• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn eerste examen ging slecht, ugh. Ik heb het sowieso zitten in augustus. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Mijn eerste examen ging slecht, ugh. Ik heb het sowieso zitten in augustus. :c


    Aaaaaahw, ik ken dat gevoel..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Aaaaaahw, ik ken dat gevoel..



    Bedankt. (: Ik trek me op aan het feit dat er 70% van de studenten mag terugkeren voor dat vak, maar toch.
    Het ergste is dat ik één vraag uit alle werkcolleges niet deftig bekeken had, omdat het een toepassing was die ik niet goed snapte + ze vroeg nooit toepassingen in vorige oud-examens. Ik krijg dat examen, juist die vraag staat ertussen.
    Ik dacht dat ik flauw ging vallen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Mijn eerste examen ging slecht, ugh. Ik heb het sowieso zitten in augustus. :c


    Same :/
    Terwijl dit het examen was waarvan ik dacht dat ik de grootste kans had te slagen :/


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    BB8 schreef:
    (...)

    Same :/
    Terwijl dit het examen was waarvan ik dacht dat ik de grootste kans had te slagen :/


    Ouh, dat is echt stom. :c Wanneer is je volgende?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ouh, dat is echt stom. :c Wanneer is je volgende?


    Volgende woensdag, gelukkig. Het is mondeling fysica, en als er een vak is dat ik mondeling amper kan uitleggen is het fysica wel, dus ik ga mijn tijd kunnen gebruiken :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    BB8 schreef:
    (...)

    Volgende woensdag, gelukkig. Het is mondeling fysica, en als er een vak is dat ik mondeling amper kan uitleggen is het fysica wel, dus ik ga mijn tijd kunnen gebruiken :')


    Eikes, mondeling. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb gisteren tot middernacht 10 oefn zitten maken, waar er slechts 1 in uitkwam. Lekker leuk, ik kijk naar het examen uit!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    De vraag van vandaag: is het fantoompijn van de stress of is er echt iets aan de hand en moet ik naar de dokter?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    Ik heb gisteren tot middernacht 10 oefn zitten maken, waar er slechts 1 in uitkwam. Lekker leuk, ik kijk naar het examen uit!


    Ik ken het gevoel. :c
    En veel beterschap. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb echt het gevoel dat ik niet klaar ga geraken met scheikunde. D: Nog zoveel nomenclatuur, hoofdstuk 5 dat ik tijdelijk geskipt heb (want ik snap MO niet goed), theorie van 8,9,10,11 herbekijken en oefeningen maken van 7 (de helft), 8,9,10,11 & 5. En dat op anderhalve dag. Dan maar nu nog de theorie van 8 & 9 doen. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik heb echt het gevoel dat ik niet klaar ga geraken met scheikunde. D: Nog zoveel nomenclatuur, hoofdstuk 5 dat ik tijdelijk geskipt heb (want ik snap MO niet goed), theorie van 8,9,10,11 herbekijken en oefeningen maken van 7 (de helft), 8,9,10,11 & 5. En dat op anderhalve dag. Dan maar nu nog de theorie van 8 & 9 doen. ;c


    Ik ken het gevoel :/
    Ik heb nog 2 dagen de tijd, maar momenteel faal ik nog steeds bij de meeste oefeningen en mijn theorie is bij lange na nog niet goed genoeg om mondeling ondervraagd te worden. Woohoo.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    BB8 schreef:
    (...)

    Ik ken het gevoel :/
    Ik heb nog 2 dagen de tijd, maar momenteel faal ik nog steeds bij de meeste oefeningen en mijn theorie is bij lange na nog niet goed genoeg om mondeling ondervraagd te worden. Woohoo.


    Naaawh. (no_chears)
    Dit wordt nog een lange nacht voor mij, vrees ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb morgen examen maar geraak niet rond met mijn leerstof, is het verstandig om 's nachts rond 2 uur/3 uur op te staan om verder te leren, of stuur ik daarmee mijn hele ritme in de war, en kweek ik daarmee oververmoeidheid aan voor de vakken die nog volgen?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik heb morgen examen maar geraak niet rond met mijn leerstof, is het verstandig om 's nachts rond 2 uur/3 uur op te staan om verder te leren, of stuur ik daarmee mijn hele ritme in de war, en kweek ik daarmee oververmoeidheid aan voor de vakken die nog volgen?


    Same problem. Ik ga het omgekeerd doen: tot 2u/3u en dan gaan slapen. Ik heb pas in de namiddag examen, dus met wat geluk heb ik nog 6 uur slaap.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.