• Ja je leest het goed, wat zou jij betalen voor wafels?

Ik ben namelijk van plan om in een facebook groep 'vraag en aanbod plaastnaam' wafels te gaan verkopen voor de feestdagen, deze worden dan bij mij thuis opgehaald. Voor ongeveer 100 wafels ben ik een uur aan het bakken (zonder beslag maken) en het kost 5.47 om 100 stuks te maken. Ik dacht er aan om 2 euro voor 10 wafels te vragen, maar ik weet niet of dat te veel is?=x Ik zou dan 20 euro per 100 wafels hebben en zou dan 14.53 winst hebben.

Het gaat om dit soort wafels (op de foto zie je vijf wafeltjes):

Wellicht een raar topic, maar goed.='D

[ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 22:42 ]

You were born original, don't die as a copy.

Wiarda schreef:
    (...)
    Voor die kleine wafeltjes zou ik dat dan weer een beetje duur vinden, eigenlijk, maar misschien ben ik daar gewoon een krent in.
    Ik had het verkeerd begrepen. Ik dacht dat een zo'n vorm een wafel was, en dus geen 5. Naja dan denk ik 2-3 euro.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik zou ook zeggen dat ergens tussen de twee en drie euro een mooie prijs is. Het is wat goedkoop, zelfs. Leuk initiatief!

Tijd voor koffie.

Via internet verkopen is inderdaad wat moeilijker, dan zou ik wel voor €2-3 gaan.

Ik wil een tuin vol egels

Sherrinford schreef:
    Ik zou ook zeggen dat ergens tussen de twee en drie euro een mooie prijs is. Het is wat goedkoop, zelfs. Leuk initiatief!

Dankjewel.(: Als alles goed gaat dan word het voor mij ook leuk haha.=3

Hazy schreef:
    Via internet verkopen is inderdaad wat moeilijker, dan zou ik wel voor €2-3 gaan.

Ik heb ze voor 2.50 staan nu, ik heb al een bestelling a 20 wafels.=3 My first 5 euro's wooh.=3

Mijn tweede bestelling is ook binnen!=3

Oké het zal niemand waarschijnlijk een snars schelen maar ik heb al 5 a 6 bestellingen!:3 sowieso al 75 wafels verkocht.:D

Super leuk! Als ik in de buurt woonde had je nu je volgende bestelling binnen, haha

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

SPECS schreef:
    Oké het zal niemand waarschijnlijk een snars schelen maar ik heb al 5 a 6 bestellingen!:3 sowieso al 75 wafels verkocht.:D

Wow, nice, gefeliciteerd (: Hoe lang doe je er ongeveer over?

[ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 13:44 ]

Tijd voor koffie.

Tabai schreef:
    Super leuk! Als ik in de buurt woonde had je nu je volgende bestelling binnen, haha

Nawh haha,ja dat zou leuk zijn.:3

Sherrinford schreef:
    (...)
    Wow, nice, gefeliciteerd (: Hoe lang doe je er ongeveer over?

Tussen de 100 & 150 wafels in een uur.:3 dus half uurtje, drie kwartier. Wel zonder het deeg maken, dat tel ik nu niet mee.

Jongens jongens jongens, ik heb net een bestelling van 80 wafels gekregen! Ik heb nu al 175 wafels op bestelling.=3 Dat is €43,75!=3

Wat leuk voor je! c:

Pretty is just a pretty word.

Goed bezig! ^^

Disgust schreef:
    Wat leuk voor je! c:

Jaaa, eerst dacht ik van 'oh het loopt niet zo heel lekker, maar ach 20 euro is ook mooi meegenomen' en nu heb ik opeens 80 wafels door een persoon op bestelling.=3