidingspaketten

    Sims 3: Geen. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles.

    Sims 3: Alles.

    Sims 2: Alles m.u.v. Villa en Tuin accessoires.

    Sims 3: Geen. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Sims 3: Alles

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 3: Beestenbende en bovennatuurlijk

    Sims 3: Bijna alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Sims 4: In De Natuur, Aan Het Werk en Beleef Het Samen.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Nog niet bekend.

    Sims 3: Alles. Sims 4: Aan Het Werk en Beleef Het Samen.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Bijna alles. Sims 3: Nachtleven en Ikea.

    Sims 1: Alles.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 4: Alles.

    Sims 1: Geen. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles.



    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 13:11 ]


    26 - 02 - '16

    Ik doe de 100 baby challenge weer holymoly


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben nu bezig met de University Challenge, voor zover die lukt. Maar bedankt voor de ideeën iedereen!


    16 - 09 - '17

    Pia schreef:
    (...)

    Black Widow challenge kijk ik op YouTube van theenglishsimmer en persoonlijk vind ik die wel erg leuk. Verder heb ik the asylum challenge gespeeld en ben nu bezig met the legacy challenge. Hoewel ik pas net bij de tweede generatie (van de tien!) ben aangekomen en ik het nu al te lang vind duren haha. The big sister challenge heb ik nog nooit geprobeerd maar die lijkt me ook wel leuk!


    Oeh, de Black Widow challenge van theenglishsimmer is idd erg leuk!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wat zijn die challenges? Bij welk spel horen die?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wat zijn die challenges? Bij welk spel horen die?


    Challenges zijn uitdagingen die je kan spelen voor jezelf. Deze worden door spelers gemaakt. Je kan die eigenlijk spelen bij alle Sims spellen. Bijvoorbeeld die Black Widow challenge die hier al een paar keer genoemd is. Het is dan eigenlijk de bedoeling dat je een sim maakt die trouwt met iemand, dan vreemdgaat en zorgt dat haar partner sterft om met iemand anders te kunnen trouwen, en zo gaat het dan elke keer opnieuw. De spelers die deze challenges maken stellen ook regels en doelen en zo op, daardoor wordt Sims spelen soms een stuk leuker. Zelf verveel ik me al redelijk snel als ik gewoon speel, dus daarom dat ik challenges ga opzoeken die ik kan doen, dan is het weer leuker.


    16 - 09 - '17

    Ik kan geen huizen bouwen op de sims 4, de sims 3 valt telkens uit en de sims 1 en 2 kan ik niet op mn mac draaien. Troubles


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik kan geen huizen bouwen op de sims 4, de sims 3 valt telkens uit en de sims 1 en 2 kan ik niet op mn mac draaien. Troubles



    Dat gebeurt dus ook met mijn sims 3 spel. Ik snap niet waar het aan ligt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)


    Dat gebeurt dus ook met mijn sims 3 spel. Ik snap niet waar het aan ligt.


    Het spel is wss te groot(open wereld en je kan alles in kleur veranderen) en ik denk dat hij daarom soms crashed


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Helleu. Ik speel de sims 3 sinds een tijdje ook weer regelmatig. Vooral het maken van sims, tho. Ik heb geloof ik de uitbreidingen generations en university.
    Vond de sims 4 echt totaal niets aan. :') Zal eens kijken of ik foto's kan posten van mijn familie op het moment.


    Alhoewel er inmiddels drie kiddo's zijn. :')

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 11:07 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Reigns schreef:
    (...)

    Challenges zijn uitdagingen die je kan spelen voor jezelf. Deze worden door spelers gemaakt. Je kan die eigenlijk spelen bij alle Sims spellen. Bijvoorbeeld die Black Widow challenge die hier al een paar keer genoemd is. Het is dan eigenlijk de bedoeling dat je een sim maakt die trouwt met iemand, dan vreemdgaat en zorgt dat haar partner sterft om met iemand anders te kunnen trouwen, en zo gaat het dan elke keer opnieuw. De spelers die deze challenges maken stellen ook regels en doelen en zo op, daardoor wordt Sims spelen soms een stuk leuker. Zelf verveel ik me al redelijk snel als ik gewoon speel, dus daarom dat ik challenges ga opzoeken die ik kan doen, dan is het weer leuker.

    Merci. :-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het toch best geniaal als je vrienden tegen je zeggen: 'ik ben met mezelf aan het spelen'. :')


    What would Emma do?

    Even iets melden aan mensen die problemen kunnen krijgen hierdoor: blijkbaar wordt je spel ontzettend traag als je heel veel scrap (schroot) in je inventaris hebt. Ik kon bijna niet meer spelen, toen ik er 900 had verzameld...


    What would Emma do?

    Dit is mijn sim zijn apartement (-:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Sims 2 speelt toch het fijnst haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ^ Ziet er heel cool uit! Mooie kleuren ook. Kinda mijn smaak, hahah c;


    26 - 02 - '16