• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Trikova schreef:
    ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom!

    Da's niet waar!


    <3

    Trikova schreef:
    ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Inagua schreef:
    (...)

    Is goed. Wil je er ook nog een persoonlijke boodschap opzetten?

    wat me doet denken aan geschiedenis proefwerk in de tweede LOL


    Dat zullen ze zeker waarderen; ik zeg doen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Dat zullen ze zeker waarderen; ik zeg doen.


    Allrightey!
    Maar ik ga nu eerst slapen. Truste all c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vrijheid en chips. Geweldig.


    I'm your little ray of pitch black.

    Inagua schreef:
    (...)

    Allrightey!
    Maar ik ga nu eerst slapen. Truste all c:


    Welterusten. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik vind het wel grappig dat de mensheid veel toleranter was in de tijden voor de hedendaagse religie een rol ging spelen. Blijkbaar was het helemaal prima dat hij zo zijn gang ging, zie dat de Wimlex maar eens doen

    Ik ben echt letterlijk net op een punt gekomen waarop dus serieus blijkt dat de Romeinse jeugd de hedendaagse religie juist niet tolereerde; blijkbaar is op de muur van een soort kostschool een graffiti gevonden van een jongen die knielt voor een kruis met een ezel erop, met daarbij "Alexamenos aanbidt zijn god". Waarschijnlijk is dat dus een jonge christen geweest die het pispaaltje binnen de groep was, door zijn religie. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jongens wuizlet mag dan wel rustiger worden maar deze topics gaan wel focked op snel hoor

    --

    je gedraagt je echt achterlijk tegen me en als ik niet zo emotioneel gehandicapt was dan had ik je al lang uit mijn leven geschopt maar ik hou van je


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik ben echt letterlijk net op een punt gekomen waarop dus serieus blijkt dat de Romeinse jeugd de hedendaagse religie juist niet tolereerde; blijkbaar is op de muur van een soort kostschool een graffiti gevonden van een jongen die knielt voor een kruis met een ezel erop, met daarbij "Alexamenos aanbidt zijn god". Waarschijnlijk is dat dus een jonge christen geweest die het pispaaltje binnen de groep was, door zijn religie. :W


    Niet tolerant op alle gebieden dus, gelukkig hebben ze wel spot. Ik mag die Romeinen wel, ook al zijn het een beetje sadisten.


    Sarah = ongewoon sexy

    @Amica & @FrenchFries: you are amazing. you literally are.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hmmm... dont really like this.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nog altijd zin in een frikandellenbroodje.


    I'm your little ray of pitch black.

    Audacity schreef:
    Jongens wuizlet mag dan wel rustiger worden maar deze topics gaan wel focked op snel hoor


    Tijd om het weer eens rustig aan te doen.


    Sarah = ongewoon sexy

    Trikova schreef:
    ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom!

    Actually, same. Maar ik wil wel graag tegen jou zeggen dat dat niet waar is.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nia schreef:
    Nog altijd zin in een frikandellenbroodje.


    Of zo'n rookworstbroodje (met mayo). Laatst voor het eerst gehad, aanrader.


    Sarah = ongewoon sexy