• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

Tamir schreef:
    (...)
    <33 Om 13:30, maar ik moet er 12:30 al zijn. ._.

Oh, lekker dan... uurtje daar zitten. T_T Nou, gelukkig branden deze hier sowieso zes uurtjes, en die brand tot hij zelf stopt.

Inagua schreef:
    (...)

I agree. Het is dat ik geb aangegeven in dat ggd gesprek dat ik wel al naar genoeg dingen gestuurd ben, anders had ik weer ergens gezeten :/ Ze dacht dat ik door de dingen die me op dit moment gelukkig maken (aka goede cijfers halen en mensen helpen) mezelf alleen maar opzij schuif en het dus gebruik om mijn eigen gevoelens te onderdrukken o.i.d. en net was er dus een andere gast die zich geloof ik enigszins zorgen maakte om mijn ambitieuze kant ofzo.

Hmpf... wat een sufkoppen lijken dat soms joh. Zelf maakte dat soort kleine dingen mij toentertijd ook een stuk blijer, dus ik snap je reacties wel. Ambitie is niets mis mee in mijn ogen, dat is tenminste dat je nog aan de toekomst denkt — is dat serieus zo slecht in hun ogen? Soms snap ik de denkwijze van dat soort mensen totaal niet, maar dat zal wel aan mij liggen.

I'm your little ray of pitch black.

I walk a lonely road, the only one that I've ever known. Don't know where it goed, but it's home to me and I walk alone.

Ich liebe dich 27.12.23

Nia schreef:
    (...)

Hmpf... wat een sufkoppen lijken dat soms joh. Zelf maakte dat soort kleine dingen mij toentertijd ook een stuk blijer, dus ik snap je reacties wel. Ambitie is niets mis mee in mijn ogen, dat is tenminste dat je nog aan de toekomst denkt — is dat serieus zo slecht in hun ogen? Soms snap ik de denkwijze van dat soort mensen totaal niet, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik vat hem ook niet helemaal. Het zal wel zijn omdat ik in het verleden (aka, paar maanden terug) suicidaal was. Maar ik voel me sinds de kerstvakantie oprecht veel beter (en daar heb ik 0 hulp van die gasten bij gehad, ha, 1-0 bitchas). Dus ik weet het ook niet helemaal.. Naja, het zet me iig wel aan het denken over de vraag of ik mezelf wegdruk of niet.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Inagua schreef:
    (...)

Ik vat hem ook niet helemaal. Het zal wel zijn omdat ik in het verleden (aka, paar maanden terug) suicidaal was. Maar ik voel me sinds de kerstvakantie oprecht veel beter (en daar heb ik 0 hulp van die gasten bij gehad, ha, 1-0 bitchas). Dus ik weet het ook niet helemaal.. Naja, het zet me iig wel aan het denken over de vraag of ik mezelf wegdruk of niet.

Ondanks dat ik je niet ken en zo vind ik het ontzettend fijn om te horen dat je je zo niet meer voelt. ^_^ Dat gevoel is gewoon kut, en dat gun ik niemand. Bovendien zie ik jou hier altijd vreselijk lief doen tegen iedereen, dus ik vind het oprecht goed nieuws. Misschien zit er wel een kern in van waarheid, ik bedoel, ze hebben er wel voor gestudeerd en zo. Je moet wel begrijpen dat zij natuurlijk niet ieder mens 100% kunnen lezen. Voor sommige kan dat ene lichtpuntje natuurlijk uitbreiden naar meer. Verschilt per persoon natuurlijk.

Als ik dit overleef, zal ik het puur aan mezelf te danken hebben.
    "Neem een team onder je, dan moet je niet alles alleen doen."
    Ha. Hahahahaha. Liar.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Nia schreef:
    (...)

Ondanks dat ik je niet ken en zo vind ik het ontzettend fijn om te horen dat je je zo niet meer voelt. ^_^ Dat gevoel is gewoon kut, en dat gun ik niemand. Bovendien zie ik jou hier altijd vreselijk lief doen tegen iedereen, dus ik vind het oprecht goed nieuws. Misschien zit er wel een kern in van waarheid, ik bedoel, ze hebben er wel voor gestudeerd en zo. Je moet wel begrijpen dat zij natuurlijk niet ieder mens 100% kunnen lezen. Voor sommige kan dat ene lichtpuntje natuurlijk uitbreiden naar meer. Verschilt per persoon natuurlijk.

Ik heb hen inderdaad wel gezegd dat ik enorm moeilijk te lezen ben. Goed, ze zag dat er meer was dan ik heb verteld. Helemaal waar, want ik vertel natuurlijk niets waar een ander me mee zou kunnen pakken. Maar het nekt me enorm dat ze me serieus naar het volgende wou sturen. Een deel van mijn problemen komt doordat ik altikd afgeschilderd ben als een probleemkind. But anyway, thanks voor de lieve woorden, ik waardeer het enorm c:

EEN FUCKING KOFFIE DRINKEN?
    Ik zeg net dat er haast achter zit om sponsors te zoeken. Kip.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Fijn dat we dit zo hebben kunnen uitpraten (:

Such a useless spell.

I can't believe I really just changed my username... But no regrets, hahahaha. Haha. Ha.

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Frikandelbroodje.

Sarah = ongewoon sexy

Inagua schreef:
    (...)

Ik heb hen inderdaad wel gezegd dat ik enorm moeilijk te lezen ben. Goed, ze zag dat er meer was dan ik heb verteld. Helemaal waar, want ik vertel natuurlijk niets waar een ander me mee zou kunnen pakken. Maar het nekt me enorm dat ze me serieus naar het volgende wou sturen. Een deel van mijn problemen komt doordat ik altikd afgeschilderd ben als een probleemkind. But anyway, thanks voor de lieve woorden, ik waardeer het enorm c:

Ik denk dat niemand echt voluit tegen iemand zo zou kunnen praten? Tenminste, ik ook niet hoor. Inderdaad, de dingen die tegen me gebruikt kunnen worden of dergelijke zal ik niet gauw uitspreken. Natuurlijk is dat ook gewoon lomp, ze kan toch ook wel inzien dat zoiets totaal niet kan helpen? Je klinkt in mijn ogen niet als een probleemkind, eerder iemand die er een beetje genoeg van heeft om zo behandeld te worden. Ach, als ze je gesloten willen hebben moeten ze geloof ik zo doorgaan. Geen probleem hoor, ik weet natuurlijk niet in wat voor situatie je zit en zo, maar ik sta er altijd voor open om te luisteren. Al ben ik geen held in adviezen, zoals je ziet. x:

Antiheld schreef:
    Frikandelbroodje.

Want.

Still love this

Ich liebe dich 27.12.23

Nia schreef:
    (...)

Ik denk dat niemand echt voluit tegen iemand zo zou kunnen praten? Tenminste, ik ook niet hoor. Inderdaad, de dingen die tegen me gebruikt kunnen worden of dergelijke zal ik niet gauw uitspreken. Natuurlijk is dat ook gewoon lomp, ze kan toch ook wel inzien dat zoiets totaal niet kan helpen? Je klinkt in mijn ogen niet als een probleemkind, eerder iemand die er een beetje genoeg van heeft om zo behandeld te worden. Ach, als ze je gesloten willen hebben moeten ze geloof ik zo doorgaan. Geen probleem hoor, ik weet natuurlijk niet in wat voor situatie je zit en zo, maar ik sta er altijd voor open om te luisteren. Al ben ik geen held in adviezen, zoals je ziet. x:

Ik moet de eerste nog tegenkomen die het wel doet haha. Of naja, misschien is dat wat ze naïef noemen. En tja, ik ben niet de makkelijkste om het zo maar even te zeggen haha. Deels omdat niemand echt grip op me heeft, waarschijnlijk. Men vindt dat gewoon lastig. En ik hoef ook niet echt advies, dus dat maakt niet uit c: Het is puur even mijn hart luchten c:

Noooooooo, haat aan spoilers!

16 - 09 - '17