Yep. Ik wilde als afleiding voor mijn stress een t-shirt gaan ontwerpen en bestellen, maar ja, ik weet niets leuks om op dat t-shirt te laten drukken. Brand maar los met de ideeën c;
Zahara schreef: Je fanships, series waarvan je fan bent (al heb ik dat meer met muziek en idolen), dieren, printjes, teksten?
Fanships heb ik niet, series kijk ik nauwelijks en dieren dat zijn er gewoon teveel
Wat ik ook zou kunnen doen, schiet me net te binnen, meerdere foto's van Pim samenvoegen en daar een awesome shirt van laten drukken. Maar ja, ik ben geen ster met photoshop :c
Fanships heb ik niet, series kijk ik nauwelijks en dieren dat zijn er gewoon teveel
Wat ik ook zou kunnen doen, schiet me net te binnen, meerdere foto's van Pim samenvoegen en daar een awesome shirt van laten drukken. Maar ja, ik ben geen ster met photoshop :c
Hahaha, dan doe je een heel dierentuin (als een soort print)? :x Nee oke, joke. En dan doe je dat! Je kunt het aan iemand anders vragen als je er zeker van wilt zijn dat je shirt er vet uit gaat zien? Dan heb je geen zorgen, ha.