• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Ich liebe dich 27.12.23

    Oh, waarschijnlijk verwachten ze morgen ochtend op werk een enorme drukte, want er zijn echt enorm veel mensen ingeroosterd voor kassa :C


    Stenenlikker

    I just want zero feelings. Don't even feel like listening to my favorite songs.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 23:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Goh, laat ik even een nieuwe schrijvers ID openen, dacht ik vier uur geleden. "Even." Haha. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik houd zoveel van Lord of the Rings (surprise, right) en dit vage idee staat in mijn notities. Misschien, misschien.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waarom ben jij leuk en ben je 7 jaar ouder dan mij? Fuck this...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Bostick schreef:
    Waarom ben jij leuk en ben je 7 jaar ouder dan mij? Fuck this...


    I feel your pain :/


    //Syndicate wtf :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    I feel your pain :/


    //Syndicate wtf :')


    Ik ga in het nieuwe jaar een convo starten op FB denk ik met hem. Jup, vandaag ontmoet want hij werkt voor mijn ouders en meteen een vv op FB gestuurd. Stalkermuch..


    Ich liebe dich 27.12.23

    Je bent een eikel maar toch ben ik er na 29736829 teleurstellingen nog van overtuigd dat je de persoon voor me bent en ik blijf en blijf maar twijfelen of ik nu van je hou uit haat of je haat uit liefde. Ik moet zeggen, ik heb een erg poëtische kijk op liefde voor een veertienjarige, hmm. Misschien betekent dit wel het einde van mijn writersblock


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wot hij woont in Zaandam. Misschien kan ik hem een keer bezoeken na de psycholoog en- Dude je draaft nu wel heel erg door.. nope


    Ich liebe dich 27.12.23

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik ga in het nieuwe jaar een convo starten op FB denk ik met hem. Jup, vandaag ontmoet want hij werkt voor mijn ouders en meteen een vv op FB gestuurd. Stalkermuch..


    Succes alvast c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Succes alvast c:


    Haha als ik de ballen ervoor heb! Thanks!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Anderhalf uur van mijn nachtrust kwijt omdat ik plots een heel verhaal uit wilde lezen. Heuj.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Um, Jip, morgen is Oud en Nieuw. Je gaat jezelf echt heel erg haten als je nu niet gaat slapen.

    Maar ik heb eindelijk een schrijfflow UGH.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Al jaren een film zoeken en hier binnen de tien minuten de oplossing krijgen. :W


    What would Emma do?

    Kerstdino schreef:
    Al jaren een film zoeken en hier binnen de tien minuten de oplossing krijgen. :W

    Jaloers. Ik zoek al jaren naar een filmpje dat ik ooit als kind had gezien, ergens in het Wilde Westen van het internet, maar na zeven jaar ben ik nog steeds geen reet opgeschoten en kan mijn broertje zich het filmpje ook niet meer herinneren. Nu begin ik zelfs te twijfelen of het ooit heeft bestaan. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.