Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Examens doen in een benauwde eetzaal met te weinig plaatsen terwijl je doodziek bent, misschien drie uur geslapen hebt en algemeen niet echt lekker in je vel zit door ruzie in de vriendengroep en shit, wat een feest. Eerste onvoldoende is in the pocket, vrees ik en oh god ik heb echt nul komma nul motivatie om nóg meer te leren. Ik ben echt uitgeput.
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Ik wil het gewoon heel hard van de daken schreeuwen, maar helaas is dit weer een van de dingen die je niet zou moeten zeggen. Bovendien zou ik dan ook wel meteen mijn allesliefhebbende tolerantiepas in moeten leveren en ik geloof dat ik zonder dat ding mijn stomme school niet meer in zou mogen. Blergh. :c
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Ik heb net een deur tegen mijn eigen hoofd geslagen omdat ik te druk bezig was met zwaaien naar de hond die aan de andere kant van het glas stond. Het is maar goed dat ik geen carrière als inbreker op het oog heb.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Kilgrave schreef:
Ik wil zoooo graag sneeuw. Ook al klaag ik er hoogstwaarschijnlijk over wanneer het er werkelijk ligt, ik hoop echt dat het tegen kerst gaat sneeuwen.
Ik denk er precies zo over haha. Als het eenmaal sneeuwt; OMG YES.
En als het dan langer blijft liggen of je moet er een keer doorheen; Is het nu nog niet afgelopen met al die sneeuw...
Maar zoals het er nu naar uit ziet hebben we een kerst zonder sneeuw. (no_chears)