Lucens schreef:
Ik bedoel ook niet dat ik perse met volwassen moet praten het enige wat ik wil is gewoon vrienden hebben de me accepteren zoals ik ben. Dat kan ik dus niet, vooral nu ik aan het denken word gezet door alle kinderen/mensen die zeggen dat ik niet kan wat ik wel wil. Dat is schrijven en al mijn gevoelens daarin kwijt kunnen. Ik ben erg met schrijven bezig en dat is ook iets dat de kinderen 'afschrikt' en echt ik doe zo mijn best, maar het lukt gewoon niet. Dat nu iedereen zegt dat ik contact zoek met 21 jarige mensen is dus niet waar. Het is alleen dat ik daar soms mee in gesprek raak, door een reactie op een story/quiz. Het is geen bewuste keuze. Maar ik vind het ook niet leuk dat veel mensen in de reacties zeggen dat ik mezelf 'volwassener' vind. Want dat is juist niet zo, ik speel gewoon nog met barbies en vind de kinderachtigste dingen leuk. Dat ik dan soms weleens praat met oudere kinderen komt ook door reacties. Dus doe alsjeblieft niet of ik onhandig ben in het omgaan met mensen, of denk dat ik dit zelf allemaal veroorzaak...
Ik ga nu misschien heel hard zijn maar ja. Dat je vrienden wilt die je accepteren dat ligt niet aan of je "volwassener" ben. Er zijn genoeg elf jarige die ook serieus zijn maar daar moet jij wel voor overstaan en zo kom jij eigenlijk niet op mij over. En dat bedoel ik niet gemeen want ik wil echt niet gemeen overkomen maar ik krijg het gevoel dat je vooral oudere vrienden wilt en kinderen van jouw leeftijd eigenlijk al geen kans meer geeft omdat je op school buitengesloten wordt.
Dat van 21 jarige was gewoon een voorbeeld en dat je wilt schrijven is gewoon normaal, dat wilt namelijk bijna iedereen op deze site hier. Zoals ik al eerder aan raad zou ik op deze site mensen van twaalf, dertien en misschien veertien jaar zoeken. Dat is namelijk het mooie van Q, bijna iedereen heeft een dezelfde interesse. Namelijk schrijven.
"Ignite, my love. Ignite."