Trees schreef:
(...)
Dat maakt ten eerste uit omdat het mij dus geen sympathiek mens maakt. Ten tweede omdat dat nou de logische reden is om niet op mij te stemmen. En ten derde omdat het zielig is dat ieder ander mens wel zijn problemen voor zichzelf kan houden en omdat ik op iedere pagina loop te zeiken. Maar ik zal daar sowieso wel mee ophouden.
Het zullen er denk ik zelfs wel meer zijn. Helaas, maar ik weet van mezelf dat ik een rasechte einzelganger ben en vriendschap blijkbaar niet iets voor mij is. Sad, maar ik heb me erbij neer kunnen leggen, dus heel vreselijk vind ik het niet meer. Ik vind het tof als er mensen zijn die laten blijken dat ze mijn aanwezigheid waarderen en tja, anders niet. Het is al tof om wel gewoon genomineerd te worden. Er wordt tenminste aan ons gedacht c:
En honestly, ik vind je een erg leuk persoon en zou je aanwezigheid zeker wel missen, vooral omdat ik je gewoonweg een oprecht iemand vind. Misschien geen allesvriendje, maar soms zijn de mensen waarvoor je het meest moet doen om het vertrouwen te winnen e.d. uiteindelijk de beste vrienden.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."