• Hier gaat ons spelletje gewoon verder ja? ^^
    Ashlee = Isabeau


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ryan: *geeft Elisa kusje op 'r wang* *graait een doos met mozzerella pizza tevoorschijn* Astublieft =3


    Life is hard and then we die

    Elisa: *lacht lief naar Sam, en kijkt verliefd naar Ryan* Hmm, pizza :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Samm: *rent naar ryan toe en grist de pizza uit zn hand, gaat met de deken om haar heen op bed van de pizza smullen * yumm, *praat met volle mond* mhij us soo lekku!!


    i need you like a heart needs a beat.

    Elisa: *springt naast Samm op bed en bijt een stuk van dr pizza* Hijs idd ZOOO LEKKER!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ryan: Ik weet het ^^ *geeft Elisa kusje op mond* *blooss*


    Life is hard and then we die

    Samm:*nog steeds met volle mond* mwat veur pizza hep jai!


    i need you like a heart needs a beat.

    Nou mensjes, Lisa moet dr vandoor. Gaan thuiswachten --"
    Elisa: Bye Sgatt && Sgatt! ^^ <33. *geeft kus op Ryan's mond en een op Samm's wang*


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Samm: Dadaagh Elisa!


    i need you like a heart needs a beat.

    Ryan: *kus terug* zal je missen sgat :3

    baaaaay ^^


    Life is hard and then we die

    Samm: en toen was Samm weer alleen in de blokhut


    i need you like a heart needs a beat.

    Ryan: Nee, samen met mij ='D Wat is er met Cars gebeurd?


    Life is hard and then we die

    Samm: ik weet het niet, ik mis hem man. WE zouden nog wat leuks gaan doen samen..


    i need you like a heart needs a beat.

    Ryan: Aaah :( wij kunnen vanavond toch ook.. gitaar spelen ofzo xD? Ik bedoel, als je toch niets te doen hebt, en ik ook niet ^^ gewoon vriendschappelijk hoor :P


    Life is hard and then we die

    Samm: Jaa graag! en natuurlijk vreindschappelijk ^^ I wouldnt be unfaithfull! Misschien kunnen we Simple Plan spelen en zingen fzo !=D


    i need you like a heart needs a beat.

    Ryan: Jaaaa lijkt me super!


    Life is hard and then we die