• Ik zoek iemand die een cover voor mij wil maken. De titel van het verhaal is 'Beasts' en die mag er ook op.
    De cover mag best een beetje luguber zijn, maar het wordt geen horror-verhaal.

Waar het in het kort over gaat:
    Na een epidemie staat de wereld op zijn kop. Verschillende groepen proberen de macht te grijpen en men wordt steeds onmenselijker, gaat steeds gruwelijkere dingen doen om zijn macht te tonen. Publieke executies en slavernij komen bijvoorbeeld weer terug.

Ik laat je er verder vrij in, maar er zijn wel wat kleine ideetjes:
    Een kwaadaardig kijkende jongere(n), zoals hier. Iemand met katachtige ogen (beast-achtig mag ook)
    Bloed dat vloeit, al vind ik deze gif niet zo mooi. Klik.
    Ketens, of een ander teken van slavernij, zoals dit: Klik.. Het is wel belangrijk dat er een blanke slaaf/gevangene verbeeld wordt.

Ik wil degene met de mooiste cover graag met een spotlight bedanken. (:

[ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 13:55 ]

Every villain is a hero in his own mind.

Omygawd ik was bezig en toen besloot photoshop om die hele gif + afbeeldingen door elkaar te gooien. :'D Dus bij elk frame staat alles anders. I gave up haha. Misschien dat ik het later nog een keer probeer.

KyloRen schreef:
    Omygawd ik was bezig en toen besloot photoshop om die hele gif + afbeeldingen door elkaar te gooien. :'D Dus bij elk frame staat alles anders. I gave up haha. Misschien dat ik het later nog een keer probeer.

Noo. Wat zonde van de tijd die je erin hebt gestoken. :/

Amphibian schreef:
    (...)
    Noo. Wat zonde van de tijd die je erin hebt gestoken. :/

Ja ach, ik leer er altijd wel van dus zo er is het niet. Maar het is wel even balen dat het niet direct wil lukken haha

Er zijn echt al toffe covers gemaakt!
    Misschien als ik van de week wat tijd en zin over heb, dat ik iets probeer, al ga ik niks beloven aangezien ik gewoon echt niet weet of ik ook daadwerkelijk iets gemaakt krijg XD

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Valkyries schreef:
    Er zijn echt al toffe covers gemaakt!
    Misschien als ik van de week wat tijd en zin over heb, dat ik iets probeer, al ga ik niks beloven aangezien ik gewoon echt niet weet of ik ook daadwerkelijk iets gemaakt krijg XD

Kijk maar. Je weet dat ik gek ben op je covers, dus ik ben wel erg benieuwd wat je ervan zou maken. :3

Amphibian schreef:
    Oeh, dat is ook een beauty. c;

Thanks c: I don't know if you like the thing I did with her eye, want ik dacht kattenogen: groen maar zeg maar haha.

I just caught the wave in your eyes

AfterIife schreef:
    (...)

Thanks c: I don't know if you like the thing I did with her eye, want ik dacht kattenogen: groen maar zeg maar haha.

Ja, dat was precies wat ik bedoelde. :3
    Het enige wat ik wat jammer vind, is dat de man niet in de camera kijkt en zij wel, haha.

Ik ga zo eventjes mijn cover opnieuw maken haha c: Ik heb nu ook mijn tekentablet hier

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Amphibian schreef:
    (...)
    Ja, dat was precies wat ik bedoelde. :3
    Het enige wat ik wat jammer vind, is dat de man niet in de camera kijkt en zij wel, haha.

Ja dat vond ik ook jammer, maar ik vond geen foto van hem dat hij in de camera keek of het was een foto van hele slechte kwaliteit, later zoek ik misschien nog even verder *misschien gebruik ik dan Lucky Blue dan wel even gezien Tyler alleen maar zulke ogen heeft in Teen Wolf dus die foto's zijn sowieso een beetje meh.

AfterIife schreef:
    (...)

Ja dat vond ik ook jammer, maar ik vond geen foto van hem dat hij in de camera keek of het was een foto van hele slechte kwaliteit, later zoek ik misschien nog even verder *misschien gebruik ik dan Lucky Blue dan wel even gezien Tyler alleen maar zulke ogen heeft in Teen Wolf dus die foto's zijn sowieso een beetje meh.

Kijk maar. ^^
    En anders kun die ogen misschien ook een andere kleur geven. (:

Voila ^^ nieuwe man en het meisje heeft nu nog iets meer katachtige ogen
    I don't like the title but I don't know what to do with it :')

[ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 19:55 ]

AfterIife schreef:

Voila ^^ nieuwe man en het meisje heeft nu nog iets meer katachtige ogen

Jaa, tof! Is het nog mogelijk om de ogen van de man rood te maken? :3 Ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Misschien nog iets beestachtiger :3

Als in zo rood :3?

Jaaa, tof! :3

Het schrijven aan m'n eigen SOTY wilde toch niet lukken, dus ik heb maar wat geprult in photoshop en gewoon een beetje m'n eigen goesting gedaan. Er zijn al genoeg toffe covers, dus als het niet aansluit bij wat je zoekt, is dat nog geen ramp ^_^

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”