• Beste Quizletters,

    ik ben een tijdje nogal non-actief geweest op het vlak schrijven en daar wil ik verandering in brengen. Maar het probleem is dat ik na een paar hoofdstukken altijd de moed opgeef, daarom zoek ik iemand die samen met mij een verhaal wil schrijven.

    Ik heb wel nog geen verhaallijn in gedachten, maar dat kunnen we natuurlijk altijd samen bedenken.
    Het liefst zou ik een OP verhaal schrijven, maar dat valt te overleggen.

    Als je interesse hebt, of eerst mijn schrijfstijl wil ontdekken stuur dan gerust een PB.

    Hopelijk zijn er een paar mensen geïnteresseerd.
    Ik wens jullie allemaal nog fijne kerstdagen!


    You save everyone, but who saves you?

    Is er animo voor een HP fanfic?


    You save everyone, but who saves you?

    Ik vind samen schrijven altijd erg leuk, maar ik pas. Ik merk dat mensen tegenwoordig vaker achter me aan moeten lopen, voordat ik weer actief begin te schrijven. Ik weet zelf hoe irritant het is als iemand steeds moet wachten.


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    Ik vind samen schrijven altijd erg leuk, maar ik pas. Ik merk dat mensen tegenwoordig vaker achter me aan moeten lopen, voordat ik weer actief begin te schrijven. Ik weet zelf hoe irritant het is als iemand steeds moet wachten.

    Dat snap ik, ik wil je niet verplichten hoor, maar ook ik ga het binnenkort weer druk hebben met school dus misschien kunnen we het rustig aan doen?


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    (...)
    Dat snap ik, ik wil je niet verplichten hoor, maar ook ik ga het binnenkort weer druk hebben met school dus misschien kunnen we het rustig aan doen?


    Dat is ook goed voor mij, als je het echt niet erg vindt om mij weleens te moeten contacteren als ik het weer vergeet? Wil je misschien mijn schrijfstijl eens zien? Dan kan ik het wel sturen via pb en kunnen we daar misschien verder overleggen?


    16 - 09 - '17