Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Ew, ik ging opzoeken over de oude Blue Lagoon en ew... het zijn broer en zus en ze hebben een kind samen. Nee, gewoon nee. Hoe hebben ze ooit zo een film kunnen maken. NOPE!
Aw, thanks! Heel lief van je. Ik zal het onthouden (:
Echt doen hoor (dat onthouden)! Want je gaat jezelf verliezen als je negatief blijft denken en dan wordt het uiteindelijk een spiraal. Het is een heel gedoe om eruit te komen en dat is geen pretje, maar uiteindelijk is de uitkomst zoveel beter en dan vraag je jezelf af waarom je het niet eerder gedaan hebt. Als je ooit iemand nodig hebt om ergens over te praten, twijfel dan vooral niet om me een berichtje te sturen. Ik reageer misschien wat later door evt dingen, maar ik zal zeker reageren! c:
Bostick schreef:
Ew, ik ging opzoeken over de oude Blue Lagoon en ew... het zijn broer en zus en ze hebben een kind samen. Nee, gewoon nee. Hoe hebben ze ooit zo een film kunnen maken. NOPE!
Dat is één van de redenen waarom ik die film(s) niet leuk vind.
Zahara schreef:
(...) Echt doen hoor (dat onthouden)! Want je gaat jezelf verliezen als je negatief blijft denken en dan wordt het uiteindelijk een spiraal. Het is een heel gedoe om eruit te komen en dat is geen pretje, maar uiteindelijk is de uitkomst zoveel beter en dan vraag je jezelf af waarom je het niet eerder gedaan hebt. Als je ooit iemand nodig hebt om ergens over te praten, twijfel dan vooral niet om me een berichtje te sturen. Ik reageer misschien wat later door evt dingen, maar ik zal zeker reageren! c: