Ik heb besloten dat ik dit jaar voor het eerst ga proberen mee te doen aan SOTY, gezien de thema's mij erg aanspreken. Nu heb ik een cover nodig en zelf heb ik niet echt een mooi ideetje wat bij mijn verhaal zou passen: dus kijk ik jullie nu allemaal even heel lief aan.
Hopelijk kan één van jullie me helpen aan een cover! (:
Titel: Outsiders (mijn username hoeft er niet op, die verander ik toch elke maand). (Kan je eerntje maken met en zonder titel?)
Beschrijving:
Foto's: Om heel eerlijk te zijn heb ik nog geen foto's die ik erin wil (ook al weet ik heel goed dat – dat het aanzienlijk moeilijk maakt om een cover te maken). Toch hoop ik dat jullie met de beschrijving iets kunnen. Het is futuristisch dus inprincipe mag al het moderne erin voorkomen (hoewel ik liever niet alleen maar straaljagers en mitrailleurs op de cover wil zien). De hoofdfiguren zijn jongens dus daar mag je ook iets mee doen (liever geen zichtbare gezichten).
Thema/sfeer: De thema's van het verhaal zijn 'Sci-Fi' (Alternative Universe) en 'Oorlog', hopelijk is dit duidelijk genoeg – zo niet: redelijk mysterieus en donker zou ik zeggen.
Horizontaal/verticaal: Ik heb liever verticale covers.
Kleuren: Ik heb een voorkeur voor zwart/wit en rood tinten omdat dat het kleur is van het communisme (:
Beloning: ik heb niet zoveel credits meer over maar ik heb nog 5 credits voor degene die mij die ene cover kan geven waarbij ik heb van: wauw!
Ik heb nog geen deadline want ik ben al reuze dankbaar als überhaupt iemand het wilt proberen (:
Groetjes,
AfterIife
[ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 1:52 ]
I just caught the wave in your eyes