• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik wil niet uit bed..

    Bwuh, kan dat uur niet gewoon even uitvallen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    He really went there. Wow.

    OMYGOD IK HEB HET OVERLEEFFT YES

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 9:39 ]

    Too bad that you're still here.

    Ugh ik wil niet uit bed, douchen en daarna naar het restaurant. Ik wil slapen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    wat een disrespectvolle rot trutten zitten er toch op mijn school, verdomme.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jezus, ik ben even 48 uur weg en we zijn een heel topic verder :')

    Ik overleef dit niet zonder zenuwinzinking.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat doe ik met mijn leven


    i put the fun in funeral

    Ik ben opvallend kalm.


    Caution first, always.

    Oke als het je niet bevalt dan vertrek je toch gewoon uit mijn leven? Ik ben altijd degene die zich verantwoord tegenover anderen, ik ben volgens mij gewoon veel te lief geweest. Vanaf nu niet meer, je zoekt het maar uit. Ik heb wel belangrijkere dingen aan m'n hoofd.

    "Je zet school en jezelf boven je vrienden, terwijl dat precies andersom hoort te zijn." ... What de actual fuck is er mis met jou? Ten eerste; school gaat gewoon voor. Klaar. Ten tweede, je weet wat voor rotperiode ik gehad heb met "vrienden". Dus je weet dat ik "vrienden hebben" nu even niet meer als prioriteit zie. Donder op.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 10:41 ]

    Ik haat mijn klas en iedereen die er in zit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wel grappig dat iedereen zomaar in goeie tijden kan meedoen, want het acteren is echt onder het minpunt :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    Wel grappig dat iedereen zomaar in goeie tijden kan meedoen, want het acteren is echt onder het minpunt :')

    Slechte tijden zul je bedoelen. Ik geloof niet dat ik ze ooit iets leuks heb horen zeggen of doen. :'D
    Niet dat ik er naar kijk, maar als ik het programma erna wil zien dan krijg ik de dramatische outro wel eens mee. Dat ze dan op iemands hoofd blijven inzoomen en dan pauzeert het beeld daar. Hilarisch. c:
    Nouja, ieders zijn eigen ding natuurlijk, maar ik zou er gewoon nooit vrijwillig naar kijken. Zeker ook niet om het acteerwerk inderdaad.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Slechte tijden zul je bedoelen. Ik geloof niet dat ik ze ooit iets leuks heb horen zeggen of doen. :'D
    Niet dat ik er naar kijk, maar als ik het programma erna wil zien dan krijg ik de dramatische outro wel eens mee. Dat ze dan op iemands hoofd blijven inzoomen en dan pauzeert het beeld daar. Hilarisch. c:
    Nouja, ieders zijn eigen ding natuurlijk, maar ik zou er gewoon nooit vrijwillig naar kijken. Zeker ook niet om het acteerwerk inderdaad.


    Het is ernstig hahah. Het stond hier even aan, ik lag dubbel :')

    // Yaai mijn boek is er! ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    Jezus, ik ben even 48 uur weg en we zijn een heel topic verder :')


    Gek hé, snap dat ook niet


    Sarah = ongewoon sexy