• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Doe je eens nog meer je best voor die 100%, word je een week ziek en is je rapport alsnog verpest... D;


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Geen eten mee. Super fijn.

    Oh ja mijn cijfer had hoger gekund maar hee, mn 3e 8 voor mn SE's. Mij hoor je niet klagen ^^
    (Naja, misschien alleen over gedaalde gemiddeldes lol)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja mam, of je de ossenworst even naar de koelkast wilt teleporteren :')
    Wat maakt mijn broertje toch af en toe problemen met eten... Hij mag blij zijn dat hij eten krijgt.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik moet aan school werken maar mijn concentratie niveau heeft zijn dieptepunt bereikt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Antiheld schreef:
    (...)

    Gek hé, snap dat ook niet


    Ligt vast aan al die meiden hier, kletskousen. Gelukkig hebben we nog een paar mannen die het niveau op peil houden, hmm?

    Echt heerlijk nummer dit. _O_



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom krijg ik random blaasjes op mijn lippen van noten? Ze zijn ook altijd meteen weer weg. o.O


    What would Emma do?

    Had ik een fruitshake gemaakt, eet ik wat van de yoghurt die ik erin heb gegooid (nadat ik het al bijna op had), blijkt dat de yoghurt een week over datum is. Ah well.


    Tijd voor koffie.

    Heel fijn school, dat jullie zo duidelijk hebben aangegeven dat de motivatiebrief voor exchange goedgekeurd moet worden door de studiecoach. Nu heb ik alle documenten nooit op tijd voor de deadline.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neophema schreef:
    Waarom krijg ik random blaasjes op mijn lippen van noten? Ze zijn ook altijd meteen weer weg. o.O


    Misschien toch een soort allergie? Idk, maar het lijkt me wel bijzonder vreemd. Ga anders naar de huisarts, als je een allergische reactie hebt is dat wel fijn om te weten ^^

    Vanaf nu ga ik een week lang geen gesprekken met mensen beginnen. Eens zien wie mij belangrijk genoeg vind/me gaat missen en met mij een gesprekje begint. (cat)
    #ik ben weer in zo'n bui. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me zo stom omdat ik in de klas heb zitten huilen omdat die ene band naar Nederland komt. Maar het is zo bijzonder :C


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil een knuffel, een week slapen en een miljoen euro. Maar meer nog, gewoon heel even rust.


    Rest in Peace, Son of Gondor