• Dag liefste users,

    Vandaag hebben we super leuk nieuws voor 3 users! We hebben namelijk alle wensen en dromen bekeken die jullie ons hebben toegezonden. 23 users hebben iets ingezonden, waarvan enkelen zelfs 2 verschillende wensen. Wat leuk dat jullie elkaar en Quizlet een hart onder de riem willen steken! Helaas kunnen we maar 3 winnaars hebben en deze users hadden volgens de crew de leukste wensen…

    Tromgeroffel…

    Nog meer tromgeroffel…







    ...

    ...

    Weet je wat, we gaan eerst nog een andere mededeling doen om het spannend te houden! Met de crew hebben we namelijk net als vorig jaar weer een overzicht gemaakt van de leukste punten in 2015. Deze keer hebben we geen topic voorbereid, maar een lijstje en dat vind je hier.

    We zochten de leukste momenten van 2015 en hebben we volgens jou nog iets gemist, dan mag je ons dat zeker zeggen! Op naar een net zo leuk of zelfs leuker 2016 op Quizlet!

    Oja, we gingen de winnaars bekend maken.






    Oké, echt nog niet. Laten we het nog spannender maken door nog wat mededelingen te doen! Binnenkort maken we nog een lijstje! Deze keer gaan we een lijstje maken met de meest leukste inzendingen van onze nieuwjaarsactie. Want 3 winnaars uitkiezen was moeilijk tussen al die leuke inzendingen. Dus gaan we die voor jullie ook op een rijtje zetten.
    Daarbij gaan we aan de slag om jullie zo goed mogelijk op weg te helpen bij jullie wens of droom te verwezenlijken!

    Nog steeds gaan we niet verder met het bekend maken van de winnaars want we willen graag nog wat zeggen. Wat zijn we toch tijdrekkers…
    Binnenkort gaan we de officiële hoogtepunten van 2015 aanvullen in de geschiedenis van Quizlet. Tot dan kan je alvast de hoogtepunten van de laatste 10 jaren lezen. Het 11e jaar Quizlet wordt weldra aangevuld.

    Oké. Nu is het echt tijd om de winnaars bekend te maken. We zullen eerst vertellen wat de verassingen nu zijn. De crew geeft 3 verschillende prijzen weg: 25 credits, 2 spotlights of 2 keer promotie via de officiële Facebook van Quizlet en 2 creaties in de nieuwsbrief. Om te weten of je gewonnen hebt, moet je er wel wat voor doen, namelijk de juiste spoiler openen.

    Veel plezier met het zoeken naar de winnaars en aan de winnaars: gefeliciteerd! De winnaars mogen een online mod contacteren voor hun prijs.

    Hier stond niets.

    Mis poes.

    Hier staat geen uitslag.

    Uitslag is slecht voor je huid.

    Yay, uitslag!
    Liefste Eledhel, jij krijgt van ons 25 credits cadeau voor jouw wens!
    Dit was haar wens:
    Dat Quizlet voor een dag de layout uit 2010 weer heeft!


    Liefste KyloRen, ook jij had een superleuke wens en daarom mag jij kiezen tussen 2 spotlights gefinancierd door Q of 2 promotieberichten op de officiële Facebookpagina!
    Dit was haar wens:
    Iedereen vindt het leuk om aandacht te krijgen, om zich speciaal te voelen, en ik vind dat iedereen dat ook verdient. Een dag in het jaar waarop je als user in het zonnetje wordt gezet.

    Stel dat er een topic wordt geopend (of een andere dergelijke locatie waar een user kan worden geëerd) waarin de beginpost telkens wordt aangepast wanneer er weer een nieuwe user geëerd gaat worden, met daarbij de betreffende redenen (bijvoorbeeld: die persoon heeft leuke stories, of staat altijd voor een ander klaar, of zorgt voor ongekend veel gezelligheid - of verdiend het omdat hij/zij een zware periode achter de rug heeft of er nog midden in zit).

    Mensen kunnen anderen opgeven door een PB te sturen naar één van de organisatoren (omdat het misschien een spamtopic wordt als iedereen openbaar elkaar gaat opgeven). Zo komt er een lijst aan mensen die het wel verdienen om eens lekker verwend te worden (met leuke comments bijvoorbeeld, die achtergelaten kunnen worden in het topic of story).

    PS: Mocht elke dag een nieuwe user kiezen teveel werk zijn, het zou ook per week kunnen. En dan misschien drie tegelijk, om zo toch nog genoeg mensen in een jaar te kunnen verwennen.

    Dat is mijn wens; gelukkige, vertroetelde en speciaal-voelende Qers. ^^


    Liefste lotusxknuf, last but not least, jij wint 2 creaties naar keuze in de nieuwsbrief. Top dat je meedeed!
    Dit was haar wens:
    Op de homepage zie je nu de kopjes nieuwe en populaire quizzen en nieuwe en populaire verhalen. Maar, ik hou juist heel veel van dichten.
    Dus mijn wens is: Dat er op de homepage ook kopjes komen met nieuwe en populaire gedichten!



    Niets, nada, noppes.


    Aan iedereen: bedankt om mee te doen! Hopelijk genieten jullie van het lijstje en het komende lijstje en aanvulling op de geschiedenis. Voor 3 van jullie is het jaar al goed gestart, maar we gaan zeker proberen om door het jaar heen nog meer users heel blij te maken!

    Liefs,
    De crew

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    De officiële crewpagina

    Probie schreef:
    Drie wist ik er dus niet, maar ik gok dat het Anne (niet Corday, maar Kvothe) en Charlotte zijn en de derde weet ik eerlijk waar niet. Bij de vraagtekens twijfel ik ook wat en de rest zou volgens mij wel moeten kloppen. ^^



    Ghehehe, nope nope nope. Er zijn mensen op Q die prima weten hoe ik eruit zie dus ik ben benieuwd of iemand je kan helpen (wbw)


    Happy Birthday my Potter!

    Gefeliciteerd winnaars!

    De drie wensen zijn echt leuke wensen en ik vind het heel lief dat er bij alle drie aan andere mensen wordt gedacht.

    Komt er wel een waarschuwing als de wens van Eledhel in vervulling gaat?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 11:52 ]


    Physics is awesome

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ghehehe, nope nope nope. Er zijn mensen op Q die prima weten hoe ik eruit zie dus ik ben benieuwd of iemand je kan helpen (wbw)


    Anna staat tussen JIP en natascha in.(A)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Anna staat tussen JIP en natascha in.(A)


    10 points to Hufflepuff *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Lolol kennelijk heb ik in dat lijstje een nieuwe username gekregen. :'D


    MAAR GEFELICITEERD AAN DE WINNAARS! Yaaaaaaaay! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mag ik vragen wanneer de wens van Natas word ingezet? Daar ben ik echt benieuwt naar ^^

    Die spoilers haha

    Waaaah. Ik heb gewonnen!! Superleuk!!
    Echt heel erg bedankt! Dit had ik echt niet verwacht!

    (ik wilde eerst de uitslag overslaan door al die spoilers, ik dacht dat het een grote grap was :'D Ben ik blij dat ik ze allemaal nog had aangeklikt hahaha)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 13:33 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gefeliciteerd winnaars! *O* Er waren verder inderdaad ook nog meer hele leuke wensen bij!
    En het zou me verbazen als iemand mij weet te raden op de crewfoto ^^

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 13:38 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Yay, gefeliciteerd. Het waren allemaal heel leuke wensen. *O*

    En je kwam al een heel eind, Leah, maar er mist ook nog wel wat. Er moet toch iemand zijn die je kan aanvullen? (wbw)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ElfLord schreef:
    Lolol kennelijk heb ik in dat lijstje een nieuwe username gekregen. :'D


    MAAR GEFELICITEERD AAN DE WINNAARS! Yaaaaaaaay! c:

    We zullen eens zien wat we daar aan kunnen doen. ^^

    Trees schreef:
    Mag ik vragen wanneer de wens van Natas word ingezet? Daar ben ik echt benieuwt naar ^^

    Ik neem aan dat het niet over Natas, de bèta gaat? Over wie gaat het precies?
    Over de wensen in het algemeen: we gaan proberen zo snel mogelijk ermee in actie te schieten. Maar er zijn heel veel wensen waar we superveel mee kunnen doen. Dus we weten niet wanneer we bij welke wens kunnen helpen. Bij sommige wensen kunnen we enkel tips geven, bij sommige wensen gaan we brainstormen om er een eigen draai aan te geven en sommige wensen gaan in de handen van Rutger liggen. We gaan in ieder geval ons best doen om iedereen op weg te helpen zijn droom of wens te verwezenlijken. =)

    Eledhel schreef:
    Waaaah. Ik heb gewonnen!! Superleuk!!
    Echt heel erg bedankt! Dit had ik echt niet verwacht!

    (ik wilde eerst de uitslag overslaan door al die spoilers, ik dacht dat het een grote grap was :'D Ben ik blij dat ik ze allemaal nog had aangeklikt hahaha)

    Al een geluk dat je alle spoilers hebt geopend! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Elfrond is no more. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik neem aan dat het niet over Natas, de bèta gaat? Over wie gaat het precies?
    Over de wensen in het algemeen: we gaan proberen zo snel mogelijk ermee in actie te schieten. Maar er zijn heel veel wensen waar we superveel mee kunnen doen. Dus we weten niet wanneer we bij welke wens kunnen helpen. Bij sommige wensen kunnen we enkel tips geven, bij sommige wensen gaan we brainstormen om er een eigen draai aan te geven en sommige wensen gaan in de handen van Rutger liggen. We gaan in ieder geval ons best doen om iedereen op weg te helpen zijn droom of wens te verwezenlijken. =)


    Oh sorry, ik was ondertussen andere dingen aan het doen, Rosa bedoelde ik natuurlijk :")

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    10 points to Hufflepuff *O*


    Danku, danku.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Trees schreef:
    (...)

    Oh sorry, ik was ondertussen andere dingen aan het doen, Rosa bedoelde ik natuurlijk :")

    Je zal wel eens zien wat we er van kunnen bakken. (wbw)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury