• Hallo, welkom in het Sims topic. Hier mag alles gedeeld worden over de Sims. Of het nu de Sims 1 is, 2, 3, 4 of Middeleeuwen; voel je welkom om alles te delen!
    Sims spel(len) in bezit

    Sims 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 2, 3 en 4.

    Sims 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 2.

    Sims 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 3.

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 3 en 4

    Sims 3.

    Sims 2 en 3.

    Sims 3 en 4.

    Sims 1, 2 en 3 (twijfelt over 4).

    Sims 2, 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 1, 2, 3 en 4.

    Sims 1, 2, 3 en 4.

    Sims 1 en 4

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 4.

    Sims 1, 2, 3 en 4.


    Uitbreidingspaketten

    Sims 3: Geen. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles.

    Sims 3: Alles.

    Sims 2: Alles m.u.v. Villa en Tuin accessoires.

    Sims 3: Geen. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Sims 3: Alles

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 3: Beestenbende en bovennatuurlijk

    Sims 3: Bijna alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Sims 4: In De Natuur, Aan Het Werk en Beleef Het Samen.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Nog niet bekend.

    Sims 3: Alles. Sims 4: Aan Het Werk en Beleef Het Samen.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Bijna alles. Sims 3: Nachtleven en Ikea.

    Sims 1: Alles.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 4: Alles.

    Sims 1: Geen. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles.



    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 13:11 ]


    26 - 02 - '16

    Guys, what the heck happened with origin? Ik zie dat ze alle pakketten bij het basisspel hebben gevoegd ofzo, maar ik had bijv een uitbreiding waarbij je zo'n extra bestemming krijgt (dragon valley bijvoorbeeld) en die is weg?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    Guys, what the heck happened with origin? Ik zie dat ze alle pakketten bij het basisspel hebben gevoegd ofzo, maar ik had bijv een uitbreiding waarbij je zo'n extra bestemming krijgt (dragon valley bijvoorbeeld) en die is weg?


    Huh, tfu?
    Ik heb dat niet


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Naz schreef:
    (...)

    Welkom! Ik zal je er zo even bij zetten c;


    Nice! Ik heb overigens de Sims Middeleeuwen en de rest van de uitbreidingen van de Sims 4 ook hahaha.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 16:42 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Inagua schreef:
    Guys, what the heck happened with origin? Ik zie dat ze alle pakketten bij het basisspel hebben gevoegd ofzo, maar ik had bijv een uitbreiding waarbij je zo'n extra bestemming krijgt (dragon valley bijvoorbeeld) en die is weg?


    Is het ook weg als je je spel opstart en gaat spelen?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Is het ook weg als je je spel opstart en gaat spelen?


    Jep. Ik kan het echt nergens in mn bibliotheek terug vinden :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Green245 schreef:
    Ben ik trouwens de enige die een intense lachbui kreeg
    toen ie de functie "Oh jaa in de kast " en "Oh jaa in de bosjes"
    vond? :')


    Oh gawd. :W


    26 - 02 - '16

    Inagua schreef:
    Guys, what the heck happened with origin? Ik zie dat ze alle pakketten bij het basisspel hebben gevoegd ofzo, maar ik had bijv een uitbreiding waarbij je zo'n extra bestemming krijgt (dragon valley bijvoorbeeld) en die is weg?


    Bij welk spel?


    26 - 02 - '16

    Inagua schreef:
    (...)

    Jep. Ik kan het echt nergens in mn bibliotheek terug vinden :/


    Dat is echt vreemd. En waar zat dat dan bij? Bij een uitbreiding, download, of...? Want misschien dat je het gewoon opnieuw moet installeren of zo?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Dat is echt vreemd. En waar zat dat dan bij? Bij een uitbreiding, download, of...? Want misschien dat je het gewoon opnieuw moet installeren of zo?


    Het is geloof ik een beetje te vergelijken met een accessoires expansion pack, maar het luxe accessoires pack staat er wel gewoon weer bij. Ik kan dan inderdaad misschien proberen die code opnieuw in te vullen als ik die nog kan vinden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Het is geloof ik een beetje te vergelijken met een accessoires expansion pack, maar het luxe accessoires pack staat er wel gewoon weer bij. Ik kan dan inderdaad misschien proberen die code opnieuw in te vullen als ik die nog kan vinden.


    Moest dat niet lukken, dan kan je proberen om je Sims te repareren. Dat lukt in ieder geval wel bij Sims 4 via Origin. Dan moet je gewoon rechts klikken op de cover van je Sims game in je bibliotheek en dan kan je kiezen voor repareren. Normaal zouden dan alle pakketten herstelt worden. Het lukt in ieder geval altijd met Sims 4 als er wat is, zoals foutmeldingen of andere problemen. Misschien dat dat het dan oplost?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Moest dat niet lukken, dan kan je proberen om je Sims te repareren. Dat lukt in ieder geval wel bij Sims 4 via Origin. Dan moet je gewoon rechts klikken op de cover van je Sims game in je bibliotheek en dan kan je kiezen voor repareren. Normaal zouden dan alle pakketten herstelt worden. Het lukt in ieder geval altijd met Sims 4 als er wat is, zoals foutmeldingen of andere problemen. Misschien dat dat het dan oplost?


    Ik ben nu bezig hem te repareren, al ben ik bang dat het weinig uit zal halen. Ik zie die spellen ook niet onder "mogelijke uitbreidingen" staan zeg maar. Heel weird weer allemaal..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Ik ben nu bezig hem te repareren, al ben ik bang dat het weinig uit zal halen. Ik zie die spellen ook niet onder "mogelijke uitbreidingen" staan zeg maar. Heel weird weer allemaal..


    Het zou vreemd zijn als het na het repareren nog steeds niet werkt. Anders misschien alles verwijderen en weer installeren?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Het zou vreemd zijn als het na het repareren nog steeds niet werkt. Anders misschien alles verwijderen en weer installeren?


    Ik ga zo eerst eens in de game kijken, of ze misschien toch niet op de een of andere manier mee geïnstalleerd zijn. Anders ga ik denk ik maar gewoon mailen :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Ik ga zo eerst eens in de game kijken, of ze misschien toch niet op de een of andere manier mee geïnstalleerd zijn. Anders ga ik denk ik maar gewoon mailen :/


    Heb je anders geen printscreen of zo? Of je even afmelden en dan weer aanmelden bij Origin?


    16 - 09 - '17

    Green245 schreef:
    (...)


    Wow nice!
    Bruh ik plaats zelfs muren schuin
    #Noob


    Cheat je geen geld? :$

    Ik niet. Dan vind ik er niets meer aan. Ik hou van verandering. Dus switchen van appartement naar huis wanneer ze genoeg geld hebben, vind ik plezant. =)
    De enige cheat die ik wel eens gebruik, is maxmotives wanneer ik geen geduld meer heb. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury