Jess Rae Adams
Aiden kan het over het algemeen goed met haar vinden. Ze gaan wel eens onenigheid hebben, maar over het algemeen is alles goed.
Nova Romana Montgormery
?
Maxime "Max" Alycante
Aiden gaat enorm van Max haar enthousiasme houden en hij zou haar nog net niet overal mee naartoe trekken. Aiden ziet hier dan ook een mooie vriendschap uit komen.
Alexander 'Alex' Hernandez
Aiden gaat Alex totaal niet liggen. Omdat Aiden wel degelijk iemand is die hem durft te vertellen hoe arrogant hij is en niet bang is voor een reactie.
Christopher Wellington
Aiden en Christopher zijn beide enorm eerlijk, waardoor het wel eens enorm goed zou kunnen lopen of enorm kan gaan botsen. Maar daarbuiten heeft Aiden niks op de jongen aan te merken.
Cameron Razia Santiago
?
Elle Gabi Mack
Aiden houd absoluut niet van fake mensen en zou dit ook meteen doorhebben.
Emerson Fitzgerald
Aiden zou veel respect kunnen opbrengen voor de alleenstaande vader. Al denk ik wel dat ze wel eens onenigheid kunnen hebben om Aiden zijn luidruchtigheid, grote mond en het feit dat hij gewoon af en toe een onuitstaanbare kleuter is. Maar in het algemeen goed met elkaar op kunnen schieten. Daarbij gaat Aiden waarschijnlijk meteen van Haven houden, waardoor hij zich nog net niet meteen op zou dringen als oppas.
Samuel Alessandro Diaz
Aiden heeft niet zo'n speciale band met Sam. Hij heeft totaal geen hekel aan de jongen maar zou er ook nooit naar toe gaan als er iets aan de hand is. Tijdens de feestjes weten ze elkaar echter wel goed te vinden.
Legend Nixon
Als Aiden ergens een hekel aan heeft is dat mensen hem enkel beoordelen over het feit dat hij een drag queen is en het nodig vinden er altijd maar wat over te zeggen, zonder de moeite te nemen hem eerst te leren kennen. Tuurlijk hoeft niet iedereen het leuk te vinden wat Aiden doet, maar hij vind wel dat je iedereen in zijn waarde moet laten. Legend kan hem dan ook zeker kwaad gaan maken.
Juliette Rose Bradshaw
Aiden kan het goed met haar vinden.
Volgens mij heb ik zo wel alles?
[ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 14:39 ]
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''