Ik vind mijn schrijven echt heel slecht, maar ik heb geen idee hoe ik het zou kunen verbeteren. Dus, ik ga eens beginnen bij het begin. Wat maakt een schrijver een goede schrijver volgens jullie? En wat passen jullie toe in jullie schrijven waar jullie trots op zijn?
(Ik ga even voor iedereen alles overzichtelijk in de beginpost zetten, want deze eerste was toch al inspirerend)
- als je emoties goed weet te verwerken in de tekst en de lezer daarmee weet te raken.
- Geloofwaardige personages, dit houdt ook in dat ze consequent zijn in hun gedrag en dat ontwikkelingen een logische reden hebben.
-Humor, maar het moet niet ten koste gaan van de verhaallijn. Subtiele humor dus in serieuze stukken.
-heftige scenes moeten er niet in zitten omdat ze heftig zijn.
-een goed inlevingsvermogen. Zo kun je je verplaatsen in al je personages en wordt het ook realistisch.
-realisme/Als iets realistisch beschreven word of als iets totaal onrealistisch beschreven word maar je het toch kan geloven.
[ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 22:07 ]
You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt