Hoi allemaal,
Al heel lang hoor ik van verschillende mensen dat ze HP-tijden zo erg missen op Quizlet, dus ik dacht: waarom geen HP-stories challenge in één maand? En waarom daar niet in het nieuwe jaar mee beginnen?^^
Het lijkt me leuk om met zoveel mogelijk fans in dezelfde maand met een fanfictie te starten die met de magische wereld van Rowling te maken heeft. Ik denk dat we daar het best in februari mee kunnen beginnen, zodat men nu nog een maand te tijd heeft om erover na te denken en we ook niet in de knoei komen met de NaNo-maanden.
Let’s bring back the good ol’ times! So, who’s in?
Je kunt je opgeven met onderstaand lijstje:
Link (of voorlopige titel, gezien het nog geen februari is):
Fanfictie gaat over deze persoon/personen:
Samenvatting/flaptekst:
Mocht je meer van de quizzen of de lijstjes zijn dan mag je die natuurlijk ook gaan maken en hier posten. ^^
Lezers zijn overigens ook van harte welkom, ik zal een mooi overzicht maken van alle startende stories en andere creaties. Je mag allicht vooruit werken, maar het zou leuk zijn als de stories ook echt in februari verschijnen. ^^
Als je nog oude stories hebt die nodig afgemaakt moeten worden dan is dit misschien ook een mooie stok achter de deur. We kunnen dit topic actief houden door elkaar aan te moedigen, stories aan te raden en te fangirlen – en noem maar op. (:
× Alleen OC's ×
Viva la Revolution • Beauxbatons
©Wiarda
Dat ik je lief heb
©Kerstkoekje
× Dolores Umbridge ×
Dolor is Latijn voor pijn
©Reigns
×Draco Malfoy
Change of Heart
©Sycia
× Harry Potter ×
All points for Gryffindor
©ProngsPotter
One shot
The heroic rescue of the magnificent smoking hot Sirius Orion Black || The history of Lames by Sirius Black
©Lily_Evans
×Hermoine Granger
Change of Heart
©Sycia
× Marauders ×
Alleen op de wereld[/spoiler]
©Patholoog
Be My Muse: the Artist, his Muse and How the Preppy Boys almost ruined it
©Theroux
The heroic rescue of the magnificent smoking hot Sirius Orion Black || The history of Lames by Sirius Black
©Lily_Evans
Marauder stories
©Sempre
Only the moon howls
©Square
× Next generation ×
Jealousy
©Rutherforth
Mijn geheim
©Kelmeckis
Potter for President
©Peralta
× Remus Lupin ×
Secrets
©Oakheart & fantje3
× Rita Skeeter ×
The Life and Lies of Rita Skeeter
©Inagua
× Severus Snape ×
Kus des Doods
©Amphibian
× Sirius Black ×
Fifty shades of Black
©Pads
I Dare You
©Oakheart
[ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 20:21 ]
Every villain is a hero in his own mind.