Bobbi schreef:
(...)
Nou, we hebben door het jaar enkele practica, maar niet zo veel als pakweg farmacie of biochemie. Het zit hem dus voornamelijk in de oefeningen/theorie...
Ik heb wel maar 4 vakken per semester, dus dat scheelt weer, al had ik mijn studiepunten liever wat meer gespreid gezien :').
Snap ik. 't Is ook maar 30 studiepunten per semester... Maar als je één iets niet goed kan, niet snapt, zit je meteen al met een stuk werk in augustus... En is dat niet ongelofelijk vervelend door het jaar heen? Ik zou het maar saai vinden...
@Melissa; Welke richting doe je?
Ik heb ook al 2 semesters chemie achter de rug. Chemie 1 heb ik opnieuw mogen doen. Eerlijk, ik snapte het niet. En ik steek de schuld op de docent. Hij kon het niet uitleggen, het sprong in. En semester 2 had ik een 10. Ik denk, not sure, dat de docent mij erdoor heeft gelaten, met het labo erbij...
Nu heb ik chemie 3 - wat biochemie is... Lol... De basics van de biochemie (verbindingen, hoe ze gevormd worden, toepassingen ed) en dan eventjes een paar aminozuren, suikers, koolhydraten, allemaal vanbuiten leren. Totaal mijn ding niet.
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please