• Om topics aan te maken voor leven. xd


    Om onderstaand kattenspeelkleed te gaan kopen bij de Action voor mijn aanstaande hondje DIE ZATERDAG AL KOMT!
    I mean, het blijft een klein geval. En ik vind dit kleed best wel heel geweldig. I know I'm an idiot. But I'm Q's idiot, right? <3




    Maar het Wibra hondenkussen is er ook altijd nog, mocht ik me liever normaal willen gaan gedragen. (krul)
    Dus wat zal ik doen? Lekker gek of toch maar normaal? :Y)

    Lekker gek of toch normaal?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    YES YES YES

    Ik weet niet hoe duur het is maar als het niet al te duur is gewoon doen! Wij hadden een krabpaal waar mijn kat in kon liggen en ze deed er niks mee, mijn hond daar in tegen ging er elke keer in liggen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 19:33 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Sofie
    Heb je gelijk in. Dus ik zal wel even goed kijken naar de grootte van het speelkleed. :3

    @Sarita
    Hahaahaha geweldig! x) Werd de krabpaal toch nog door iemand goed benut. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    @Sofie
    Heb je gelijk in. Dus ik zal wel even goed kijken naar de grootte van het speelkleed. :3

    @Sarita
    Hahaahaha geweldig! x) Werd de krabpaal toch nog door iemand goed benut. :')


    Hahah, uiteindelijk wel. Totdat mijn hond groter werd en hij er niet meer in paste, toen hebben wij hem verkocht. Heb je trouwens een foto van je nieuwe hondje? Ik hou van hondenfoto's.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    (...)

    Hahah, uiteindelijk wel. Totdat mijn hond groter werd en hij er niet meer in paste, toen hebben wij hem verkocht. Heb je trouwens een foto van je nieuwe hondje? Ik hou van hondenfoto's.


    FOTO VAN JE HOND! En eventueel van je hond in krabpaal? :Y)

    Ik verwijs je toe naar dit topic.
    Inmiddels is ie vast wel gegroeid, maar aanstaande zaterdag komt ie pas, dus het is voor mij -en onderhand ook wel voor tig Q'ers hier krijg ik de indruk- nog even in spanning wachten op zaterdag. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    So cute.

    Hier is mijn hond. Ze niet niet heel fotogeniek maar ze is lief. En een foto van de krabpaal heb ik niet meer. Dat is namelijk al jaren geleden.




    "Ignite, my love. Ignite."

    Ipseity schreef:
    (...)

    FOTO VAN JE HOND! En eventueel van je hond in krabpaal? :Y)

    Ik verwijs je toe naar dit topic.
    Inmiddels is ie vast wel gegroeid, maar aanstaande zaterdag komt ie pas, dus het is voor mij -en onderhand ook wel voor tig Q'ers hier krijg ik de indruk- nog even in spanning wachten op zaterdag. c:




    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ZOOOO SCHATTUG


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    @Sarita

    Naaaahw, wat een lieverd! <3

    @Arlyn
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH I KNOW RIGHT!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nawwe. Wat cute Mijn hondje (teckeltje) zou dat ding echt geniaal vinden. Zij ligt altijd op haar rug te spelen, hahaha. Wat ook leuk is, is investeren in een mooie halsband. Die van ons had een mooie leren met swarovski steentjes toen ze pup was. Vonden we zo leuk dat we ook de versie voor volwassen honden hebben gehaald, met penning natuurlijk. :')


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    Nawwe. Wat cute Mijn hondje (teckeltje) zou dat ding echt geniaal vinden. Zij ligt altijd op haar rug te spelen, hahaha. Wat ook leuk is, is investeren in een mooie halsband. Die van ons had een mooie leren met swarovski steentjes toen ze pup was. Vonden we zo leuk dat we ook de versie voor volwassen honden hebben gehaald, met penning natuurlijk. :')


    Hij gaat een bandana krijgen. Althans, das mijn planning. :Y) Nu nog kijken waar ik zoiets vandaan halen kan. Maar dat wil ik pas gaan doen wanneer ie hier is. I mean, we hebben sowieso nog wel een halsband liggen eigenlijk... Maar ik zie het allemaal nog wel joh. Voor nu ben ik super enthousiast om een mand/kussen/kleed/whatever voor 'm te gaan regelen. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Hij gaat een bandana krijgen. Althans, das mijn planning. :Y) Nu nog kijken waar ik zoiets vandaan halen kan. Maar dat wil ik pas gaan doen wanneer ie hier is. I mean, we hebben sowieso nog wel een halsband liggen eigenlijk... Maar ik zie het allemaal nog wel joh. Voor nu ben ik super enthousiast om een mand/kussen/kleed/whatever voor 'm te gaan regelen. :3


    En het eerste knuffeltje! De eerste van mijn hondje was een zeehond. Ze is nog steeds helemaal dol op dat ding. (:


    The truth is out there.

    Doen, zou ik zeggen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @Hawke
    Als het goed is krijgt ie een knuffeltje oid mee. Zo niet heb ik nog wel wat liggen. :Y)

    @Melissa
    Als de maat goed is, ga ik 'm ook gewoon doen ook! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Hij gaat een bandana krijgen. Althans, das mijn planning. :Y) Nu nog kijken waar ik zoiets vandaan halen kan. Maar dat wil ik pas gaan doen wanneer ie hier is. I mean, we hebben sowieso nog wel een halsband liggen eigenlijk... Maar ik zie het allemaal nog wel joh. Voor nu ben ik super enthousiast om een mand/kussen/kleed/whatever voor 'm te gaan regelen. :3


    Ik heb ooit een halsband met een rode bandana eraan gekocht bij de Big Bazar. :Y)
    En ik ben ook voor het kleed. Mijn hond zou het geweldig vinden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ellaria schreef:
    (...)

    Ik heb ooit een halsband met een rode bandana eraan gekocht bij de Big Bazar. :Y)
    En ik ben ook voor het kleed. Mijn hond zou het geweldig vinden.


    Oeh. :Y)

    En het kleed zal het worden mits de maat goed is, hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is een kleedje geworden, want het kattenkleedje was te klein. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •