• Ja je leest het goed, wat zou jij betalen voor wafels?

    Ik ben namelijk van plan om in een facebook groep 'vraag en aanbod plaastnaam' wafels te gaan verkopen voor de feestdagen, deze worden dan bij mij thuis opgehaald. Voor ongeveer 100 wafels ben ik een uur aan het bakken (zonder beslag maken) en het kost 5.47 om 100 stuks te maken. Ik dacht er aan om 2 euro voor 10 wafels te vragen, maar ik weet niet of dat te veel is?=x Ik zou dan 20 euro per 100 wafels hebben en zou dan 14.53 winst hebben.

    Het gaat om dit soort wafels (op de foto zie je vijf wafeltjes):



    Wellicht een raar topic, maar goed.='D

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 22:42 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Debbaut schreef:
    Je kan natuurlijk beginnen met drie euro en als er te weinig animo is de prijs alsnog verlagen

    .


    Ik heb ze nu voor 2.50 neergezet, ik wacht het even af.(: Als ik met een uur waffles bakken dan een winst van bijna 20 euro heb mag ik eigenlijk niet klagen toch?=3 Dat is vier keer het loon wat ik bij de AH heb in een uur haha.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 23:14 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wilde ook zeggen dat twee euro erg weinig is, maar wacht, wacht, je ziet die foto als vijf wafels? Wij hebben precies zo'n wafelijzer en ik zie dat al mijn hele leven als één wafel die je in vijf stukjes kunt breken en ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat iemand dat anders zou kunnen beschouwen. Je gooit hier even mijn wereldbeeld overhoop, joh. (no_chears)

    Als je dus per keer twee wafels/tien wafelstukjes verkoopt, lijkt twee euro me wel een realistische prijs. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik wilde ook zeggen dat twee euro erg weinig is, maar wacht, wacht, je ziet die foto als vijf wafels? Wij hebben precies zo'n wafelijzer en ik zie dat al mijn hele leven als één wafel die je in vijf stukjes kunt breken en ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat iemand dat anders zou kunnen beschouwen. Je gooit hier even mijn wereldbeeld overhoop, joh. (no_chears)

    Als je dus per keer twee wafels/tien wafelstukjes verkoopt, lijkt twee euro me wel een realistische prijs. ^^


    Haha sorry voor het verstoren van je wereldbeeld?='D Ik zie die wafeltjes als kleine hartjes? Elk hartje is een wafel.=3
    Ja toch?=3 We zullen zien haha.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Ik wilde ook zeggen dat twee euro erg weinig is, maar wacht, wacht, je ziet die foto als vijf wafels? Wij hebben precies zo'n wafelijzer en ik zie dat al mijn hele leven als één wafel die je in vijf stukjes kunt breken en ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat iemand dat anders zou kunnen beschouwen. Je gooit hier even mijn wereldbeeld overhoop, joh. (no_chears)

    Als je dus per keer twee wafels/tien wafelstukjes verkoopt, lijkt twee euro me wel een realistische prijs. ^^

    Tien klinkt wel als meer, haha.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Thominho schreef:
    Twee euro vind ik niet veel voor tien wafels, want de meeste vragen wel eens sneller vier of vijf euro.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    SPECS schreef:
    (...)

    Haha sorry voor het verstoren van je wereldbeeld?='D Ik zie die wafeltjes als kleine hartjes? Elk hartje is een wafel.=3
    Ja toch?=3 We zullen zien haha.(:



    Maar als je vijf stukjes als één wafel ziet, is het een wafel met vijf hartjes. Dat is een vijf keer zo schattige wafel. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Maar als je vijf stukjes als één wafel ziet, is het een wafel met vijf hartjes. Dat is een vijf keer zo schattige wafel. (nerd)


    Klopt, maar 'twee wafels voor 2.50' verkoopt denk ik wel wat minder zoals Grassi al zegt.='D
    Economie was een van mijn beste vakken op de middelbare, meet the best of the class: Me.(cat)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 23:35 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Mocht je toevallig bij mij in de straat wonen, dan kom ik even langs want nu wil ik wafels. (cat)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Mocht je toevallig bij mij in de straat wonen, dan kom ik even langs want nu wil ik wafels. (cat)


    Tenzij je in zuid limburg woontben ik bang dat je pech hebt.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Reken je een zo'n hartje als een wafel of vijf hartjes als een wafel?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Reken je een zo'n hartje als een wafel of vijf hartjes als een wafel?


    Een hartje is een wafel, zo is het bij ons thuis altijd geweest in ieder geval.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Een hartje is een wafel, zo is het bij ons thuis altijd geweest in ieder geval.='D


    Nu ben ik in de war.
    Dan is het in mijn ogen twee wafels voor twee euro. Lijkt mij eerlijk. Ik vind tien wafels voor twee euro al zo goedkoop.


    "Ignite, my love. Ignite."

    3euro is voor mij goed en 20 euro voor honderd wafels is ook nog goedkoop 22.50 is ook goed


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik denk dat je voor 10 wafels zelf best 5 euro kan vragen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nakotak schreef:
    Ik denk dat je voor 10 wafels zelf best 5 euro kan vragen.

    Voor die kleine wafeltjes zou ik dat dan weer een beetje duur vinden, eigenlijk, maar misschien ben ik daar gewoon een krent in.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.