• Hé!

    Ik heb lange tijd niet meer geschreven, althans aan een echte story, en ik vind het daar toch wel weer eens tijd voor worden. In de maandenlange tijd dat ik niet geschreven heb, ben ik toch wel erg fan van 5SOS geworden (ik vond hun muziek al wel leuk, maar was voorheen nog niet echt fan). Het zou me daarom leuk lijken om in plaats van One Direction, ook eens een story over één van de bandleden van 5SOS te schrijven. Ik heb al een paar ideetjes die ik graag uit zou willen werken, maar ook nieuwe inbreng is van harte welkom. Het maakt me verder niet zoveel uit over wie van 5SOS het zou gaan; ik vind ze allemaal eigenlijk wel leuk. Ik heb het momenteel nogal druk met werk, et cetera, dus vaker dan één keer in de week schrijven gaat het misschien niet worden, helaas. Of toch niet in de drukke kerstperiode, daarna misschien wel weer. Zeker omdat Serious Request is in de stad waar ik werk... zal ik wel veel moeten werken rond de kersttijd. Ik hoop hier dan ook begrip voor te krijgen. Verder kijk ik er wel al erg naar uit!

    Van de ideetjes die ik heb, zijn dit de titels. Als één (of meer) van deze je interessant lijkt, stuur je me maar een privébericht voor verdere informatie!

    - THE APP <•> Calum T. Hood science-fiction, romantiek, thriller, actie, drama;
    - Thorus <•> Michael G. Clifford superheld, romantiek, avontuur;
    - Rock Me <•> Luke R. Hemmings romantiek, drama;
    - Another Me <•> Michael G. Clifford drama, komedie;
    - The Tale of the Princess and the Fox <•> Ashton F. Irwin (16+) 16+;
    - Just Another Stupid Love Story <•> Luke R. Hemmings romantiek, drama;

    De stories hoeven niet per se met die betreffende persoon te zijn, ik heb ze gewoon toevallig zo ingedeeld. Zo kan de 16+ story bijvoorbeeld ook met Luke zijn, mocht ge dit liever willen. Bovendien zijn nieuwe ideeën ook welkom, zoals ik eerder al zei.
    Hopelijk is iemand geïnteresseerd om met mij te schrijven!

    Op mijn profiel zijn wel wat recente one shots te vinden, maar deze zijn niet heel goed. Ik sta ook wel "bekend" als xHappyHoran. Daar zijn meer stories van mij te vinden, maar deze zijn wel al wat ouder. Ik hoop iemand te vinden die mij kan motiveren om weer meer te gaan schrijven.

    Er zijn wel een paar dingetjes die ik van je wil weten zoals je naam, je leeftijd en je schrijfstijl; en natuurlijk ook over wie van de vier je eigenlijk zou willen schrijven. Vermeld dit er graag bij als je geïnteresseerd bent. Je kunt me berichten in een PB of in dit topic.

    Veel liefs,
    Panthero

    (dit is veel te veel tekst, I know, sorry)

    In het kort, ik zoek iemand om een 5SOS verhaal mee te schrijven en ik heb al een paar ideetjes (zie de titels hierboven). Ben je geïnteresseerd, laat het me weten. - voor degenen die geen zin hebben die hele tekst hierboven te lezen :Y)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 20:40 ]


    Hiiiiiiiii. x