• Hoi allemaal! Ik ben op zoek naar een awesome cover voor mijn nieuwe (Disney)-verhaal. Onder de spoilerknop vind je de (voorlopige) beginpost. Is er iemand die misschien iets in elkaar weet te flansen? Ik heb eigenlijk geen eisen, dus laat je fantasie en creativiteit de vrije loop! Titel hoeft er niet op, want die ligt nog niet vast (: Bij voorbaat enorm bedankt!

    “ …en ze leefden nog lang en gelukkig. Tot…”

    ...er nieuwe slechteriken komen. En er nieuwe romances ontstaan. En het Disneyverhaal dus eigenlijk nét wat anders verloopt dan iedereen verwacht. Want zeg nou zelf, 'lang en gelukkig' bestaat niet. Dat wil men iedereen graag laten geloven, maar het echte leven werkt zo niet. Het wordt tijd om te onthullen wat er werkelijk gebeurde na alle sprookjes. Het wordt tijd dat men de waarheid leert kennen.

    Dit verhaal begint als een jong meisje een wonderlijke lamp tegenkomt. Een lamp met een machtige geest, die drie wensen voor het meisje moet vervullen. Deze wensen zullen gevolgen hebben voor de gehele Disney-wereld.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Welke apps of sites gebruiken jullie? Ik maak ook wel eens covers, maar die worden lang niet zo mooi...
    Deze zijn echt prachtig


    How you doin'

    Das juist het probleem, het was niet simpel, totdat ik die achtergrond maakte, en toen, POEF. Toen was ie niet mooi meer. (Vind ik dan)


    obsessive rage

    Luna_Lovegood schreef:
    Welke apps of sites gebruiken jullie? Ik maak ook wel eens covers, maar die worden lang niet zo mooi...
    Deze zijn echt prachtig


    Ik heb paint.net, normaal is het een stuk beter, dus je kan heus wel meer dan silhouettes maken. Ik vind het heel fijn, maar daar moet je zelf maar naar kijken.
    (Het is dus geen standaard paint)


    obsessive rage

    Secrett schreef:
    Ik heb geprobeerd om een bewegende gif in de cover te verwerken. Hopelijk vind je het wat (:


    Deze is echt prachtig :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Ik heb paint.net, normaal is het een stuk beter, dus je kan heus wel meer dan silhouettes maken. Ik vind het heel fijn, maar daar moet je zelf maar naar kijken.
    (Het is dus geen standaard paint)

    Oké dankje ik zal er naar kijken.


    How you doin'

    Ik wil ook wat voor je proberen. (:

    Zelf gebruik ik trouwens GIMP (is gratis) en voor school ben ik nu aan het leren om met photoshop, etc. bezig te gaan.


    Credendo Vides

    En cover numero uno


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    En cover numero uno


    Ik vind deze echt heel erg mooi! Wauw!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hoewel ik alle covers echt heel mooi vind (ook die met de gif, die is echt prachtig), heb ik toch gekozen voor de cover van DreamerN. (: Bedankt allemaal voor de moeite!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 19:04 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain