• Vandaag kwam ik een filmpje tegen over Harry Potter tegen en hoe het zou zijn als het een gewone highschool zou zijn, maar dan met magie natuurlijk.

    SPOILER ALERT (De beelden zijn van Harry Potter en de Halfbloed Prins)



    Ik vond het zelf wel leuk dus voor degenen die hem nog niet hebben gezien.


    Physics is awesome

    Hahaha, ik had hem al gezien volgens mij.
    Ik ga wel altijd stuk bij "But I am the Chosen One." Makes me giggle every time.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valet schreef:
    Hahaha, ik had hem al gezien volgens mij.
    Ik ga wel altijd stuk bij "But I am the Chosen One." Makes me giggle every time.


    Dat is voor mij ook het leukste stuk, hoewel ik niet weet wie ik leuker vind hermelien of Harry in dat stuk. Hoewel Ron die een liefdesdrankje op heeft ook wel hilarisch is.


    Physics is awesome

    Haha, die is wel leuk! :'D


    What would Emma do?

    Stel je voor hoe anders het dan zou zijn geweest. Het zou nog steeds geweldig zijn geweest, dankzij Rowling.


    Physics is awesome

    Neophema schreef:
    Haha, die is wel leuk! :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    I still love the twins.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 2:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, dat is al heel lang een van mijn favoriete Harry Potter fanvids ooit. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    O, wauw (': hoe briljant


    i wanna die with you once or twice.

    Nippon schreef:
    I still love the twins.


    That love will never die


    Physics is awesome

    Square schreef:
    Oh, dat is al heel lang een van mijn favoriete Harry Potter fanvids ooit. :9~


    Waarom heb je hem dan niet gedeeld op Q? Of heb je dat wel gedaan?


    Physics is awesome

    Oh dit is echt superleuk gemaakt!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Waarom heb je hem dan niet gedeeld op Q? Of heb je dat wel gedaan?

    Niet alles hoeft gedeeld te worden op Q. ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Flowey schreef:
    (...)
    Niet alles hoeft gedeeld te worden op Q. ^^


    Dat snap ik ook wel, alleen dit soort dingen wel. Want zonder facebook had ik dit filmpje anders nooit gezien.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Waarom heb je hem dan niet gedeeld op Q? Of heb je dat wel gedaan?


    Haha, omdat dit filmpje al best wel oud is en ik helaas niet alles wat ik leuk vind op Youtube in een topic kan zetten, want dan zou ik waarschijnlijk met hooivorken en fakkels van Q worden verjaagd wegens spam. :'D

    Oké, oh mijn God, ik kom er dus net achter dat ik er wel degelijk een keer een topic over heb gemaakt. In mei 2012. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    That love will never die

    Hehe, true.


    Don't walk. Run, you sheep, run.