• Enkele dagen terug las ik een artikel over glutenvrij eten, hierin stond o.a. dingen die kunnen komen doordat je lichaam niet zo goed tegen gluten kan. Ik herkende best wel wat dingen, dus heb ik besloten om in de maand februari zo veel mogelijk glutenvrij te eten om te kijken of dit werkt.
    Nu is het natuurlijk altijd leuker om zoiets samen te doen, dus hoop ik dat er quizletters zijn die met mij mee willen doen.
    Je kan je aanmelden in dit topic en dat kunnen we bv. recepten delen.
    Belangrijk, het gaat mij hier niet om het verliezen van gewicht en er mogen in dit topic dan ook geen gewichten worden genoemd

    Dus, wie doet er mee?
    Deelnemers
    Rena


    Recepten/glutenvrije producten
    Ontbijt
    Lunch
    Avondeten
    Tussendoortjes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik moet heel eerlijk zijn dat ik verder niet ga meedoen, want mijn vriend is levensmiddelentechnoloog en hij zegt dat je alleen echt verschil merkt als je glutenintolerant of glutenallergie hebt. Dus ik "geloof" daar niet zo in, maar het staat jou natuurlijk vrij om dat gewoon te gaan doen. ^^
    Maar ik moet wel zeggen dat ik heel nieuwsgierig ben naar het artikel, heb je misschien een bron?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik eet al tijden volledig (oke oke, ik speel wel eens vals. :'D) tarwevrij. Het is een ontzettende hassle, veel glutenvrije dingen eet ik ook. Maar ik ga niet nog meer doen want ik wordt nu al gek van van alles onthouden en lezen of er tarwe in zit. :'D
    Succes, though!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 20:23 ]


    The truth is out there.

    Ik eet af en toe al glutenvrij omdat mijn vriend glutenintolerant is, (wat hem overigens niet altijd tegenhoudt om gluten te eten) maar ik denk dat ik een maand zonder gluten niet zou trekken, omdat bier. :Y)

    Maar succes!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Peralta schreef:
    Ik moet heel eerlijk zijn dat ik verder niet ga meedoen, want mijn vriend is levensmiddelentechnoloog en hij zegt dat je alleen echt verschil merkt als je glutenintolerant of glutenallergie hebt. Dus ik "geloof" daar niet zo in, maar het staat jou natuurlijk vrij om dat gewoon te gaan doen. ^^
    Maar ik moet wel zeggen dat ik heel nieuwsgierig ben naar het artikel, heb je misschien een bron?

    Dit, en ik studeer voeding & diëtetiek. Maar, goed. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. :v)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik geloof dat ik ooit heb gelezen dat je jezelf daarmee glutenintolerant maakt. Dus ik ga het absoluut niet proberen. Maar veel succes!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Glutenvrij is niet beter voor je dan een normaal dieet, tenzij je glutenallergie hebt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ga er niet aan meedoen, maar succes!


    16 - 09 - '17

    Ik ga niet mee doen Door de bovenstaande genoemde redenen. Gluten zijn niet zo slecht voor je als gezegd wordt en ik hebben problemen met gluten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga er niet aan meedoen. Ik heb slechte darmen en de meeste dingen waar vezels in zitten, zitten ook gluten in. Ik heb liever niet dat ik helemaal verstopt raak. Sorry


    26 - 02 - '16

    Ik moet er niet aan denken om glutenvrij te moeten eten, dus zolang een dokter mij niet forceert om dat te doen, doe ik het niet. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gluten is een van de weinige dingen in voedsel waar ik wel tegen kan. Denk niet dat mijn dokter er blij mee wordt als ik glutenvrij ga eten :'). Succes!


    Seasons will change, but I shall remain