• Hier het praattopic voor relaties en shit (flower)

Everything is illuminated by the light of our past.

Thalia staat! Wie wil?

Spinning around, I'm weightless.

Magari schreef:
    Zoveel verleiding om nog een jongen te willen, ook al weet ik dat ik meer te doen heb dan alleen RPG'en...

Ik maak sowieso 'relatie lijstjes' straks/morgen, met een eerste indruk van ieder personage, aangezien ik dat voor mezelf ook fijn vindt en ik op die manier ook minder het gevoel heb dat ik mensen oversla/vergeet :') maar als iemand een idee heeft voor hun personages en Elin en Agathe hoor ik het graag ^^.

Ik zocht eigenlijk nog een ex of zoiets van Josh misschien is dat wel leuk? c;

katsjoepiek schreef:
    (...)

Ik zocht eigenlijk nog een ex of zoiets van Josh misschien is dat wel leuk? c;

Voor Agathe dan? Dat ze het een hele goede vriend vind, en graag samen met hem drinkt, maar hem veel te slordig vindt? En hij heeft misschien ook wel een probleem met iets aan haar?

We've lived in the shadows for far too long.

Alvast een voorproevertje van Tyler ^^ Als er mensjes al een ideetje hebben voor een relatie of iets voor in zijn geschiedenis dan graag! :3

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Raccoon schreef:
    Alvast een voorproevertje van Tyler ^^ Als er mensjes al een ideetje hebben voor een relatie of iets voor in zijn geschiedenis dan graag! :3

Maybe goede vrienden met Thalia?

Spinning around, I'm weightless.

Magari schreef:
    (...)

Voor Agathe dan? Dat ze het een hele goede vriend vind, en graag samen met hem drinkt, maar hem veel te slordig vindt? En hij heeft misschien ook wel een probleem met iets aan haar?

Dat is wel leuk en maybe vindt hij haar wel iets too much sometimes ofzo? En bedoel je dan dat dat de reden is dat het uit is gegaan?

[ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 20:56 ]

Belmont schreef:
    (...)

Maybe goede vrienden met Thalia?

Hehehe is goed c:

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Clary is wel een beetje af, ik ga haar nog morgen verder uitbreiden. Iemand die een relatie met haar wilt?

I don't want you to die, I want you to suffer.

katsjoepiek schreef:
    (...)

Dat is wel leuk en maybe vindt hij haar wel iets too much sometimes ofzo? En bedoel je dan dat dat de reden is dat het uit is gegaan?

Uhu, inderdaad ^^.

@Sociopaths, ik heb Agathe en Elin?

Magari schreef:
    (...)

Uhu, inderdaad ^^.

@Sociopaths, ik heb Agathe en Elin?

Ik heb geen tijd meer om de rollen te lezen, maar heb jij misschien al een idee? ^^

I don't want you to die, I want you to suffer.

Katsjoepiek ik had gereageerd hehe. Even gezocht ^^

katsjoepiek schreef:
    Hoe zit het tussen Jamie en Josh? En @ Magari, zal zo even doorlezen voor misschien een dingetje tussen hen c;

Misschien kunnen ze wel met elkaar overweg? c:

Ich liebe dich 27.12.23

Hellowe :3
    Georgia is af en staat open voor alles! Ik ga nu aan mijn guy beginnen.

El Diablo.

Sociopaths schreef:
    (...)

Ik heb geen tijd meer om de rollen te lezen, maar heb jij misschien al een idee? ^^

Ik denk dat Clary en Agatha wel past en Elin en Clary misschien wat minder. Elin zou haar op zich wel aardig vinden tho^^

Pikachu.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Pads schreef:
    Pikachu.

Kachupik.