• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Buurman_Mol schreef:
    Mijn dagtaak is dit foutloos uitspreken en ik haat mezelf dat mijn hersenen vast lopen

    Er was eens een meisje, dat heette Barbara. Barbara had een groentenwinkel en verkocht rabarber. Daarom noemden alle mensen dat meisje: Rabarberbarbara. Later begon Barbara een cafe met een bar. Op het raam stond: Rabarberbarbarabar. Daar kwamen wilde mannen op bezoek, echte barbaren: de Rabarberbarbarabarbarbaren. O, wat hadden die mannen lange baarden! Die baarden noemden ze: Rabarberbarbarabarbarbarenbaarden. En de barbier die die lange baarden moest knippen was de: Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier!

    Jeukt jouw jeukende neus ook zoals mijn jeukende neus jeukt?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Buurman_Mol schreef:
    Mijn dagtaak is dit foutloos uitspreken en ik haat mezelf dat mijn hersenen vast lopen

    Er was eens een meisje, dat heette Barbara. Barbara had een groentenwinkel en verkocht rabarber. Daarom noemden alle mensen dat meisje: Rabarberbarbara. Later begon Barbara een cafe met een bar. Op het raam stond: Rabarberbarbarabar. Daar kwamen wilde mannen op bezoek, echte barbaren: de Rabarberbarbarabarbarbaren. O, wat hadden die mannen lange baarden! Die baarden noemden ze: Rabarberbarbarabarbarbarenbaarden. En de barbier die die lange baarden moest knippen was de: Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier!

    I tried. I failed. I laughed.


    Pretty is just a pretty word.

    Het is me 1x gelukt, en ik ben extreem trots. Nu zoek ik een nieuwe en dan heb ik de dag gewonnen.

    Edit:
    Er waren eens twee nachtwachten, een voor-middernacht-nachtwacht en een na-middernacht-nachtwacht. De voor-middernacht-nachtwacht zei tegen de na-middernacht-nachtwacht: “Als jij de voor-middernacht-nachtwacht waakt, waak ik de na-middernacht-nachtwacht.” “oke” zei de na-middernacht-nachtwacht tegen de voor-middernacht-nachtwacht “Ik waak de voor-middernacht-nachtwacht en dan waak jij de na-middernacht-nachtwacht.” Zo kwam het dat de voor-middernacht-nachtwacht de na-middernacht-nachtwacht waakte en de na-middernacht-nachtwacht de voor-middernacht-nachtwacht waakte.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 15:05 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    Mijn dagtaak is dit foutloos uitspreken en ik haat mezelf dat mijn hersenen vast lopen

    Er was eens een meisje, dat heette Barbara. Barbara had een groentenwinkel en verkocht rabarber. Daarom noemden alle mensen dat meisje: Rabarberbarbara. Later begon Barbara een cafe met een bar. Op het raam stond: Rabarberbarbarabar. Daar kwamen wilde mannen op bezoek, echte barbaren: de Rabarberbarbarabarbarbaren. O, wat hadden die mannen lange baarden! Die baarden noemden ze: Rabarberbarbarabarbarbarenbaarden. En de barbier die die lange baarden moest knippen was de: Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier!

    This one.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ugh, your words are making me feel bad and you don't even realize. Fuck you.


    kindness is never a burden.



    (cat)

    // Ugh I want to wriiite. Maar alle ORPG's waar ik inspiratie voor heb is het niet mijn beurt en het duurt zo lang en ik ben zo ongeduldig meh.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 15:41 ]

    This shit is so boring... omfg. Ik strijd voor de herkansing! :')

    Grassi schreef:
    (...)
    This one.
    -filmpje-


    Oef, het kan nog gekker dus, ik vraag me wel af hoeveel pogingen hiervoor nodig zijn geweest.


    --

    Ik had het goede voornemen om vandaag een goede maaltijd te maken en weer terug te gaan naar het normale leven. Alleen dacht ik toen aan een kapsalon en een milkshake, en nu komt er een kapsalon en milkshake. Ok doei

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 15:48 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Maar wat als ik stop met mijn studie en de rest van dit studiejaar ga werken en het dan volgend jaar nog een keer probeer

    of mijn spullen pak en ga backpakken in Azië en nooit meer terugkomen hmm


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Maar wat als ik stop met mijn studie en de rest van dit studiejaar ga werken en het dan volgend jaar nog een keer probeer

    of mijn spullen pak en ga backpakken in Azië en nooit meer terugkomen hmm


    Hah ik las eerst twerken
    Ik vind het een ongezellige gedachte, en als je het doet doe dan tenminste Nieuw Zeeland. Wellington is briljant mooi


    Sarah = ongewoon sexy

    I want to crawl under a rock and die.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Shit joh. Wat is er allemaal weer aan de hand? Ik wil daar zijn, niet hier.


    I'm your little ray of pitch black.

    Stop met zo leuk zijn aub.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Audacity schreef:
    Maar wat als ik stop met mijn studie en de rest van dit studiejaar ga werken en het dan volgend jaar nog een keer probeer

    of mijn spullen pak en ga backpakken in Azië en nooit meer terugkomen hmm


    Dit is mijn gedachten elke dag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eeeeheheheh, mijn huisje. :3


    Caution first, always.